![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Først en beklagelse til alle samer i hele verden. Beklager at jeg glemte å gratulere med nasjonaldagen i går.
Litt tidlig oppe. Vi har klart å holde varmen litt bedre en i går, så nå er vi klare for å bli kalde mens vi venter på frokost på takterrassen. I går sov vi litt lenge, tog god tid til frokost. så gikk vi til Østporten på Taj Mahal å kjøpte biletter og så inn. Vi var å så på Taj Mahal i ca 2 timer, før vi hadde fått nok. Så var vi en tur innom Hotellet før vi tok en tuktk til Agra Fort og Baby Taj Mahal på andre siden av elven. Så en liten runde i området før vi var tilbake på hotellet. Tok det rolig på rommet, spiste middag og så ut for å ta ut penger i en ATM, Men alle i nærområdet var tomme, så vi får håpe det er noe på togstasjonen etterpå. Vi skal reise med tuktuk til Agra Cant stasjon kl 09.30 og ta toget til Delhi kl 10.30 Så blir det å finne frem til "hotellet" og så får vi se hva vi gjør. Ha en fin dag dere også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nei nå er det du som jukser! God torsdag kveld fra Venezia- nei ikke i Italia men i California. Hatt en kjørefri dag hvor det lokale livet har blitt testet ut. Har ihvertfall funnet stedet for å få en bra pizza.
![]() Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...men i Larvik og på Farris Bad er det fredag:-) Frifredag til og med. Kjører hjemover til en helg uten alt for mange planer. Ha en bra fredag du også - fri eller ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
For å jekke folk ned litt, så er det jobbfredag, som vanlig, det er kaldt å vente på toget, som det gjerne er i februar, og fremtidige svigermor kommer på besøk i helgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen!
Kl er 747 og jeg er snart fremme ved hjemmekontoret ![]() Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret i skogkanten. Peisen knitrer og mailboksen tømmes.. Eneste som skal skje utenfor døren i dag er en tur til slakteren samt hente noen arvinger på ettermiddagen.
Helg er godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Rykking, ingen flyplaner denne helgen. Ønsker alle en god helg.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Orkland.
![]() Hvor hvit nedbør er byttet ut med grå og våt, og hvor temperaturen har tatt heisen et par hakk oppover i riktig retning. Her kommer straks det moderlige opphavet kjørende, som får leke privatsjåfør i dag. Lillesøster skal plukkes opp på skolen og noen butikker skal avlegges et besøk for litt ymse til helgen. Etterpå får jeg kanskje by dem på litt lunsj tenker jeg. En god en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag her fra terrassen på Goldener Berg Hotel. Startet dagen med au-pair tjeneste, men så snart en entrecôte og litt oppmykende drikke er inntatt, skal også jeg få kastet meg ut i løypene. Satser på å møre opp litt lår i Weisse Ring. Og i kveld er det full fondueaften. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen! Gått fra nesten 20 til nesten null over natten, og en sur vind ‘hjelper’ ytterligere til.
Jobbhelg står for døren og siden det er fredag blir det kanskje pølsefest på kjøkkenet. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God formiddag fra residensen oppi Finnmark. Etter å ha hatt Scandic Havet som min sekundære adresse de siste 7 ukene, og Widerøe som pendlerbuss er det veldig godt å få ha en uke fri. Fikk selvfølgelig en liten influensa i løpet av uka, så nå er jeg hjemme og tråler Netflix etter noe å se på mens fruen er på jobb og sikrer inntekten. Håper jeg kommer meg i løpet av helga.
Ellers fikk jeg oppleve go-around på SK4566 til TOS i går. Kapteinen sa de hadde for høy fart, og i kombinasjon med glatt rullebane og mye snøvær bestemte de seg for å prøve igjen. Interessant nok satt herremannen på 20A og fulgte med på approach charts mens vi var på innflyging. Satt for øvrig på 20C. For øvrig også første gang jeg fløy en Q200 i form av LN-WSB, så alt i alt en innholdsrik dag. Syns for øvrig at hvis folk ikke klarer å styre alkoholinntaket sitt når de reiser burde de muligens vurdere å la være å reise. Ha en fin dag!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Stavanger. Ikke så veldig store planer for helgen, og det er helt ok! Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grompf!
En sånn dag hvor alt det jobbmessige før lunsj gikk kjempesmooth. Passe menge kombinert med at jeg rakk å forberede litt i går. Etter lunsj, derimot... Kundene trenger jo liksom ikke drive å få IT-problemer samme dag som jeg skal lære nye rutiner på akkurat den kunden?? Heldigvis snart helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Port Chester. Greit med tåke i dag. Håper det letter før jeg flyr til Tampa i kveld.
Ellers er det de vanlige tingene. Elefanten klager over tidlig vekking og nå venter mange timer i bil til og fra møter. Ha en fin en
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Da danser det jaggu noen sneflak rundt huset. Det samme meldes det om nede i Atlanta og TV-nyhetene har glemt alt om presidentvalg, coronavirus, riksrettsaker og alt mulig annet og har utplassert kameracrews på annethvert gatehjørne ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag fra hjemmekontoret. Har vært en kjapp tur til Asia og LA den siste uken. Spesielt å se hvor tom HKG var og at absolutt alle hadde på seg ansiktsmasker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
God Fredag fra BGO forresten. Her gikk alt helt utrolig bra i dag. Og det er vel å anse som en ny opplevelse. Sitter å venter på SK278 som skal ta første leg hjem. Edit I spoke to soon. BGO er sjelden normal. Ei heller i dag. Boarding ble startet uten beskjed op priority boarding. Med ett påfølgende kaos av folk som ikke kom seg ombord. Ca 50% fikk nytt sete. Men selvfølgelig fungerte ikke printerene som skriver ut nytt setenummer. Mer kaos og nå er vi da allerede 20 min forsinket og står fortsatt ved gate. Virker pussig at det så ofte skjer på BGO.... Last edited by Tjab; 07-02-2020 at 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra L1 | Someone | Flyforum | 17 | 10-05-2019 20:29 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 15 | 19-04-2013 17:27 |
God fredag fra luften! | SE-AER | Flyforum | 15 | 05-04-2013 12:54 |