![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Da er dato for årets julebord (og dermed årsmøtet satt) og i år er det booket bord på Grilleriet. Meny og bestilling kommer vi tilbake til, men maten serveres kl 18:00, og vi har lokalet fra klokket 17:00.
Gi lyd fra dere som tror eller planlegger de kommer, så blir det firm bestilling når maten skal betales Julebordskomiteen - Someone og Fluxie Hei alle. Da er det åpnet for bindende påmelding til julebordet på Grilleriet torsdag 15 november. Selve julebordet starter kl 18, med matservering fra ca klokken 18:30. Dessuten avholdes Foreningen Flyprat sitt årsmøte fra 17:15. I år som tidligere har vi Mezzaninen (2 etasje) for oss selv. Vi lar kokken bestemme menyen, så hva som kommer blir like spennende som oss, med det blir en 3 retters meny som vanlig. Eventuelle allergier meldes fra til Fluxie, som er årets kjøkkenkoordinator. Pris er 520kr per person og meldes på enten ved å Vippse til #18641 (foretrukket løsning) eller å bruke deltager.no og betale der: link: https://www.deltager.no/julebord_flyprat_2018_15112018 Betalingsfrist er mandag 12, men vi har alltid plass til etterslengere ![]() Regner med å komme: Someone Fluxie OttoL Henshaw SQ777 storg Hickok Bizflyer jcnorway zico77 Fnate EB learjet Ruby PettR RobertAas Tristar LCH Fellowship LN-KOG LN-JON KnutW Petter380 Tentativ: kimpe BSSW LN-MOW RJon Millemor Twin Otter Last edited by Someone; 03-11-2018 at 07:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Nå når jeg er blitt Oslo-borger så skriver jeg meg opp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Jeg regner med å dukke opp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Takk, passer godt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Jeg kommer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Tentativ på meg!!! Har fryktelig lyst. Det står i kalenderen at jeg skal til Amsterdam i jobb enten den kvelden eller neste morgen, men det er ikke 100% avklart enda
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Sett meg opp på høyst sannsynlig. Ikke umulig at jeg er på jobb i nærheten da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sign me up!
Dette må jeg jo bare få til på et vis.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
I’m in!
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nå er det lenge til mat skal bestilles, men i år er det Fluxie som er kontakten mot kjøkkenet, da Fru Someone har en termindato som gjør jeg er bittelitt tentativt. Det betyr at eventuelle allergier, når den tid kommer, får meldes til han
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Sett meg på "muligens", som vanlig. Skal i utgangspunktet være i eller på vei fra Armenia den dagen, men ikke booket noe enda så må se an hva jeg får til.
Hatt jævla utur med reiser hver gang de siste årene, så nå krysser jeg fingre og tær! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Browncoat
|
![]()
Tentativ
Mulig vi er på flyttefot på jobben da, og da blir det ikke enkelt å kunne stikke av ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tar enten NSB på formiddagen eller Widerøe på ettermiddagen fra Røros slik at jeg er klar på Grilleriet klokken 18:00....med julegave:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Satser på å vri det til
Er med ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Hmmm .... mulig jeg får vridd det til i år .. Betinget tentativ ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Prioriteres, jeg deltar !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flugmaður
|
![]()
Skal nok klare å komme jeg og
![]()
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Kommer. Håper på sylteagurk på menyen.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Sett meg opp som "muligens", må se hva jeg får til når det nærmer seg.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyprats Julebord: Torsdag 14. desember kl18:00 - Grilleriet, Oslo | Someone | Flyforum | 82 | 15-12-2017 13:05 |
Flyprats julebord - Grilleriet 15 desember 18:00 | Someone | Flyforum | 183 | 11-01-2017 17:37 |
Flyprats Julebord - Oslo Grilleriet Torsdag 27/11 18:30 | Someone | Flyforum | 116 | 29-11-2014 08:10 |
Tanker om Flyprats julebord | Fnate | Småprat | 30 | 05-10-2014 00:21 |
Flyprats julebord - Oslo 1. desember | Someone | Flyforum | 91 | 02-12-2011 14:44 |