![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kaffe i kopp og kropp og aviser på papir og nett...sånn er også planene videre for de neste timene. En helg helt uten noe på kalenderen er rett og slett digg. Nyt din lørdag også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Espresso i koppen og barne-TV i full gang. Etterhvert dukker svigers opp for montering av nytt inventar på badet, så regner med store deler av dagen går med til det.
Ble booket litt flybilletter i går, til NCE, SK/LH kombo via FRA ned og LX via ZRH hjem. Inkludert en flight med CS100, så får nå håpe det ikke blir flybytte, selv om det jo er 7 måneder til vi skal dra Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra SK2472!
En liten svipptur via ARN og LAX, så skal Las Vegas inntas for noen dager! Har bare 40 min på Arlanda, så får satse på god-glid... Straks avgang fra TRD, flott vær (som vanlig her ![]() God lørdag alle sammen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei morn - nå blir det 11 dager med høstferie med innbakt varme og sol 50 km unna Palma de Mallorca. Dette blir bra for kroppen - når vi på Østlandet ikke har sett sola på snart en mnd
![]() Ha en flott helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her har himmelens sluser åpnet seg, og det bøtter ned. Frokost unnagjort på feltmaner. Om få strakser bærer det avgårde på handballkamper med den eldste.
Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Clarion hotel Arlanda airport. En god frokost er spist, sola skinner ute og utsikten mot rullebanen er topp fra 12 etasje.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Clarion Arlanda. Hårvask på to jenter unnagjort før 07.30. Bra frokost selv om det er lørdag, inkludert omelettstasjon. Ingen suite denne gangen, men hjørnerom som nok var større enn standard. Solen skinner så butde nok dratt til byen, men lekerommet her er nok viktigst for de små før hkg venter i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Tunhovd!
Det brummes i Jøtulen mens far drikker kaffe og konsumerer Gjende-kjeks på sengekanten. Om ikke så lenge, vil det lukte stekte poteter, egg og bacon her. Vindfullt og vått ute, så det er nok best å styrke seg på en liten knert, før man inntar godstolen foran peisen i selskap med John Rebus og Siobhan Clarke ![]() Makelig lørdag ønskes!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. I gang med frokost, og så blir det nok en tur til sentrum for litt handling. Madammen har invitert 10 middagsgjester til i kveld... Blir sikkert hyggelig det, men ørlite forberedelser må til
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Joda, det sitter en flyprater og titter på fly i 12 etasje her, mens kona sitter og bestiller tur til Wien og hjem via ARN i oktober/ november. En ukes ferie da. Så her i 12 etasje er det en flyrelatert morgen.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra London. Fin fredagskveld i Cadogan Hall med Big Big Train og i dag venter Tiger Moth Tales og Kaprekar’s Konstant. Videre til Mosjøen i morgen.
Ikke akkurat sommervær, men ingen nedbør og det er t-skjortetemperatur. Så da kan man ikke klage. Og her kom frokosten. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God morg/ettermiddag frå Sydney. Kom meg fram etter ein trang tur på Jetstar. Ein kan seie mykje om slim-seter, men desse tjukke gamle skinnseta hjelp ikkje på plassen dei heller.
Frøken og kids er i gang, og har komme seg til Amsterdam. No har dei berre 28 timar igjen...
![]() |
#14 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Barcelona Hilton. Ferdig med Cavafrokost. Mye cava💪 Bra start på dagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra Kew Gardens. Holder på med oppsamlingsheat av endel jeg tidligere ikke har fått sett i London. Tar tiden jeg trenger i hagen her så jeg klarer antagelig ikke komme meg gjennom et vel optimistisk program idag. Igår rushet jeg gjennom verdens største samling av tyvegods, British Museum. Og på Selfridges kastet jeg bort 59,95 GBP på verdens dårligste hodetelefoner.
Ha en god en alle som tar det med ro på lørdag.
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Frokosten din står på høykant og kommer til å skli av tallerkenen om du ikke passer på.
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Skylder på Tapatalk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |