Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 25-10-2017, 05:27   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default God onsdag morgen

God morgen fra Ris. Nå går ferden mot OSL og en 737 tar oss over til Haugesund. I ettermiddag skal vi etter planen sjekke inn i på hotell i Stavanger. Ha en bra onsdag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 25-10-2017, 06:44   #2
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

Default Re: God onsdag morgen

Ja god morgen fra Groruddalen - det skal bli opphold og sol i løpet av denne onsdagen - HURRA.

Er snart på veg til jobben, i dag er møter med nye og gamle kunder - så denne dagen blir spennende.

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 25-10-2017, 07:06   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra trikken. Litt tidlig hjem fra jobb for litt hjemmekontor, da det kommer en megler for å synse litt om leiligheten vår. Ha en fin dag
Old 25-10-2017, 09:37   #4
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Mornings fra Skøyen hvor man har andre dag i ny jobb. Det skjedde litt brått på fredag at dette ble avklart og det er en del tilganger som man ikke har fått enda. Så da får jeg lov å bruke arbeidstid på det store internettet mens det fikses. Blir her uansett bare til lunch da turen går med Color Line til Kiel og tilbake. Sjefen sa at det var greit og jeg tror det er greit også fordi tilganger tar litt tid. SÅ får man heller komme tilbake fit for fight på mandagen. Min mentor her har uansett stukket av med noen praksiselever til noen onsite saker så da blir det litt begrenset hva man får gjort av fornuftige ting.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 25-10-2017, 10:29   #5
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

God formiddag fra TRD!

Sitter og blomstrer mens man venter på DY til Riga. Noen dagers seminar der borte, meldt dritkaldt og vindfullt, så gleder meg ikke akkurat!

Fikk mail fra Nordica (LOT) i går om at de godtok mitt krav etter en forsinkelse, så €250 skulle overføres "snarlig". Tok bare 5 uker å svare på kravet, så får vel penger til jul.. hehe.

Fikk ellers bestilt fly til neste års sommer i går, brukte en CT og kom oss t/r EWR for noen små poeng. Tok bare noen minutter på tlf med SAS så fikset de plass, selv om det ikke var noe ledig på nettsidene de dagene vi ville dra. (Ble Pluss da, men for et kort hopp til New York går det heeeelt fint)

Nyt litj-lørdagen folkens!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 25-10-2017, 11:17   #6
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Mornings fra Skøyen hvor man har andre dag i ny jobb. Det skjedde litt brått på fredag at dette ble avklart og det er en del tilganger som man ikke har fått enda. Så da får jeg lov å bruke arbeidstid på det store internettet mens det fikses. Blir her uansett bare til lunch da turen går med Color Line til Kiel og tilbake. Sjefen sa at det var greit og jeg tror det er greit også fordi tilganger tar litt tid. SÅ får man heller komme tilbake fit for fight på mandagen. Min mentor her har uansett stukket av med noen praksiselever til noen onsite saker så da blir det litt begrenset hva man får gjort av fornuftige ting.
Grattis med ny jobb! Fit for fight på mandagen, du tar altså helg på selveste midtuka? Slettes ikke verst.

......der tikka det inn to billetter på første klasse til Berlin. Bare synd det er med tog, og ikke fly

Last edited by Polaris; 25-10-2017 at 11:35.
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 25-10-2017, 11:22   #7
gustavf
ScanFlyer Mile High Club

Galley Slave
Global Moderator

gustavf's Avatar

Det begynner raskt å nærme seg at jeg endrer status fra "ansatt" til "arbeidsledig". I dag blir viktigste oppgave å søke arbeidsledighetstrygd. Forresten, dagpenger er vel det rette begrepet.
Old 25-10-2017, 11:49   #8
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by gustavf View Post
Det begynner raskt å nærme seg at jeg endrer status fra "ansatt" til "arbeidsledig". I dag blir viktigste oppgave å søke arbeidsledighetstrygd. Forresten, dagpenger er vel det rette begrepet.
Huff. Godt ikke bare er meg som har vært der. Men man må ikke gi opp. Ting tar tid. Vær klar over at Nav kan sende deg på ubrukelige ting... Men hvis man har litt oppsparte midler så er det fint å ta litt ferie og. Flybilletter er billige i midtuke.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 25-10-2017, 15:50   #9
RJon
ScanFlyer Dusty

RJon's Avatar

God onsdag fra KL607 ett sted nord om Island. Hadde håpt om å få oppgradert til et sete der fremme, men det var fullt... Første gang på tur med 787, må si at det er en god opplevelse så langt.

Ha en finfin onsdag folkens! :-)

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
RJon is offline   Reply With Quote
Old 25-10-2017, 17:26   #10
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Hei og hopp fra solskinnet i Nord-Georgia! Her er man såvidt igang med arbeidsuken, som denne gangen er kort. Kaffe er konsumert, interninfo er prosessert og det andre kommer og går i passe tempo. Sitter nå og hører på en konsert jeg var på for et par uker siden via en podcast. Det fine med hjemmekontor er at man ikke plager andre med musikken.

Snart jul! Ihvertfall har de fått ut julepynten i butikkene ...
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules