![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Kan nesten se slik ut, når man leser aftenposten.no idag....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det kan nesten se slik ut. Virket litt som om sas ga opp når dette ambisjonsnivået endret seg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Uten tvil...SAS sin app sitter fast dypt inne et prosjekt så fordypet i seg selv at de ikke vet hvor de er....
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
SAS sin app sitter fast i de bakenforliggende systemer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vel - sannhet med modifikasjoner .. man har i over et år kunnet booke, sjekke inn og sjekke flytider hos SAS med Widerøe's app ..
![]() Dårlig gjort at de ikke nevner oss. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Heller enn en app jeg må installere, ønsker jeg meg velfungerende websider for mobil. Der synes jeg både SAS og Norwegian har kurante løsninger. Ikke helt topp, men greit nok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
...og med nyere standarder kan en vevside lett lages like intuitiv og enkel som en app uansett. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nesten rart at de henger så langt etter i utviklingen av apper. Men men, liker best å bruke websidene på pc-en jeg da, selv om jeg nærmest er helt avhengig av HTC-en min. Noen ting er best på pc.
Innlegget er redigert av moderator LCH Last edited by LCH; 22-02-2012 at 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
-såvidt eg ser, så kan du ikkje logge deg inn på Sas-profilen der og knytte reisa mot profilen. For meg er det viktig.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Når er App's over toppen ?
Bedre WEBsider som skalerer på dingser er vel i mange tilfeller å foretrekke på "live content" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Fordeler med Apps: - Bruker mindre data(roaming - hastighet) - Tilstedeværelse på device(markedsføring) - Integrasjon mot GPS og annen funksjonalitet(kommer på web, men henger etter? - lettere å lage et konsistent grensesnitt, som alltid ser likt ut - Trolig lettere å lage offline funksjonalitet Fordeler med web: - Slipper installasjon - Slipper å oppdatere x tusen terminaler, ved ny realease - Støtter flere terminaler enn apps - time 2 market Også finnes det mange flere fordeler og ulemper med disse løsningene. Men en av de sterkeste grunnene til å lage en app, er nok at det brukerne har et app fokus. Du får ikke samme buzz av bode websider som av en god app. Men på sikt så blir det nok mye mere webb enn apps. Selv om begge vil nok leve godt lenge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Ellers er jeg enig i deg at gode websider er et bedre alternativ for enn de som må "lage app til iPad" fordi websidene er for dårlige. (SVT har en interessant artikkel om saken: http://blogg.svt.se/testbild/2011/12...iktig-losning/ )
![]() |
![]() |
#17 |
Newcomer
|
![]()
Da var DY ute med Norwegian Reiseassistent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hva skal man egentlig med en app til dette da? Har lastet ned noen sånne flyselskap apper og sitter egentlig bare og tenker at "javel?"
Bare sånn i all uforståenhet. Jeg ser det om man reiser fullflex 7 ganger i uken. Da er det kjekt å kunne booke om, se rutetider og sånt. Men ellers.
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Og disse tingene kan man ikke gjøre i DY sin app. Men en fordel jeg ser, er at du får lastet ned boardingcard. Slik at du ikke er avhengig av at du er på nett og at safari ikke har tømt cachen... Også er det litt lettere tilgjengelig, enn å måtte åpne browser og finne bokmerke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian söker AOC i Sverige - Norwegian Air Sweden | HenrikL92 | Flyforum | 45 | 06-02-2020 21:02 |
Norwegian selger seg ned i Bank Norwegian | Someone | Småprat | 1 | 20-12-2017 08:05 |
Norwegian etablerer nytt fraktselskap - Norwegian Cargo AS | Discus | Flyforum | 18 | 24-04-2013 12:27 |
Norwegian sitt livery (splittet fra Norwegian bestiller 222 fly) | Svoosj | Småprat | 52 | 30-01-2012 08:15 |
Norwegian Norge og Norwegian Sverige - ulike bagasjeregler? | FlightDeck | Flyforum | 4 | 11-04-2008 12:01 |