![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Nespresso i k(r)oppen og nyheter på radio og nett. Snart klar for avreise til dagens første møte - på Hønefoss. Mandag byr som alltid på en treningsøkt også. Ha en bra start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen på arbeidsukens første dag. Dagen i dag blir nokså lik andre mandager de siste månedene, men senere i uken kommer møter og e-poster som kan gi en ny hverdag når oktober har passert. Gleder meg til å se hva som kommer.
Ellers begynner noe som likner treningsrutiner å ta form. Regner med at det blir en ny økt i ettermiddag eller kveld. Ha en god uke.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra SK249.
Fremdeles litt ustødig på innenriks og tester grensene for hvor sent jeg tør å ha på vekkerklokken. I dag var den på 0500 og jeg var faktisk ferdigspist i SAS kantina 06.35. Da hadde jeg blant annet smurt tre flotte matpakker til arvingene og levert bilen på P10. Eneste dramatiske er disse store gnagerne som henger i oppkjørselen så tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad stasjon. L1 er 6 minutter bak skjema, så da står jeg her i lett yr litt til. Vanlig dag på jobben venter. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, jobben kaller og dagen er i gang - kaffen er på plass og forumet.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her har en disket opp med frokost for de to ungdommene som fortsatt bor hjemme og fått dem ut, hennholdsvis på jobb og skole. Noen telefoner er unnagjort så nå nytes trakte-kaffe i godstolen. Har også fyrt opp i ovnen. Været er pent, dog litt kjøligt. Neste på dagens plan er å kjøre en av jentene bort i stallen i ettermiddag.
Ha en glitrende flott uke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Kom meg trygt over fjellet, men det er vel bare første dag etter høstferien sk249 er så full. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
SK244 i morges hadde 11 rader plus. To ledige seter i plus og stappet i GO. Forrige mandag satt jeg i en tre kvart full gris på SK238. Åpenbart at folk er ferdige med å sanke poteter og at ting er tilbake til normalen. Ellers er det jo aldri feil med litt morgentrim til D-broene på Flesland.. ![]() Last edited by OttoL; 15-10-2018 at 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Satser på å rekke SK0278 hjem igjen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen. Begynner så smått å lysne. Fri i dag - det skal utnyttes på best mulig måte.
Zzzzzzzzzzzzz ........... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Toronto. Veldig flott flight over dammen med BA93. 1A i BA sin 789 er helt innafor. Også noe av den beste (om ikke den beste) flymaten jeg kan huske. Perfekt tilberedt lammeskank. Sånn som bare faller fra hverandre når du tar på det. Saftig og... YUM! Faktisk skal de også ha skryt for den nye Britiske musserende ombord. Veldig bra synes jeg (som ikke er en vinkjenner). ![]() Nå blir det en hel dag for å besøke potensielle kunder rundt her i byen. Ha en fin en
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 15-10-2018 at 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Dette er ikke et svar på innlegget ditt altså, bare en bonus digresjon: Noen ganger føler jeg at den dyreste maten og drikken bare er til for å få konsumentene til å føle seg spesielle. Den er ikke god. Rett og slett. Men vi kan si sånn: "ååååå jeg fikk den kaviaren med kolibri egg fra en kollibri som utelukkende parrer seg under hibiskus trær på en øy utenfor Sumatra. Til den fikk vi deeeeeen hvitvinen fra an 700 år gammel flaske som ble tatt vare på av en kastrert Bulgarsk munk og senere drukket av en sultestreikende fange og tvangsurinert tilbake på flasken. Fantastisk opplevelse og Beatrice synes det samme". Det er noe dyr mat/drikke som er godt altså. Jeg synes f.eks Krug champagne er bedre enn "vanlig champagne" og sånne ting. Men det er så mye bullshit og så mange som ser på prislappene og en tullete historie og bare "dååååååååån... gud-a-meg". Så sånn går nu dagan. ![]() Igjen, denne var ikke til deg, Chriscross. Den bare kom som gubben på kjærringa. Et rent uhell men tvingende nødvendig
![]() |
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
https://www.economist.com/gulliver/2...ness-traveller Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Jeg er veldig fornøyd med livet jeg, men ser at jeg kanskje har litt ekstra frihet og variasjon sammenlignet med den gjengse road-warrior Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hilsen han som ser på prislappen, men foretrekker en god deal fremfor å kunne skryte til naboen om hvor dyr både handleposen og ferien var. Dessuten er jeg enig i at Krug er bra, den lukter "gammelt fjøs" i motsetning til Don Perignon som smaker surt. Fnate: tror vi er på bølgelengde selv om jeg bare har med Conradbamsen (og to jenter) på tur. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Hadde en runde med BA First i påsken i år - fantastisk mat på utreise fra LHR. Det ser nødvendigvis ikke så delikat ut, men det smaker HIMMELSK ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hadde lammekoteletter inbound LHR med BA, det var også kjempegodt på smak.
God kveld forresten, snart ny dag osv osv. Ha en god natt.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 12-08-2019 15:46 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 17 | 29-07-2019 20:42 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 07-01-2019 15:35 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 20-08-2018 16:31 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 07-06-2016 00:44 |