![]() |
|
![]() |
#1 | |
Newcomer
|
![]()
Fikk epost fra Widerøe i dag om at de tilbyr fasttrack i Tromsø - pilotperiode frem til 31. august 2018.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lurker
|
![]()
Ja, hvordan man skal få dette til i rushen er jeg spent på. Etterlengtet om det fungerer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newbie
|
![]()
Dette ser ut til å være lagt opp slik at man går opp den nordligste trappa opp til security (skilt i trappa som sier at dette er fast track, men ingen sperre her), og således lager en egen kø gjennom slusa til venstre når man kommer opp. Denne går rett frem i stedet for i slalåm slik den andre køen går. Spennende å se om det funker ja!
Det som er ekstra spesielt er at dette er skiltet som Fast Track for Widerøe og Norwegian (!), regner med det må testes på lavere antall passasjerer før man slipper løs *A Gold+ og Pluskundene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lurker
|
![]()
Testet i dag (var ikke kø). Fløy DY, men fikk opp rødt kryss i fasttrackluken. Billetten skal ha tilgang til fast track (returen har hvertfall det på OSL)og det var opplyst at DY/WF med flex hadde tilgang. Hun foran meg kom heller ikke gjennom , usikker av hvilken gunn
![]() Praktisk sett tror jeg dette blir bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Hvorfor tester man dette? Bør være nok kunnskap i Avinor og flybransjen om hvordan dette fungerer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Not_invented_here
![]() |
![]() |
#7 |
Newbie
|
![]()
Har dere gått gjennom sikkerhetskontrollen i Tromsø i rush i de siste år? Det er ganske åpenbart hvorfor dette må testes. I påvente av ombygging tror jeg ikke fasttracken her hadde klart å ta unna alle SAS sine statuskunder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]() Quote:
Espen |
|
![]() |