Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-02-2023, 06:06   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Glad fredag:-)

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, forum, papiraviser og NRK Stor-Oslo før hjemmekontoret åpnes. Kjenner det skal bli helt greit med en helg med fri og ingen planer. Middagen sørger gutta på Vinderen sjømat for…og vinlotteriet denne uken ga nok å nyte til maten.
EB is offline   Reply With Quote
Old 03-02-2023, 06:53   #2
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

Default Re: Glad fredag:-)

God morgen fra Grønland. Rolig start på dagen med nyheter og forum på senga. Arbeidsdagen blir på filialkontoret i Lakkegata i dag, så kort vei til jobben. Skal være barnevakt for en 6-åring i kveld, så da blir det nok tegnefilmer og middag på Peppe’s. På lørdag blir det feiring av bryllupsdag med middag på Kanpai Sushi x Izakaya, får håpe det står til forventningene. Ha en finfin helg
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 03-02-2023, 07:00   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra L1. Starter første møte 7:30, så er bare å komme i gang. Basert på kalenderen tror jeg at jeg rekker en løpetur før jeg tar dagens siste møte på Teams hjemmefra. Ha en fin dag
Old 03-02-2023, 08:13   #4
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra St.Knaus. Deilig å sove i egen seng igjen. Peisen brenner, kaffen kvernes og da betyr det hjemmekontor i vinterland.

Dragen falt for forringe ukes oppvartning, så hun har droppet bortekontoret. OBOS-Lobster roll er bestilt til frokost og tartar til lunch.

SAS mener det er 14 dager i dag til 2A skal frakte meg direkte til MIA noe som jeg godtar.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 03-02-2023, 09:46   #5
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Lillestrøm. Straks bærer det inn til kontoret via sjømatbutikken @EB nevnte. Så skal det bli middag her også.

Har konkludert med at jeg ikke burde reise bort mer. Storsmurfen finner de verste tenkelige ting å se på når hun er alene hjemme. Det blir verre og verre. Jeg trodde vi hadde nådd max-low, men når jeg rullet inn rundt midnatt satt hun der. Så fornøyd. Jeg bare måtte se litt på det nye funnet: Seeking Sister Wife...

Om avføring hadde fått egen avføring, og den avføringen lage en TV serie i søvne...

Anyway. Ha en best fredag.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 03-02-2023, 10:21   #6
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God morgen fra Stavanger. Her våknet en ved 5 tiden av vind og regn som pisket på vinduet, men ga ikke opp, våknet deretter 09:30, fantastisk deilig morgen. Ute har høsten kommet tilbake med vind og regn. Da er det deilig å sitte inne og titte ut mens en nyter nytraktet kaffe og surre litt rundt på div nettsider.
Litt senere blir det ut på små handling på Kiwi.
Ha en glitters fredag
Old 03-02-2023, 13:50   #7
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G’morgen, ja …. Fredag i Ameriken også. Kjenner det skal bli godt med noen fridager ..

Snart ut med bikkjene, så skal det brygges litt kaffe og så skal edb-maskinen fyres opp.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 03-02-2023, 14:57   #8
OJB
ScanFlyer Rusty

God ettermiddag fra Forus,
Her går nok en travel arbeidsuke mot slutten. Og så ser vi sola for første gang på lang tid!
Ny billett er kjøpt for neste tur til Østen om et par uker.
I morgen blir det jobbing på Flymuseet og flytting av DC-6ern i forbindelse med anleggsarbeidene med nye haller til FMS. Vi plasserer maskinen midlertidig foran hangaren til anleggsarbeidene er ferdig utpå sensommeren.
Ha en fin dag.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 03-02-2023, 18:34   #9
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Da ble det en fin skitur i ettermiddag, så nå blir det afterski med kjØLig drikke. Ha en fin helg!

Old 03-02-2023, 18:35   #10
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Hei fra sofakroken hjemme i Sandnes. Endelig helg!

I natt drømte jeg at jeg var crew på en vip-konfigurert Boeing 737-205 med skikkelige bøttereversere som skulle fly fra Sola til Gibraltar med en shipping-frue som skulle ned til et skip. Det var litt styr med å få ombord nok proviant, og det ble også diskutert hvor vi skulle mellomlande for fuel. En 732 hadde vel i utgangspunktet klart SVG - GIB ganske greit. Men mellomlandingen ble visst i Paris.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules