![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kl er 0730 og ingen tråd?! Skulle tro EB er syk eller forsovet seg. Uansett. Gratulerer med dagen! Dagen feires ganske så minimalistisk egentlig for min del. Blir vel kanskje noe grilling etterhvert med noen venner. Barnetoget gidder jeg nå ikke å se på her i Oslo. Ha en fin 17 mai folkens!
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen her fra Sandaker. Gratulerer med dagen. Da var bunaden på, så i grunn praktisk det er 10 grader kaldere i dag enn i år. Straks av sted for frokost hos de gamle. Liten tur innom byen før det blir grilling i rolige former på balkongen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hipp hipp hurra! Gratulerer med dagen!!
I dag blir det tog for fly! 17. mai-tog for fly faktisk! Dressen er på og straks avsted til skoletog for ungene. Det blir en hektisk dag fra morgen til kveld, men det er jo bare moro da! Ønsker dere alle en feiende flott feiring! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Gratulerer med dagen fra Verdens Ende. Flagget heist akkurat klokken 08:00. Ingen store planer for dagen - deilig å være langt fra trengsel og «bråk» - #fødtgammel Ha en herlig dag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Hipp hipp hurra fra Deltabyen Lillestrøm. Her er det en avslappende formiddag med litt pakking til Visby turen på lørdag på planen, turen starter på Gardermoen i morgen med en overnatting. Ellers fikk jeg mail fra min kone i går fra sete 1A i Finnairs A350 til Japan. Behagelig sete og tur. Hun parkerte faktisk ved siden av LN-WEA på HEL etter flight fra OSL. Observant kone!
![]() Middag hos foreldre i kveld blir det også. Ha en fin feiring alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God nasjonaldag fra Snillfjord.
![]() Flott vær, dog noe kjølig på denne kanten, men ikke verre enn at folk nok overlever. Her blir dagen gjennomført i heller særs rolige former, uten noe særlig feiring overhodet, så dressen skal få henge i fred i år også( i god tradisjon ). Litt godsaker har man derimot klart å sikre seg, da det moderlige opphavet og lillesøster fort dropper innom i ettermiddag. Ha en fin fin feiring. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
Gratulerer Norge, fra Tyskland! Her er det lite tegn på noe som helst som nærmer seg nasjonal(isme)dag, altså vanlig arbeidsdag. Fisker skal telles, fugler skal skremmes vekk, vannparamterte skal inn i tabeller, audits skal forberedes og vi gleder oss alle over at vi kan henge noen ISO-plakater opp i kantina så snart de kommer i posten. Var enklere når man var barn og bare kunne spise is, pølse og gele i dag
![]() Ha en fin feiring!
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
De är väl mer som Sverige som har en nationaldag för att man ska ha en sån dag men inte vet hur man firar dagen.
Grattis till Norge och norrmännen idag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() ![]() ![]()
Upcoming flights: JUN WAW-ARN LO E95, ARN-BRU SN 320, BRU-ATH A3 32N, ATH-CFU A3 321, CFU-ATH A3 321N, ATH-WAW A3 32N JUL BRU-ARN SK 32N Last edited by jb1; 17-05-2018 at 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God torsdag fra tiggerstaden. Her må man gjøre ferdig noen papirer som skal innleveres før jeg stikker på helgetur. Har prokastinert istedefor å gjøre dem ferdige de siste dagene og hvilken prokastinering er vel bedre enn å planlegge og booke reiser? Nå har jeg kun to ledige slotter igjen for helgeturer helt frem til neste mai. Den i april har jeg klare planer for, men vil vente på bedre priser før booking. En av helgene i februar står jeg derimot helt uten planer for.
Ellers ser jeg at mange naboer har hengt ut identiske flagg. Skulle fått tak i et helt forskjellig et for å forvirre folk: Ha en god en alle som har orden på bookinger og flagg.
![]() |
#13 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God 17. fra Bygdøy. Særdeles avslappet og lite planer her og, sparer på kreftene til mor og barn kommer opp fra Tyskland i morgen. Men en bra kopp kaffe til, et bad i sjøen og kanskje et ørlite glass musserende skal det nok bli etterhvert. Hipp Hipp !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gratulerer med dagen!!! Tilbringer dagen på SK 903 sitt 1F- sete til EWR. Håper å se en hel del filmer(ikke «Fjols til fjells» eller «Den forsvunnede pølsemaker» som NRK vanligvis sender på 17-Mai. Bunaden henger i Oslo, men har en «svær-diger» 17-Mai-sløyfe på jakkeslaget som vekker oppsikt og nysgjerrigehet her i Sverige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Upgrade me....
|
![]()
Gratulerer med dagen
![]() Barnetoget, check Gassballong, check Iskrem, check Endelig hjemme, check |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God 17. mai fra bøljan blå, vest av Shetland.
Ikke noe utpreget 17.maistemning her, bare en ny arbeidsdag... Fikk vertfall spist pølse og is til lunch om ikke annet Ha en finfin 17.mai alle sammen! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Gratulerer med dagen fra Vestsørøst. Ingen tegn til 17. mai-feiring i området her. Men ikke så mye nordmenn her heller, så ikke så rart ...
Dagen går med til arbeide. Halvannen bonustime pga helligdagen. Hurra .... Men skikkelig 17. mai-frokost skal det bli ihvertfall! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Free Luigi
|
![]()
Ble jammen klatring med sikring ned i 20m dyp kjølevannsbrønn på 17. Mai. Det er trivsel med en jobb som varierer kontorjobb med fysisk arbeid
![]()
![]() |
#20 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her I vest var litt 17 Mai stemning på Freemont Brewery - ble et ti talls flagg med tilhørende nordmenn - uansett smakte det lokale brygget svært god etter en lang kursdag. En kan jo også nyte skattefrie bonuspoeng (mange i de nærmeste årene) Gratulerer så mye til dere i Norge
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag - 1. 17.-mai dag | Someone | Flyforum | 7 | 18-05-2019 12:57 |
God morgen 17 mai | geirs | Flyforum | 21 | 17-05-2017 20:52 |
God 17. Mai! | LN-NGT | Flyforum | 38 | 17-05-2013 21:25 |
TRD Primera Air B738, 7. mai, 8.mai og 22.mai | Trdfly | Spotteralerts | 0 | 04-05-2013 16:39 |
God 17. mai frå KL! :) | zico77 | Flyforum | 29 | 18-05-2012 00:03 |