![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kl 0836 og ingen har starta tråden? Uansett jeg må jobbe litt så får vel krype bort til hjemmekontoret. Har uansett nok å gjøre før fest i kveld.
Ha en god feiring! Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Tidlig våken her merkelig nok. Ikke så mye planer for dagen utover å ta en tur til byen å kjøpe noe fersk kaffe til nyttårshelgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Mat, drikke og eksplosiver er alt i hus, så satser vi på at skydekket ikke blir så lavt at jeg ikke får utbyttet årets ervervede utsikt. Eldstemann og jeg får vel komme oss ut og lufte oss litt, får huset fylles opp av små og store i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Mange dyr som kan bli redde. Litt usikker på hvordan min katt vil reagere - men jeg har da nok av gjemmesteder for han så. Men men jeg synes fyrverkeri er gøy jeg så tror jeg skal handle et par batterier å sette av før jeg stikker til middagen (hvor jeg vet det er litt dårlige forhold for å fyre av), har påtatt meg ansvar for å handle inn stjerneskudd også så jeg får se om jeg finner noen ordentlige store noe et sted. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Grått å trist vær, dog vindstille og ikke noe storm på vei hit. Frokost og kaffe er unnagjort. I dag fikk jeg testet presskanna jeg fikk til jul, blir jo litt ekstra rengjøringsarbeid da, men god kaffe gir det.
Om få strakser legges turen mot Kvadrat sammen med datter. Kvelden blir av det rolige slaget. Middag med ungdommen og ex, kjøring av ungdom. Så blir det en visitt innom noen naboer innimellom kjøreoppdragene. Takk for det gamle, forumister, så sees vi i det nye året ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God nyttårsaften fra det Sørlandske!
Her er Champagnen satt på kjøl og straks skal legemet vaskes innen det må ut og handles litt mat og eksplosiver. Vurderer også en tur på polet. Egentlig bare fordi jeg kan, hehe. Ønsker dere alle en flott fest i kveld, og måtte Champagnen flomme. Takk for det gamle! I kveld er det sannelig ikke rart at jeg drikker! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God nyttårsaften fra Azorene. I god resort-ånd skal vi på resortens arrangerte nyttårsfeiring med Cava, buffet og Polsk pop-band i kveld. Hørte dem øve i går. Magisk.
Forøvrig er planene å gå en tur. Ha en fin feiring
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp - her blir det å gå i skyttergravene med tre hunder og en katt. Værvarslet er regn og torden, så kanskje det legger en demping på feiringen.
Mulig jeg er en gretten gammal gubbe, men jeg gir egentlig beng .... Tar meg en dram og legger meg sånn mer eller mindre til vanlig tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Midtausten hvor man har feiret i hele dag og ligger solbrent og sigen på rommet og venter på at Jumeirah-sleden skal ta oss til flyplassen 2300 som er vel omtrent da det er det verste trafikk-kaoset det kan bli i Dubai på nyttårsaften. Hadde jeg vært hakket mindre opptatt av poeng eller ikke så innmari gjerrig så hadde vi vel feiret i kveld, eller i det minste sett fyrverkeriet ut av rommet i 43 etasje og fløyet Emirates eller Norwegian hjem direkte i morgen tidlig.
I alle fall mellomlander vi på gamle IST så vi slipper en prøvekanin-rapport og kan bøtte litt rar vin mens arvingene denger løs i golfsimulatoren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takk for det gamle FLyprat-året, og Godt nytt år!
Er hjemme og kalkun og vin venter ![]() Tåke her så det blir bare smell, men fyrverekeri i magngfold er nå bare bortkasta penger uansett. Men ha en hyggelig kveld der du er ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God desember måned for Norwegian | kekker | Flyforum | 3 | 06-01-2012 21:21 |
17 desember. | dash-7 | Flyforum | 3 | 13-12-2007 18:12 |
17. desember | LN-GBM | Flyforum | 1 | 18-12-2005 21:59 |
God 1. Desember! | Concorde | Flyforum | 4 | 01-12-2004 10:32 |