![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Nå går ferden mot OSL og en 737 tar oss over til Haugesund. I ettermiddag skal vi etter planen sjekke inn i på hotell i Stavanger. Ha en bra onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Ja god morgen fra Groruddalen - det skal bli opphold og sol i løpet av denne onsdagen - HURRA.
Er snart på veg til jobben, i dag er møter med nye og gamle kunder - så denne dagen blir spennende. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Litt tidlig hjem fra jobb for litt hjemmekontor, da det kommer en megler for å synse litt om leiligheten vår. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mornings fra Skøyen hvor man har andre dag i ny jobb. Det skjedde litt brått på fredag at dette ble avklart og det er en del tilganger som man ikke har fått enda. Så da får jeg lov å bruke arbeidstid på det store internettet mens det fikses.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra TRD!
Sitter og blomstrer mens man venter på DY til Riga. Noen dagers seminar der borte, meldt dritkaldt og vindfullt, så gleder meg ikke akkurat! Fikk mail fra Nordica (LOT) i går om at de godtok mitt krav etter en forsinkelse, så €250 skulle overføres "snarlig". Tok bare 5 uker å svare på kravet, så får vel penger til jul.. hehe. ![]() Fikk ellers bestilt fly til neste års sommer i går, brukte en CT og kom oss t/r EWR for noen små poeng. Tok bare noen minutter på tlf med SAS så fikset de plass, selv om det ikke var noe ledig på nettsidene de dagene vi ville dra. (Ble Pluss da, men for et kort hopp til New York går det heeeelt fint) Nyt litj-lørdagen folkens! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ......der tikka det inn to billetter på første klasse til Berlin. Bare synd det er med tog, og ikke fly ![]()
Spoiler mixer Last edited by Polaris; 25-10-2017 at 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Det begynner raskt å nærme seg at jeg endrer status fra "ansatt" til "arbeidsledig". I dag blir viktigste oppgave å søke arbeidsledighetstrygd. Forresten, dagpenger er vel det rette begrepet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag fra KL607 ett sted nord om Island. Hadde håpt om å få oppgradert til et sete der fremme, men det var fullt... Første gang på tur med 787, må si at det er en god opplevelse så langt.
Ha en finfin onsdag folkens! :-) Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hopp fra solskinnet i Nord-Georgia! Her er man såvidt igang med arbeidsuken, som denne gangen er kort. Kaffe er konsumert, interninfo er prosessert og det andre kommer og går i passe tempo. Sitter nå og hører på en konsert jeg var på for et par uker siden via en podcast. Det fine med hjemmekontor er at man ikke plager andre med musikken.
![]() Snart jul! Ihvertfall har de fått ut julepynten i butikkene ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |