![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisan.
Jeg kjøpte for en stund siden billetter med Lufthansa på deres egne websider. Da billettene kom i posten inneholdt konvolutten ingen kvittering, og jeg har heller ikke fått noen kvittering på e-post. Er det noen som vet om det vanlig at Lufthansa ikke sender ut kvitteringer, eller om det bare er en glipp? Jeg har prøvd å kontakte Lufthansa tre ganger via deres "Feedback Technical Support by e-mail", men der er det ingen svar å få, bortsett automatisk meldinger om at feedback er mottatt. Første meldinga ble sendt for tre uker siden, så jeg synes det burde være forventet å få en respons innen nå. Er det noen av dere som har klart å komme i kontakt med Lufthansa via dette skjemaet? Jeg har dessuten prøvd å ringe dem, uten at det førte til noe mer enn at jeg fikk en mail der det står at "The fare for the flight(s) as per your booking if issued on 01. August 06 will be as follows", noe jeg føler at ikke er en særlig bra kvittering til å legge ved reiseregning. Eventuelle gode forslag til hvordan man kan få kvitteringer fra Lufthansa mottas med stor takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Er ikke billettstammen godkjent som kvittering?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Billettstammen kunne nok ha blitt brukt, men den inneholder ikke selve billettprisen, bare avgiftene (av en eller annen grunn).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvordan betalte du billetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
E-posten med bekreftelse på pris kombinert med billettstamme eller liknende er nok sikkert godt nok. det er vel det offentlige som er strengest på slike ting, men en billettstamme med e-spot om pris bør være godt nok (om du har utskrift fra kredittkortregning så kan man sikkert legge dette ved i tillegg).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Min er faring er også at Lufthansa ikke svarer på mailer de får, ikke bra!
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Men synes ikke flyselskaper generelt er særlig flinke til å svare på mail. SAS Braathens svarer i det minste, selv om det tok 2 uker, Norwegian bruker laaaang tid dem også, men en får i det minste svar til slutt. I mine tilfeller har SAS Braathens helt klart vært best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker for innspill til hvordan jeg kan få ordnet meg kvittering. Får se hva jeg kan få til. Får vel kanskje prøve å ringe igjen. Men jeg skjønner nå fortsatt ikke hvordan det er mulig for Lufthansa ikke å sende kvittering. Tyskere er jo regnet for å være så grundige og ordentlige.
Og så var det visst ingen som svarte på om det var vanlig for Lufthansa å droppe kvitteringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Wifi hos Lufthansa? | Farmer | Reiseforum | 11 | 19-09-2015 08:24 |
First hos Thai eller Business hos Swiss/Lufthansa? | Insomnia4u | Reiseforum | 35 | 05-01-2013 10:19 |
Avbestillingsforsikring hos Lufthansa? | Chriscross | Reiseforum | 3 | 14-11-2011 07:28 |
Streik hos Lufthansa? | kristian | Flyforum | 3 | 21-07-2008 16:59 |
Rekordsommer hos Lufthansa | sail4fun | Flyforum | 8 | 28-07-2005 23:23 |