Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 22-12-2018, 08:21   #1
Tjab
Upgrade me....

Default Nok en lørdag

Her på CCB Ågotnes er det lørdag.

Dagen starter som vanlig med venting. Men noen får sikkert sove bedre om natten når jeg er her.

Hjelpes meg

Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2018, 08:25   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: Nok en lørdag

Mornings fra Hvalstad. Litt julerengjøring og en polferd står på to-do listen, samt de gamle kommer innom på besøk. Ellers er alt i rute for jul. Ha en fin dag
Old 22-12-2018, 08:38   #3
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

God advenstlørdag fra Tiggerstaden. Har akkurat sjekket inn til årets nest siste flight. Og nå skal jeg gjøre noe så uvanlig som å sjekke inn koffert. Skal ha med julekoffert stappet med "juletre med julelys og julegrøt med fett". Og med innsjekket kofffert var ikke forskjellen stor til å kjøpe billett i Pluss så nå satser jeg på polarrull til lunch i morgen.

Har også begynt booking av høstsesongen. Prøver være systematisk så jeg sjekker lokale eventkalendere for å ikke gå på en smell igjen. Ser at noen destinasjoner i Europa er umulig å nå til lav fornuftig pris én vei samtidig som det er forskjellige selskaper som ha aksptabel pris ned og tilbake. Prøver løse det med å kombinere to t/r hvor jeg hopper av underveis og gjør 2 reiser ut av det, men får det ikke helt til å gå opp.

Ha en god en alle som ikke får bookingene til å gå i surr.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2018, 09:25   #4
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Det måtte jo skje en gang i 2018 pgså...jeg våknet litt før 08:00. Panikkalderen slår tydeligvis inn. Nå ut for å fange julegaver til store og små. Ha en herlig lørdag.
EB is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2018, 09:34   #5
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Quote:
Originally Posted by EB View Post
Nå ut for å fange julegaver til store og små.
Er heldigvis ferdig.

5 minutter i julekaoset på Oslo City er nok til å tømme en for all energi og livslyst.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2018, 09:42   #6
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God morgen fra jobb hybelen i Mathopen ved Bergen. Da er vi inne i jule-turnus og det ble i går jobbet sent. I dag er det fri.
Kidsa er innlosjert hos opphavet som bor like ved. Så nå blir det frokost der.
Ellers må en finne på noe med kidsa, og det blir vel kjøpesenter som vanlig

Ha en strålende lørdag
Old 22-12-2018, 12:20   #7
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God lørdag fra Stena Saga i Skagerak et eller annet sted. Hadde et gavekort som måtte brukes før nyttår så dette var sjansen jeg hadde. Men men det er en bra seilas hittil - havna på fylla i går gitt, men da er det deilig man kan slappe helt av uten å gjøre stort. Sjøen er rolig og da legger man knapt merke til at man er på en båt. Nei funderer litt på om jeg skal handle litt julegaver på taxfreen. Maten som vanlig strålende her - var virkelig fornøyd med biffen i går. Mør og god selv på medium-raw. Sånn det skal være. Nei får vel også ta meg en dusj og - da den daglige hygienerutinen ble utsatt til fordel for bare avslapning.
Hypern is online now   Reply With Quote
Old 22-12-2018, 12:36   #8
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G’morgen, ja. Juleshoppingen er jeg heldigvis ferdig med. Kjøpesentere holder jeg meg unna - tror alt ble handlet på nett i år. Mindre stress.

Må på ‘polet’ en tur jeg og. Både julekonjakk og -whisky må anskaffes før resten av familien ankommer. Får håpe DL er i rute i dag.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2018, 13:37   #9
Gunnar
ScanFlyer Gold

God dag fra OSL. Merker at jeg er urutinert når det gjelder flyreiser med småbarn. Da er det godt at jeg har såpass (selv)innsikt at jeg planla ankomst på SVG en god halvannen time før avreise. Innen dagen er omme er planen å ha ankommet ALF. For øyeblikket har madammen funnet en behagelig stol på C for en høneblund, mens arvingen ser ut til å trives godt i lånevogna.
Old 22-12-2018, 14:00   #10
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God formiddag fra heimen. Det meste av forberedelser er på plass, til og med julelogoen oppe i venstre hjørne. Avslutningen på 2018 var en smule hektisk, så nå skal det ikke gjøres noe som helst stort frem til 2019 starter opp. Og da ser det ut som det blir en myk start frem til ekstraordinært årsmøte i BTR på nyåret, som noen ganger kan være en tøff utfordring.

Ellers lukter det mye reising i 2019 også, dog ikke så ille som Fnatstadbraathen og Hr Aas ser det ut som.

Ønsker alle sammen en riktig god jul!

Last edited by Discus; 22-12-2018 at 14:03.
Discus is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2018, 14:56   #11
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God sen ettermiddag fra Jumeirahs dype skoger. Her raser minuttene unna og gjengen koser vettet seg. Nå er det straks det motsatte av Jumeirah; nå skal vi hele gjengen på grisefest på en av de herlige filippinske nattklubbene i byen hvor det flommer over av pattegris, grisknoker, San Miguel og svært muntre filippinere.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DCA14B21-AC31-4F47-8F91-CF7DE6AA05D4.jpeg
Views:	279
Size:	65.2 KB
ID:	46162  

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2018, 17:13   #12
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

God lørdag fra det Sørlandske!

Her har ikke dagen vært så effektiv som den skulle. Nå står en grisebasse i ovnen på langtidssteking og senere får man middagsgjest. I mellomtiden må tilbehøret lages og så må det ryddes og dekkes.

Champers er lagt på kjøl og vinkjelleren skal ha godt nok tilbud til hele kvelden.

Så da er det ikke rart jeg drikker.
Er'e jul snart?

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules