![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, forum, papiraviser og NRK Stor-Oslo før hjemmekontoret åpnes. Kjenner det skal bli helt greit med en helg med fri og ingen planer. Middagen sørger gutta på Vinderen sjømat for…og vinlotteriet denne uken ga nok å nyte til maten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Rolig start på dagen med nyheter og forum på senga. Arbeidsdagen blir på filialkontoret i Lakkegata i dag, så kort vei til jobben. Skal være barnevakt for en 6-åring i kveld, så da blir det nok tegnefilmer og middag på Peppe’s. På lørdag blir det feiring av bryllupsdag med middag på Kanpai Sushi x Izakaya, får håpe det står til forventningene. Ha en finfin helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Starter første møte 7:30, så er bare å komme i gang. Basert på kalenderen tror jeg at jeg rekker en løpetur før jeg tar dagens siste møte på Teams hjemmefra. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra St.Knaus. Deilig å sove i egen seng igjen. Peisen brenner, kaffen kvernes og da betyr det hjemmekontor i vinterland.
Dragen falt for forringe ukes oppvartning, så hun har droppet bortekontoret. OBOS-Lobster roll er bestilt til frokost og tartar til lunch. SAS mener det er 14 dager i dag til 2A skal frakte meg direkte til MIA noe som jeg godtar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Straks bærer det inn til kontoret via sjømatbutikken @EB nevnte. Så skal det bli middag her også.
Har konkludert med at jeg ikke burde reise bort mer. Storsmurfen finner de verste tenkelige ting å se på når hun er alene hjemme. Det blir verre og verre. Jeg trodde vi hadde nådd max-low, men når jeg rullet inn rundt midnatt satt hun der. Så fornøyd. Jeg bare måtte se litt på det nye funnet: Seeking Sister Wife... Om avføring hadde fått egen avføring, og den avføringen lage en TV serie i søvne... Anyway. Ha en best fredag.
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her våknet en ved 5 tiden av vind og regn som pisket på vinduet, men ga ikke opp, våknet deretter 09:30, fantastisk deilig morgen. Ute har høsten kommet tilbake med vind og regn. Da er det deilig å sitte inne og titte ut mens en nyter nytraktet kaffe og surre litt rundt på div nettsider.
Litt senere blir det ut på små handling på Kiwi. Ha en glitters fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja …. Fredag i Ameriken også. Kjenner det skal bli godt med noen fridager ..
Snart ut med bikkjene, så skal det brygges litt kaffe og så skal edb-maskinen fyres opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Her går nok en travel arbeidsuke mot slutten. Og så ser vi sola for første gang på lang tid! Ny billett er kjøpt for neste tur til Østen om et par uker. I morgen blir det jobbing på Flymuseet og flytting av DC-6ern i forbindelse med anleggsarbeidene med nye haller til FMS. Vi plasserer maskinen midlertidig foran hangaren til anleggsarbeidene er ferdig utpå sensommeren. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Da ble det en fin skitur i ettermiddag, så nå blir det afterski med kjØLig drikke. Ha en fin helg!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra sofakroken hjemme i Sandnes. Endelig helg!
I natt drømte jeg at jeg var crew på en vip-konfigurert Boeing 737-205 med skikkelige bøttereversere som skulle fly fra Sola til Gibraltar med en shipping-frue som skulle ned til et skip. Det var litt styr med å få ombord nok proviant, og det ble også diskutert hvor vi skulle mellomlande for fuel. En 732 hadde vel i utgangspunktet klart SVG - GIB ganske greit. Men mellomlandingen ble visst i Paris. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag | EB | Flyforum | 20 | 07-06-2019 23:32 |
Glad fredag:-) | EB | Flyforum | 15 | 22-02-2019 16:07 |
Glad fredag:-) | EB | Flyforum | 23 | 24-03-2017 23:56 |
Glad fredag og glad påsk! | EB | Flyforum | 29 | 14-03-2008 19:29 |