![]() |
|
![]() |
#1 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Kone og bikkje ville ikke være med så man tok en solo tur på Odin:
Kanskje ikke trip report, men godt vær, lang helg i USA og båtmesse i Miami så det er ville vest på vannet: Måtte kjøre fra Fort Lauderdale til Miami for å få litt luft under vingene. Havnet i No-Name Harbor i Key Biscayne. Full fest, masse bikini dager, båter og solskinn. Håper likeså i Norge.
"As a dreamer of dreams and a travelin' man I have chalked up many a mile..." www.odincharters.com www.susanhanssen.com Last edited by LN-RTP; 17-02-2019 at 03:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Flere bilder, men sakte upload, ikke wifi..
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Full fest var det vel på Lillestrøm .. så til og med noen dele en Snickers-kake. Bikinier....? Ikke så mye, tror jeg ...
Her i innlandet skinner månen og gjorde det fint og lyst da jeg luftet bikkjene. Nå skal første bok av Vinyl Detective leses ut før bingen venter. Kindle er en suveren oppfinnelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Prøver upload igjen..
![]() |
#5 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Prøvde flere bilder, båt og bikini, men ble ikke upload, sikkert grise-filter på Fly Prat?
Skal ta det når man er vel hjemme med hyper kjapt wifi, da kommer godbitene på rekke og rad. God Søndag..
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad søndag fra Ris. Klar for en stille og rolig dag som starter med nyheter på papir og nett sammen med en kopp kaffe eller fem. Ha en bra søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm i -1 og tåke som vanlig. Byen har roet seg ned, etter flypratforumets herjinger fredag kveld.
![]() Vinterferie på gang, så her blir det avreise til Gardermoen og stikker en tur til TFS ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Nespressomaskinen er fyrt opp for første gang i dag og Svampebob the Movie er fyrt opp på Netflix. To skiturer er planlagt, først med den ene arvingen, så alene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Guten morgen fra Fuhlsbüttel.
![]() Jeg liker å ta bilder av og fra fly. Men i går fikk jeg streng beskjed om ikke å ta bilder i CPH? En som lastet flyet kom i hundre mot meg. Vel, jeg sto langt unna oppe i en trapp og tok oversiktsbilde av maskinen. Ingen kan identifiseres på det mobilbildet. Hmm, noen som vet om det er spesielle regler for CPH? Aldri hørt dette andre steder, tar ikke bilder nærme folk noen gang heller. Nuvel, frokost venter! Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Beirut Airport! Det blir TK hjem via Istanbul. Det meste av søndagen tilbringes i et flysete, så jeg ‘flottet’ meg med Business. A330 BEY-IST og a321 IST-OSL. Har hatt fine dager her i Libanon. Trafikken her er et absolutt KAOS, men opplever libaneserne som utrolig omsorgsfulle og imøtekommende. Beirut anbefales for de som ønsker å oppleve noe ekte og anderledes. Ha en fin søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Sofitel, Beirut!
Artig med to forumister så close her nede. Utsikten fra rommet er ikke all verdens. De har fortsatt litt å ta tak i, for å si det sånn. Sløving gatelangs mens jeg venter på nestemann står på programmet. Deilig ukeslutt ønskes ![]() ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jaa...det er nesten så Flyprat har ‘inntatt og erobret’ Beirut ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg skal til Bey om to uker. Post gjerne tripreport. God dag fra Oslo. Her hadde jeg planlagt en skitur men når man våkna med magetrøbbel så utgår den planen. God unnskyldning for å ikke gjøre noe. Kan være Grandiosaen i går kveld har skylda
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Lang og slapp morgen etter litt festivitas i går. Veldig hyggelig kveld med A-laget. Selveste kremen av Flypratere faktisk.
Nå vanker litt indretjeneste før ukens jobbreise. Den siste jobbreise på 1 måned faktisk. Ha en fin en
![]() |
#15 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Dere får nyte resten av helgen.
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Vet ikke om det blir noen tripreport, men jeg har ihvertfall et sjåførtips å dele. Han jobber for Allo Taxi og hadde avtale med Sofitel. Han kjørte på faste priser, men var veldig fleksibel på lengre turer. Vi hadde lunchtur til en vingård i Bekaadalen og betalte 100 dollar for transporten t/r. Gubben selv sov i bilen mens vi koste oss med vinsmaking og lunch. Brukte samme mann til flyplassen for 28. Pålitelig og ikke minst sikker sjåfør, i et ellers fullstendig anarkistisk trafikkbilde. Jeg kan sende bilde av kortet hans hvis det er av interesse.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra Rochester | WF789 | Flyforum | 9 | 03-03-2019 16:50 |
God søndag fra Antsirabe! | petter380 | Flyforum | 19 | 05-11-2017 21:06 |
God søndag fra over Irak | kimpe | Flyforum | 18 | 10-10-2016 23:36 |
God søndag fra Yangon | robertaas | Flyforum | 22 | 20-03-2016 20:36 |