![]() |
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bangkok hvor frokost er unnagjort. Kan melde om 30 relativt tørre grader. På 3 uker rundtomkring her, har jeg knapt opplevd regn så en real byge savnes. Planer for dagen er pool og handlesenter.
Ha en nydelig søndag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Litt lenger nord - i Chiang Mai - er også frokosten unnagjort, men på enklere vis på rommet.
Siste svømmeturen i bassenget står for tur (det blir den 25. timen denne turen) før det kanskje blir en massasje. Hjemtur i kveld med Thai til Oslo hvor det skal være helt andre temperaturer og regn ![]() Har bare vært her i 4 uker, så regner med at det går greit med bare håndbagasje ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad søndag fra Ris. Nespresso og kokosbolle inntatt...så da er jeg klar for en bra søndag innendørs. Ha en digg søndag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra flybussen i Wien, straks i retning flyplassen hvor OS tar oss hjem. Seter helt i fronten er greit. Ha en fin dag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Nespressoen er inntatt og 50% av huset sover fortsatt. Etter frokost blir det en løpetur over kommunegrensen for å hente bilen. Deretter en tur til Sandefjord. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Palermo!
Tom for Underberg og det skal arrangeres maraton her nede. På tide å komme seg ut av Dodge. Rakk akkurat flybussen, noe som nok sparte meg for 40 euro. Har selvfølgelig bare direkteflighter på denne turen også. Først direkte til Roma ![]() Snasen søndag ønskes!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra campingen ved Snåsavatnet.
Hjemreise-dag her også, men med utsjekking senest klokken 12 tar vi det helt piano på en søndag. Etter hvert venter ca 3,5 time på ymse veier før man etter hvert kommer seg hjem. I ettermiddag bør det nok satses på både utpakking, trening, middag og noen forberedelser før morgendagens innsats på jobb. En fortreffelig en ønskes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra galebyen Groningen. Det er ikke lengere noen tvil om at nissen kommer fra Spania... han kom jo med båt derifra. Og det er heller ingen tvil om at jeg ikke tåler en eneste barnedisco eller schlager til om SinterKlaas.
Idag har jeg lagt opp et stramt program: -Se hage straks den åpner -Gå via Red Light-gata som ligger på vei til jernbanestasjonen. Det burde være safe å se søndag formiddag og skulle noen ha butikken åpen burde en turiste med bagasje få passere i fred uten bli vist alt som butikken har å tilby. -Legge inn bagsjen i oppbevaringsboks på jernbanestasjonen. -Ta tog til landsby kjent for "hengende kjøkken". -Ta tog videre til en liten kystby. -Ta tog tilbake til flyplassen. Connections er så dårlig at dette faktisk vil spise opp hele dagen og ikke gi noe slingringsmonn. Ha en god en alle som har en stram plan for dagen.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Kempinski(rett bak Siam Paragorn). Skal BTSe litt ut av sentrum og reise på IKEA. Kjøpt leilighet rett i Soi 19 vis a vis Terminal 21(kjøpesenter/hotel), så den trenger litt enkelt møblement. Blir kanskje kjøttboller der også:-) Madammen har tatt kortet mitt og går bananas på Paragorn tenker jeg. Hvis det er penger igjen blir det vel en kino på nevnte sted etterhvert - mulig sniking:-)
Bilde er litt gammelt men ser ikke helt poenget med ei slik kjerre i BKK. Men fin bil å stå i kø med da. Må bare jobbe hardere:-)
EBD og EK Platinum. Har ingen agenda og arbeider ikke i bransjen. Last edited by Skuggenheimer; 17-11-2019 at 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
Har du vurdert møblement fra SB Furniture?? Penere finish og (muligens) et hakk bedre kvalitet enn IKEA. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God litt hangover-morgen fra Marka.. blir sjukt misunnelig at alle Thailand-postene. Nå skal kjernefamilien i svømmehall, noen for å leke, noen for å svømme giftene ut av kroppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
God søndag fra Bærums Verk. Sol i dag. Ikke sett den så mye i det siste. Vintersporten har begynt på TV ihvertfall. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
The Landmark, Bangkok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G’moorgen fra den andre siden av planeten. Fortsatt mørkt med en måne som gjorde lommelykt unødvendig da jeg tok ut bikkjene.
Bare sjarmøretappen igjen av helgevakta. Nylaptopen er oppgradert fra dørstopper til produksjon, men har noen quirks i forhold til den gamle. Dockingen har to displayports og en VGA-port mens selve maskinen kun har en HDMI-inngang. Hvorfor kun HDMI? I tillegg er denne blokkert når den står i dockingstasjonen .. Slot for minnekort har den heller ikke. HP .... Velvel, dp-kabel er anskaffet ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God søndag fra Nijmegen!
Har nettopp spist frokost med tre prinser, en hoffnarr, og flere andre funksjonærer som jeg ikke helt husker ‘jobben’ til, og er nå på vei tilbake til Schiphol. I motsetning til Robert, har jeg et hav av tid, ankommer om ca 90 minutter og flyr ikke før kl1905. Skal sjekke den nye *A loungen, som ifølge mine barn er blitt veldig bra. Ha en strålende søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Fant ut at mens det kostet 26.50 med tog fra Groningen til Schiphol så økte prisen kun til 26,58 om jeg reiste fra Delgzijl. Kunne ikke motstå den fristelsen. Har akkurat startet den lange returen, men er ikke på flyplassen før nærmere 6 og får klare meg uten lounge eller prioritert boarding.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
På https://www.treinreiziger.nl/ kan du finne tilbud for både dagskort en enkeltstrekninger.
Jeg betalte 10 euro framfor litt over 20. Med et dagskort (som ofte er på tilbud for under 20 euro) kan du reise så mye og langt du bare vil i løpet av dagen, innenfor landegrensene. Aner ikke om sidene også finnes på andre språk enn Nederlandsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Hadde ikke fått med meg at man kunne la alt ligge i sekken på AMS. Jeg reiser tydeligvis for lite.
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Det er nytt og har gått gradvis det siste året eller så. Jeg gjorde det på Non-Schengen i fjor. Schengen hadde fortsatt gammelt utstyr i våres, da jeg var der sist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Gate D86 er virkelig verdens ende, men strømuttak finnes ikke. Merkelig at de prioriterer å ikke ta noe ut av sekken over strøm. Tro om de har mange amish som reiser via AMS.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God varm søndag fra Bangkok | Ruby | Flyforum | 13 | 27-01-2019 14:27 |
God søndag morgen fra Bangkok | TriStar | Flyforum | 26 | 06-03-2017 20:09 |
God mandag fra Bangkok. | Hypern | Flyforum | 11 | 15-06-2015 23:13 |
God fredagsmorgen fra Bangkok | TriStar | Flyforum | 15 | 17-04-2015 17:04 |
God torsdag fra Bangkok | Peppep | Flyforum | 16 | 09-05-2013 18:49 |