![]() |
|
![]() |
#1 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Her skal ein altså då vere dei neste 13 timane også. To timar alt tilbakelagt. Ein særdeles roleg (men litt trang) tur frå Amsterdam med China Southern. Skikkeleg triveleg crew, service med drikke og småmat gjennom heile natta. Var fullt party i bakgre galley; nudlar og te såg ut til å flyte fritt.
Ser fram til å komme dit eg skal om noko under 24 timar. Lure litt på korleis eg skal få sove litt; 24t visum for å få transferhotell var berre å gløyme (men kjendsfolk som for via Beijing fekk visst der). Har betalt meg inn i ein passe dårleg lounge, får prøve å blunde litt her kanskje.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Snart klar for å fly sydover og hjemover. I kveld er det 50-års feiring av en veldig god venn...kan bli en laaaaang dag og natt:-) Ha en flott lørdag der du er!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godmorgen fra København, hvor dagen idag står på fodbold inden afrejse til Budapest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da sitter vi her, med barne-TV og espresso. Senere i dag blir det SK269 over til Bergen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Morn fra Trondheim. Her setter joker kampanjen føringen for frokost
![]() ![]() Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, stedet som opplever bare dårlig høstvær for tiden. Her skjer det ikke mye denne dagen, været bestemmer - så vi for se.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Gråvær ute, men ikke værre enn at det blir en tur på Matstreif tenker jeg. Så blir det vel litt sykkel på skjermen innimellom... I kveld blir det middag med venner på Oriental. Ha en strålende helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra Tunhovd!
Jøtulen brummer fornøyd, kaffen er beksvart og snart er det brunch; Sild, øl og dram ![]() Like fin lørdag ønskes!
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Hum-di-dum .. her er det siste innspurt før lørdagsskiftet innledes. Frokost er fortært og det ligger nå tre bikkjer og koser seg med tyggeleker bak meg.
Tråkket skikkelig over i går efta, og det var så vidt jeg klarte å kreke meg opp på kontoret for å fullføre vakta. Var først redd for at noe var brukket, men alt beveget seg så ble litt beroliget. Skulle tatt seg ut nå rett før jeg drar til Europa. Nå er jeg fortsatt stiv og sår, men kan bevege meg relativt fritt ... Oh well -- here we go ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Sola
Her har man vært i aksjon på åpen dag hos brannvesenet på Nærbø, pent antrukket i uniform og greier ![]() Ble ganske varmt etter hvert da ![]() Det var greit å komme seg hjem og få av seg nevnt uniform, slik at man kunne komme seg ned til riktig temperatur ![]() En tur på butikken blir det snart, men etter det så står det null, nix, nada på planen, så full avslapping her da ![]() Ha en fin helg forumister ![]()
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God eftan fra -tada- Østersund!
Jada, skulle ha hjemmehelg men som dere vet, ikke like lett alltid det... Fikk tatt med fruen og tar en overnatting her, et lite middagsmøte får hun og være med på. Er det lørdag så er det lørdag, det får de tåle de andre ![]() Så blir det vel en bøtte rødvin og hjem til gamlelandet i morgen eftan. Nyt helgen dere som vet hvor dere skal være og ikke plutselig ender opp en annen plass! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God lördag från SLC. Hemresa med UA och SK. Plusgrade gav nya platser från ORD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
hehe - nei, det var et godt gammeldags overtråkk i hagen. Gjør fortsatt vondt, så CoreMOW har fått en liten pause.
Nå ligger biffene på grillen - klar for nærprodusert middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God ettermiddag fra vest her har man også tråkket, men ikke over - 50 K på kryss og tvers over øya med Mountain Bike, mange nye flotte stier i fantastisk natur (vi bruker skattepengene aktivt og stemmer med 75-80 % for å øke dem år etter år (Bainbridge er ikke for alle !!). Etter å ha krysset alpene med Hardtail tar det litt å bli vant med Softtail !
Etter å ha møtt en nokså aggressiv Ugle, noen rådyr og 3 Coyotes smaker det godt med en IPA eller to
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tidleg morgon frå Trondheim | roger | Flyforum | 9 | 24-09-2014 19:16 |
God laurdag | BSSW | Flyforum | 15 | 17-08-2014 04:01 |
Tidleg morn frå LYR. Uten bagasje... | roger | Flyforum | 0 | 12-07-2013 01:29 |
Transport frå Rygge (splitta frå God mandag fra 35000' over Canada) | SudCaravelle | Småprat | 18 | 04-10-2012 17:16 |
God tidleg søndag fra Gardermoen | LN-REF | Flyforum | 12 | 26-08-2012 15:31 |