![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen alle sammen. Klar for en hel dag på hjemmekontoret - men først et par kopper kaffe. Som alltid på en mandag - trening i kveld. Ha en bra start på uken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Ensjø!
Her er man straks igang med å forberede Sparkende Foting på første skoledag! En dag som denne får en til å reflektere - den lille fyren som fikk en tøff start på livet (og som fortsatt har sine utfordringer) er nå klar for skole - noe som var rimelig utenkelig for snart 6 år siden. Ha en flott og minnerik mandag alle ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Følte jeg trengte en dobbel espresso før jobb, så er på en liten pitstopp på Steam på Ø. Litt amputert dag da vi skal med arvingen på besøk i den nye barnehagen dit vi flytter. Middag hos de gamle, hvor vi også parkerer arvingen for natten da vi har endel ærend i dag. Inkludert en tur til det blågule svenske helvetet på fire bokstaver....
Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, dagen har startet på kontoret med rykende varm kaffe i koppen - ha en flott dag videre.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trøndelag!
Mye nytt som skjer i dag for folk rundt meg; Samboeren startet i ny jobb i dag, barna på ny skole. For meg selv er det meste som alltid. Det som er nytt er at jeg tok tid til frokost hjemme framfor på toget. Føltes som veldig bortkastet tid som heller kunne ha vært tilbrakt i sengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Blæ mandag!
Her var det brå start på uka. Ungene skulle starte på skolen, jeg skulle til tannlegen kl 8 og ikke mer enn man er kommet på kontoret så innkalles det til allmøte hvor det opplyses om omorganisering og reduksjoner. Tell me why I dont like mondays var det vel en sang som het... Er det rart jeg drikker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Upgrade me....
|
![]()
God dag fra utti havet. Her er lunsjen sånn halveis ferdig, så da er det snart på tide å stikke ut å se på dingser. Tipper jeg er på land iløpet av en dag eller to
![]() Gleder meg, for det er snart overtagelse av landsted, samt ett fabrikksbesøk neddi Tyskland. Alkoholkonsum (og annet unyansert viss vass) har jeg fått streng beskjed om å droppe å prate om ![]() Last edited by Tjab; 20-08-2018 at 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. her er siste fridag for denne gang såvidt sparket igang. Første kaffekopp er inntatt og bikkjene har fått morrasnacksen.
Værgudene holder seg i ro foreløpig, men det ser ut til at det kun holder til rundt lunch .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Stavanger. Startet dagen med å spise lunsj med brorsan i byen. Ellers ingen store planer for dagen utover litt nødvendig indretjeneste. Og antageligvis et ukjent antall kaffekopper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Cupertino, etter en trist tur fra Portland ned til San Jose, nydelig vær hele strekningen, allikevel kunne vi bare skimte hva vi fløy over på grunn av røykteppe fra skogbrannene. Må jo si at vi «Environmentalists» er ganske resurssterke i følge Trump, vi har «Redirected Rivers to flow into the Ocean» det går med noen helger med frivillig arbeid for å lage nye elveleier !
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 12-08-2019 15:46 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 17 | 29-07-2019 20:42 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 07-01-2019 15:35 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 17 | 15-10-2018 22:22 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 07-06-2016 00:44 |