![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
......lang dag med den beste flighten gjenstår, den som tar meg hjem....finnes ikke bedre flighter......står dog foran en meget travel høst, neste uke som skulle ha hjemmekontor blir Cupertino frem til torsdag rekker akkurat å møte far på SEATAC......og i det han drar ser det ut som en lang tur vest over på meg....roll over Fnate her er det minst like mye reising.....ha en flott fredag......
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag fra Ris. Åpner opp hjemmekontoret og satser på en produktiv formiddag. I ettermiddag går tur mot Verdens Ende og stenging av hytta. Ha en flott fredag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredag morgen fra nordgående tog inn mot Forus. Forventer ikke den helt store spenningen i arbeidsdagen, det følger nok standarden fra de siste 3 månedene: en miks av ferskt og frossent kjøtt, vask av slaktekroker, og noe truckkjøring. Inne er det nå bare fryselageret som er kaldere enn været utenfor. Skal bli godt med helg...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Nærmere bestemt avdeling ''sentrum''. Klart for en liten innsats på renhold i kommunen, dog bare en 3 timers innsats fra 7-10 for og avlaste mangelen på folk. #bemanningskrise Etterpå plottes kursen inn til Trondheim, hvor 1 stk student på internat skal plukkes opp. En kjapp tur innom butikken etterpå, før helgen kaller på denne kanten også. Pizza og Netflix burde gjøre nytten utpå kvelden. En god en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Free Luigi
|
![]()
Laisen. Forsøker å distrahere meg fra det faktum at dagen i dag er en meget god kollegas siste dag på jobb. Det er så leit når gode kollegaer forsvinner, særlig de man kunne stole på, som alltid var smilende og alltid var on point. Men man får glede seg over kollegaens nye muligheter i neste jobb, og glede seg over at samfunnet får en svært profesjonell brannmann i fulltidsstilling framfor bare frivilligstilling (rart vi ikke har det i Norge på samme måte
![]() Ha en fin fin Fredag ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra jobben. Noen timers jobb før helg. Dessverre ikke noe "Musikk til arbe", men en satser på at dagen går unna så sjefen kan "Gi meg fri i kveld". Inn til Oslo sentrum etter jobb for en matbit og Vazelina Bilopphøggers på Rockefeller, altså.
Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen!
Sludd der jeg bor oppi høyden! Unødvendig, slike greier bør vente til vinteren! Ned i Trondheim derimot er det pøsregn. Egentlig deilig vær å ligge i sengen, men plikten kaller. Dagens høydepunkt er lunsj med noen gamle kolleger, det gledes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra HAU. Deilig med småflyplasser så man kan sjekke ut fra hotellet 1t før avgang og allikevel rekke å kjede seg på flyplassen etter å ha returnert leiebil. Men rimelig fullt med både SK og DY med samme avgangstid. Utrolig at det ikke kan lønne seg å skille tidene med ihvertfall 30+ minutter?
Er et fotballag på vei også. Tror jeg. Sikkert Sandefjord eller noe annet på S. Blå drakter og sånt. Nå bærer det hjem for å daffe. Ha en fjong helg.
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her ble det sovelengedag i dag, men nå er en oppe, frisk og rask. Kaffe er klart så nå blir det litt sløving fremfor tv’n før det skal puttles litt i hagen. På kvelden går turen til BGO hvor det skal arbeides natt.
Ha en fin fredag 😀 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Stor strek i samlefakturaen. Birdstrike på innkommende SK308... minimum 2t delay mens vi venter på tekniker fra Stavanger.
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
Tilbake på kontoret etter et par dager i hovedstaden. Ser allerede frem til slappe-av-hjemme-alene-helg. Men det var dog en stor strek i samlefakturaen her også! Jeg glemte å legge hvitvin og champagne i kjøleskapet før jeg gikk på jobb i dag! Kjempekrise! Vil jo ikke drikke varm vin når jeg kommer hjem. Vurderer å kjøre hjem i lunsjen for å reparere skaden. Er det rart jeg drikker??? God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sopot. Som vanlig er han som er først i seng tidligst oppe, så tar en espresso på torget her for å få i gang systemet. Så får jeg vel returnere med noe frokost til de som får mindre ut av dagen. Fløy OSL-ARN-GDN i går med SAS og henholdvis 737-800 og A320neo, og siden reise arrangør tviholdt på alle boarding card visst vi ikke destinasjonen før vi satt på siste fly. Ble til og med finte med en tur ned trappa til bagage claim på ARN. Så da trodde alle vi skulle dit. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Prærien som byttes ut med Shanghai for noen dager. Vurderer å sende en bag som bagasje. Noen med erfaring Prio tag funker på pvg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
God ett eller annet fra Tananger
God blanding på været her, regn/overskyet/sol, men vind er det alltids. Heldigvis er det innejobbing i dag ![]() Driver ellers og tenker på nytt kjøretøy, av den elektriske typen. Frister, men koster noen kr... Får se neste måned hva som skjer. Snart helg! Bare timer igjen ![]() Ha en fin dag/helg (stryk det som ikke passer) forumister ![]()
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Stena Saga midt i Skagerak et sted. Her har man vært produktiv , vært en tur på land, tatt frokost og så tilbake på lugaren. Var litt bølger i natt ja, men utvendig lugar løser mye faktisk. Greit å ha øynene med på hva som faktisk skjer. Fått jobbet litt og tror jeg bare avslutter arbeidsdagen nå jeg. Sjefen min er veldig grei hva gjelder kontor hvor som helst så. Denne turen var faktisk rimelig spontan. Booket i går kveld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Da drar vi. Nydelig håndtert av SAS der de fikk på en tekniker på OSL-SVG flighten, og så mellomlandet i HAU på veien for å slippe han av. Så bare 2 timer sen ut herfra.
Men det var kaldt ute, så for første gang måtte jeg gå opp trappen og banke på for å slippe inn i balja ![]() ![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ett eller annet herfra også. Man vet man er på langtur når man rekker både en lang middag, en lang frokost og 9 timer uavbrutt søvn ombord på en flygemaskin mens den er i luften. Det definerer jeg som omtrent passe lengde på en flytur heretter tror jeg.
De innfødte er vennligsinnede osv osv. Etter helgen bærer det videre til midt uti huttiheita Ha en fin helg!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny US destinasjon for BA: San Jose | Someone | Flyforum | 10 | 30-03-2023 15:33 |
God fredag morgen fra San Antonio | SQ 777 | Flyforum | 38 | 17-06-2011 21:13 |
Skyteam San Jose - Oslo | LN-FOC | TripReports | 2 | 29-11-2005 19:14 |