![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ser banneret til Norwegian er fjernet på Sacanair.no og erstattet med Sesam og ebookers.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
CK's 'straffemaaned' er over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
De betaler vel bedre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
ja, jeg har allerede tjent mer på Sesam enn én måned med Norwegian....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Ja, og saa skal han betale oss forumadministratorer, han betaler billetter for flight-testere, representasjonskonti osv osv ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Til CK m.fl.
Må jeg foreslå at overveje Google Adsense til at skaffe indtægter med istedet. Generelt set er det en af de annonceformer der giver højeste indtægter på fora af forskellig art, da de målretter annoncer ud fra indholdet i tråden og generelt betaler godt... Det er ret let at gå igang med - prøv at kigge her.... https://www.google.no/adsense/ Skriv gerne til mig, hvis du vil vide mere - jeg har nogle erfaring at trække på mht. annoncering online....
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Oj, likte ikke den Sesam banneren...
Den "stjal" Scanair.no taben/fanen min (bruker selvfølgelig Opera), til tross for at mine innstillinger sier klart og tydelig at alle lenker skal åpnes i ny tab/fane. Ebookers derimot oppførte seg eksemplarisk og åpnet i ny tab/fane ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Er det kommet trådløsnett på SAS sine A330 og 340? | dash-7 | Småprat | 14 | 31-10-2013 17:32 |
Er det ikke det ene, så er det det andre (A380 nytt) | CK | Flyforum | 4 | 03-12-2008 18:51 |
Slik ser det ut....... | LN-FHU | Flyforum | 13 | 24-10-2007 21:45 |
Ah, så det er slik det ser ut der fremme.. | Thomas | Flyforum | 9 | 08-04-2007 16:52 |
Har det kommet noe fly fra Moldova? | Fellowship | Flyforum | 3 | 05-09-2006 20:04 |