![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...som jo betyr boller og krem i løpet av dagen.
Stille og rolig i heimen...men om ikke så lenge spenner vi på oss skiene og går en tur i marka. Lenge siden vi kunne gå på ski til/fra huset. Ha en bra søndag du også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God søndag til dere i øst fra oss i vest, en svoger akkurat ut av intensive care gav oss en helg i Portland. En meget god middag på fattighuset (Edgefield et tidligere fattighus, nå hotell med Mikrobryggeri, vin gård og Destilleri) et møte med Stone (San Diego bryggeriet) Dr. Rodi Invietable Double IPA var svært vellykket - Dr.Rodi hilser til Pliny ! @Hickok
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lech og hotell Goldener Berg. Snart er dagens første espresso på vei. Blir en dag i transportens tegn, først gondol, så minibuss, deretter fly og bil siste stykket hjem. Et lite pitstop hjemme før det så blir trikken til byen og det hele avsluttes med nattoget til Bergen. Ellers ble det i går lagt inn en reservasjon her på hotellet for neste års tur
![]() Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Kristiansund! Her så man en konsert i går som var bra. Min kones venninne er venn av han som spiller hovedrollen, så vi satt sammen med han til nesten to i natt, ble litt sent, men det var utrolig hyggelig! Litt rart at folk kommer for å ta bilder med han vi satt sammen med!
![]() Nuvel, straks ned for frokost før SAS skal ta oss hjem i ettermiddag. Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Get-boksen er full av nattens OL-øvelser, så blir nok noen timer i sofaen i dag. Madammen er opptatt med pakking, i morgen er hun klar for årets ferie til Thailand. Så da blir undertegnede gressenkemann et par uke før jeg følger etter. Ha en finfin søndag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gratulerer med Morsdag til alle mødre på forumet
![]() Oslo nord/øst har så mye sne at vi har et godt tilbud til deg: 500 tonn med snø gis bort ved henting - helt gratis i dag - som kom å hent. Ha en flott morsdag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen. 17 grader og pissregn her i vestsørøst. Det indikerer en dag i sofaens tegn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God ettermiddag fra biblioteket på UiS. Oppgaveskriving og presentasjonsforberedelser står på programmet i dag. Sur og kald vind her i sørvest, men så lenge det ikke snør er jeg fornøyd.
![]() Besøke for øvrig Haugesund i går for første gang siden 2003. En by jeg tilbragte store deler av mitt første leveår. Kystbussen fungerte bra begge veier. God søndag videre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Gamle Oslo. Da kom man seg hjem litt for 03 i går, etter en drøy 1,5 times forsinkelse fra Paris. Må si at Air France ellers leverte bra til og fra Colombia. Var heldig med ledig(e) setet ved siden av meg begge veier. Pluss for maten ut, og pluss for "ikke nøl med å be om påfyll av Champagne" på veg ut. Blir tøff overgang med jobb fra 0600 i morgen, men slik er det. Colombia-turen er nok den aller beste jeg har hatt utenfor verdensdelen vår. God søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Må si meg enig med Trond, Colombia er bare topp...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
MAKAN fra BA767... Har ikke sete 1F da det er noen med Premier status som har tatt det. Elefanten har bestemt seg for å sitte og skule på vedkommende hele turen. Han varmer opp nå.
Ikke nok med det. Vi har fått 62A istedenfor K på turen videre også. Pluss SSSS på boarding pass og en delay så vi nå har under 60 min på LHR. Men egentlig gir jeg blaffen. Før eller senere ender jeg nok opp i Boston. Ha en fin en
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Portland, hvor en har fått litt for dyp innsikt i HMO - den «ideelle» amerikanske helsemodellen. Det er dyrt ($1500 måned / ektepar) for førtidspensjonister og det er skikkelig dårlig utenfor Intensive Care. Vi mistet nesten vår eldste svoger på grunn av elendig behandling etter en komplisert operasjon, hadde ikke min svigerinne vært til stede ville ha endt dårlig og det hos hva som regnes et av de beste HMO (HMO er en slags onestop shop for allt innen helse, egen forsikring, egne sykehus, egne apoteker, egne leger og allt skal levere solide overskudd til aksjonærene) de har i snitt 30% «admin» kostnader, mot rundt 5% hos Medicare.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]()
Sjekker ut "nye" Club Fnat hos BA... de har dyne, Cola og key lime pie. Solgt
![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|