![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris...fortsatt ikke helt i form - så da blir det nok en dag med å gjøre minimalt...nok nå. Ha en bedre torsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. -5 og tåke, men har alt en espresso i koppen. For fjerde dag på rad må jeg vekke eldstemann, det har aldri skjedd før. Passe ratio mellom møter og annet på jobb i dag, inkludert en lunsj ute. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Mosjøen. Her har man allerede rukket en tur på Frisk3 samt fått i seg litt egg&bacon. Peets neste.
Siste arbeidsdag her. I morgen tidlig går turen sørover og da skal jeg fly E2. Endelig. Ser litt frem til det ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Gløshaugen!
Skulle bestille en tur til Oslo i går (med avgang på en fredag om noen uker), la merke til at samboeren ikke har vakt påfølgende helg og ville foreslå en helg i Oslo. Men så la jeg merke til en overnatting i Bergen... viser seg å være samme helg som allerede var bestemt å ta borte hjemmefra fordi jeg har et møte mandagen etterpå. Det bli slik at jeg flyr fram og tilbake Trondheim-Oslo, for å så hive meg på et fly fra Trondheim til Bergen sammen med henne. Dette blir gøy, kan ikke huske sist jeg har tatt 3 innenriksfly på samme dag ![]() Ha en flott dag alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God torsdag fra passkøen på politihuset. Er fortsatt solbrent etter helgen og huden flasser i pannen. Har også skåret meg på ny barberhøvel så her blir man fin på foto. Siden jeg tar meg bra ut idag slår jeg også til med jobbintervju.
Ha en god en alle fotomodeller som venter på sitt nummer.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Lykke til på jobbintervjuet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Stavanger. Kaffe i koppen, Coldplay sitt debutalbum surrer på anlegget og livet er egentlig helt ålreit. Så er det planlagt indretjeneste resten av dagen. Må kanskje prøve å få meg litt frisk luft i løpet av dagen også. Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Gaustad
Sigurd Jordfeilfar hadde på nytt romstert på Oslo S, så det ble til slutt anbefalt å bare gå av toget og gå hjem eller finne seg en buss inn til Oslo. Så jeg gikk hjem og hentet bilen. Nå er det fortsatt litt kontorering og så har jeg fått kalkulert at jeg kommer til å mangle 5TP (!!!) på å opprettholde BA GGL i år, så da har jeg fått booket en lyntur til London med elefant og fruntimmer Ha en fin en
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Har du ikke gold for life enda?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Nei, mangler litt. Mangler enda mer på GGL for life. Det er 100.000TP. Gold for life er bare 35.000 så den har vi snart
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God torsdag fra OSL lounge. Kalleballik, forsinkelser og kanselleringer med SAS fra SVG i dag. Kom med et nødskrik med en maskin som lot meg rekke videreforbindelsen til Doha.
Er ennå skjelven, så vi forsøker å roe oss ned med litt alkohol ![]() Ha en nydelig torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag/kveld fra Snillfjord.
![]() Hvor snøværet i morgentimene raskt ble erstattet av sol og blå himmel, med tilhørende spådom om at det skal holde seg slik noen dager. I så fall: Enda godt man har fri i 3 dager da. Her er jobb og butikk-tur unnagjort, så nå skal det gjøre godt med middag og sofaen resten av dagen. En fortsatt fin fin en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |
God torsdag 23.08 | Commuter | Flyforum | 11 | 23-08-2012 22:59 |