![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det fjols der er præsident i USA, ønsker at forbyde russiske Aeroflot i at beflyve USA.
Men russerne gør selvfølgelig gengæld, og forbyder amerikanske flyselskaber at bruge russisk luftrum... Og det gør amerikanerne rigtig meget på deres ruter fra USA til Asien...Dette træk fra russerne, kommer til at koste amerikanske flyselskaber millarder af USA.. Atter en gang har denne såkaldte "verdensleder" vist at han ikke har den fjerneste anelse og udenrigspolitik...Han handler udelukkende ud fra devisen "jamen jeg er amerikansk præsident, verden skal rette sig efter mig og kun mig" Han må lide af begyndende demens, det kan ikke være anderledes Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Uten at jeg kjenner han så går det rykter om at han er en komplett idiot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Jeg orker ikke begynne å søke på dette tullet, men hva er begrunnelsen for å nekte Aeroflot landingsrettigheter i USA? Trodde Donald og Vladimir var buddies?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
De er best buddies (auto correct foreslår budeier som egentlig er en god ide) på mandager - resten av uken er det etter dagsformen
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
USA-godkjenning av Irsk AOC trekker ut - konsekvenser for Norwegian longhaul | Wahoo | Flyforum | 238 | 04-07-2014 08:01 |
No-show på SK: konsekvenser for videre connections? | Edricson | Reiseforum | 12 | 14-01-2012 19:15 |
Konsekvenser av spillforbud og kredittkortbruk i utlandet? | Fnate | Reiseforum | 29 | 25-06-2011 20:57 |
E-mailadresse til Customer Relations hos DY | JoeW | Flyforum | 12 | 07-02-2009 17:44 |
Indirekte konsekvenser | LN-FOC | Flyforum | 4 | 11-07-2006 17:36 |