![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Her er bakken dekket med et tynt hvitt lag med sne...måtte det komme mere. Rolig start på dagen - ingen unger eller elefanter som maser. Ha en fin søndag når du våkner:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra andre enden av Oslo, nemlig Groruddalen - vi har også litt snø som har kommet fra i går kveld/natt - ingen skiføre - ingen skøytebane - bare glatt.
Ha en flott dag videre, når du har våknet. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
'Allo, 'Allo! Zis is Øzterås calling!
Herlig nattvakt er over. Fyll, fanteri, vold og annen galskap der ute i mørket. Deilig å komme ut til hvitt dryss på asfaltmarkene. Blir plutselig langt triveligere ute. Men skiføre blir det nok ikke av slikt, og det er like greit. Blåklisteret under skiene etter siste påske egner seg dårlig på nysne. Dagen skal tilbringes horisontalt, stoltilpasset, litt slentrende og kanskje litt stående hvis det blir barbesøk. Her kan alt skje. Nysnemyk slutt på uken ønskes ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Pliktoppmøte i en dåp venter. Så da går store deler av den dagen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Ishavshotellet i Tromsø. Gårsdagen bød på nydelig sjømat og en skikkelig pub til pub runde. Men ble heldigvis ikke for sent, så formen er fin i dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Warzawa. Siste timene på messe for denne gangen, før en bil kommer og henter meg til flyplassen kl15. Da bærer det "rett" hjem. En type "Fnate-direkte"... via CDG.
Gjemmekontor i morra, noe som blir helt superperfektmegabest. Ha en brillefin en. .
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Chiang Rai
Bussturen fra Chiang Mai gikk greit selv om det var lette regnbyger på deler av strekningen, så minst 4 biler som hadde kjørt ut av veien eller kollidert hvorav 2 lå godt utenfor veien på taket... Var godt å få et avbrekk - etter et besøk i Chiang Mai Zoo ble det et svare leven når elefantene hørt norsk språk - elefnater og Four Seasons ble trompetert, tror de savnet noen artsfrender med følge som ikke hadde vist seg på lenge. Det hvite dere snakker om på bakken kan godt forsvinne i løpet av uka så det er bart og greit å gå i sommersko når jeg kommer hjem på fredag.
![]() |
#8 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hello fra Myrkdalen, Voss! God 1-2 meter snø > 700 moh og 0,5m < 700, så og si ingen vind, lett skyet -2 grader og puddersnø. Har aldri hatt en så god sesongstart før! Og på pudderplanker
![]() ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Hei og hopp fra IC Hong Kong. Her er vi 11 mann på champagnebælming.
Hjem om 14 timer med SK964. Var heldig med plusgrade, så blir biz hjem! Ha en super dag folkens Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Grompf. Våknet tidlig til bikkjenes glede, og da var det ingen nåde. Frisk storm over natten, og masse ‘nytt’ løv på bakken. Rimelig vått imidlertid, så det får nok ligge til i morgen.
Kort arbeidsuke ligger foran. Kun tirsdag som skal brukes til inntektsgivende arbeid - resten vies til feiring av Thanksgiving. Eldstemann kommer fra Bellingham på onsdag og det blir nok fullt hus. Er vel ikke så lenge til det lysner nå.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Etter en travel uke med Helsinki og rettsak så Krakow og fylla (inkl ekte kultur) var det ingen bønn i går og i natt med taxikjøring, dog med meg som sjåfør. 17 år siden sist eg kjørte. Nå er det bare å hive seg i bilen igjen og finne noen Flesland turer og huske å svinge innom ho mor i ettermiddag for kjøttkaker. Ha en strålende søndag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Grdrumpf fra det Sørlandske!
Ble sannelig tørst i går kveld også, og det gikk som det måtte.... Har en fryktelig dag i dag. Har mye som skal gjøres i dag men overhode ingen arbeidslyst. Grrrr. Tror jeg legger meg litt igjen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra LHR. Nå går 10 dagers super tur mot slutten, men 12 timer layover på LHR er nok litt i overkant, selv for meg. 8 er unnagjort, 4 igjen. Så her har en nesten lounget det som kan lounges og gått terminalene langsetter, opp og ned og på skrå, baklengs utgikk, jeg hadde nok blitt hanket inn da.
Været er flott, utsikten fra Siver Kris Lounge likeså. I morgen blir det jobb, og det ser jeg faktisk ikke fram til i det hele. Tirsdag blir bedre, da er det fri igjen ![]() Ha en glitrende søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Du kødder, ikke sant? Det er nemlig ikke lov å bruke så mye tid på en flyplass, når man er så nærme en av verdens kuleste byer.
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Du har mange gode poster. Denne var ikke en av dem.
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Poenget er at ingenting er "gratis" i lounge, eller ombord i flyet for den saks skyld. Alt man får av tjenester, service og servering er betalt på forhånd gjennom billettprisen. "There is no such thing as a free lunch", gullstatusen din har du eller din arbeidsgiver betalt for på forhånd. Således er ikke drinkene "gratis" selv om du flyr billig den dagen du drikker i loungen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fin søndag | EB | Flyforum | 15 | 17-09-2018 05:23 |
En fin søndag morgen... | EB | Flyforum | 8 | 23-02-2014 22:50 |
LN-KKO Hvit? | TheEirikK | Småprat | 4 | 19-04-2012 17:26 |