![]() |
|
![]() |
#1 |
Upgrade me....
|
![]()
Her på CCB Ågotnes er det lørdag.
Dagen starter som vanlig med venting. Men noen får sikkert sove bedre om natten når jeg er her. Hjelpes meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Litt julerengjøring og en polferd står på to-do listen, samt de gamle kommer innom på besøk. Ellers er alt i rute for jul. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God advenstlørdag fra Tiggerstaden. Har akkurat sjekket inn til årets nest siste flight. Og nå skal jeg gjøre noe så uvanlig som å sjekke inn koffert. Skal ha med julekoffert stappet med "juletre med julelys og julegrøt med fett". Og med innsjekket kofffert var ikke forskjellen stor til å kjøpe billett i Pluss så nå satser jeg på polarrull til lunch i morgen.
Har også begynt booking av høstsesongen. Prøver være systematisk så jeg sjekker lokale eventkalendere for å ikke gå på en smell igjen. Ser at noen destinasjoner i Europa er umulig å nå til lav fornuftig pris én vei samtidig som det er forskjellige selskaper som ha aksptabel pris ned og tilbake. Prøver løse det med å kombinere to t/r hvor jeg hopper av underveis og gjør 2 reiser ut av det, men får det ikke helt til å gå opp. Ha en god en alle som ikke får bookingene til å gå i surr.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det måtte jo skje en gang i 2018 pgså...jeg våknet litt før 08:00. Panikkalderen slår tydeligvis inn. Nå ut for å fange julegaver til store og små. Ha en herlig lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er heldigvis ferdig.
5 minutter i julekaoset på Oslo City er nok til å tømme en for all energi og livslyst.
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra jobb hybelen i Mathopen ved Bergen. Da er vi inne i jule-turnus og det ble i går jobbet sent. I dag er det fri.
Kidsa er innlosjert hos opphavet som bor like ved. Så nå blir det frokost der. Ellers må en finne på noe med kidsa, og det blir vel kjøpesenter som vanlig ![]() Ha en strålende lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag fra Stena Saga i Skagerak et eller annet sted. Hadde et gavekort som måtte brukes før nyttår så dette var sjansen jeg hadde. Men men det er en bra seilas hittil - havna på fylla i går gitt, men da er det deilig man kan slappe helt av uten å gjøre stort. Sjøen er rolig og da legger man knapt merke til at man er på en båt. Nei funderer litt på om jeg skal handle litt julegaver på taxfreen. Maten som vanlig strålende her - var virkelig fornøyd med biffen i går. Mør og god selv på medium-raw. Sånn det skal være. Nei får vel også ta meg en dusj og - da den daglige hygienerutinen ble utsatt til fordel for bare avslapning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja. Juleshoppingen er jeg heldigvis ferdig med. Kjøpesentere holder jeg meg unna - tror alt ble handlet på nett i år. Mindre stress.
Må på ‘polet’ en tur jeg og. Både julekonjakk og -whisky må anskaffes før resten av familien ankommer. Får håpe DL er i rute i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra OSL. Merker at jeg er urutinert når det gjelder flyreiser med småbarn. Da er det godt at jeg har såpass (selv)innsikt at jeg planla ankomst på SVG en god halvannen time før avreise. Innen dagen er omme er planen å ha ankommet ALF. For øyeblikket har madammen funnet en behagelig stol på C for en høneblund, mens arvingen ser ut til å trives godt i lånevogna.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra heimen. Det meste av forberedelser er på plass, til og med julelogoen oppe i venstre hjørne. Avslutningen på 2018 var en smule hektisk, så nå skal det ikke gjøres noe som helst stort frem til 2019 starter opp. Og da ser det ut som det blir en myk start frem til ekstraordinært årsmøte i BTR på nyåret, som noen ganger kan være en tøff utfordring.
Ellers lukter det mye reising i 2019 også, dog ikke så ille som Fnatstadbraathen og Hr Aas ser det ut som. Ønsker alle sammen en riktig god jul!
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 22-12-2018 at 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God sen ettermiddag fra Jumeirahs dype skoger. Her raser minuttene unna og gjengen koser vettet seg. Nå er det straks det motsatte av Jumeirah; nå skal vi hele gjengen på grisefest på en av de herlige filippinske nattklubbene i byen hvor det flommer over av pattegris, grisknoker, San Miguel og svært muntre filippinere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God lørdag fra det Sørlandske!
Her har ikke dagen vært så effektiv som den skulle. Nå står en grisebasse i ovnen på langtidssteking og senere får man middagsgjest. I mellomtiden må tilbehøret lages og så må det ryddes og dekkes. Champers er lagt på kjøl og vinkjelleren skal ha godt nok tilbud til hele kvelden. Så da er det ikke rart jeg drikker. Er'e jul snart? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
Nok er nok - bedre passasjerrettigheter i USA | Discus | Reiseforum | 1 | 26-08-2011 19:49 |
Nok en serie fra Lørdag 2. mai | SE-DYD | Bilder & foto | 10 | 10-05-2009 02:57 |