![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Say no more. Her blir det gravøl
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen! Det ble heldigvis ett blått resultat i valget!
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
På'n igjen. Ser ut til at Andøy er i ferd med å bli ettparti-stat dersom resultatet holder seg til kommunevalget om to år. Akkurat den der må vel være noe av det mest utrolige i norsk stemmegivning på lange tider? Og luftforsvarets andel av SP-velgere må ha gjort et kraftig hopp...
Nuvel, forumfolket får ha en god tirsdag, uavhengig av politiske topp-,opp- eller nedturer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Koser meg med et par glass Ron Zacapa og er godt fornøyd med at Erna, Siv, Børge, Ketil & co får fornyet tillit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Syns først du skrev blåsetirsdag - det passer bra her. Ikke helt på topp vindmessig ennå, men begynner å nærme seg. Vind på rundt 75-80 km/t her nå. Det rapporteres om mange trær som har falt i området og en drøy million uten strøm i Georgia, men vi har klart oss foreløpig. Skulle være over det verste før midnatt ...
Registrerer at det norske folk er fornøyd med den sittende regjeringen og har valgt å la dem få fortsette. Det gir kontinuitet og det er som regel bra. Gratulerer, Norge! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
一期一会
|
![]()
"Det gir kontinuitet og det er som regel bra"
Hele Afrika, Venezuela og 'et par' andre land i verden ville trolig være uenige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra BNE
Etter å ha sett hva som har skjedd i Norge i går så er det nesten som om man vurderer å bare bli igjen her nede... Siv kan ta seg en bolle... I dag blir det å begynne på hjemreisen, men frem til det så vurderer jeg å forbli innendørs da temperaturen visstnok skal bevege seg opp mot 30 ![]() Blir nok en tur over elva, der har de noe hvor man kan besøke og allikevel være innendørs. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Her endte man på nach. Faktisk med en profilert toppolitiker og. Dagen blir hard. Veldig hard
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her øser det ned igjen utenfor men med kaffe i koppen og et fint valgresultat er man fornøyd.
![]() Ikke så fornøyd med at det kanskje blir stor SAS streik på torsdag. Reiser med dem fra OSL på lørdag, 737 selvfølgelig... Det kan vel bety svensk crew også? Ellers er det cityjet tilbake så den er grei, men det hjelper ikke hvis utreisen blir kansellert. I kveld er det litt 40 årsfeiring hos en i familien og ellers er det jobb i dag. Ha en fin blåtirsdag alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra Ris. Ble en spennende kveld/natt - men nå er man klar for Bryggekontoret igjen. Flere eksterne møter og innimellom og etter jobben skla det samles på nye skritt. Ha en fin tirsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Våt morgen fra Osl. Siste gang i innenlandsloungen. Kaffemaskiner og tappetårn for vin har allerede flyttet, men alternative løsninger på plass. Blir spennende å se ny lounge i morgen.
Regnet mindre enn tidligere på natten da jeg syklet til toget, men mer enn nok til at skjorteermene ble våte gjennom tynn regnjakke. Men snart tørr nå da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Upgrade me....
|
![]()
Skuffet i dag.
Når man oppdager at 68 906 Nordmenn er kommunister som stemmer rødt, Pol Pot, Kim Il Jung, Mao, Stalin, Lenin, Castro etc. En isme som systematisk har tatt livet av sine meningsmotstandere, drept homofile over en lav sko og instusjonisert haugevis i gulag etc..... Men hva annet kan man forvente. Her i landet er det åpenbart alt for mange som har det bra. Sponsoratet for Kims atomvåpen. (egotripperne ![]() Blir jo ikke meget bedre av rundt 91 000 hos MDG og 171 000 (!) hos SV. Nordmenn er stein hakkanes gale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Selv om ting isolert kunne vært bedre, så hadde jeg ikke trodd for noen måneder siden jeg skulle våkne opp et valgresultat jeg er sånn delvis fornøyd med. Men nå får det jobbes litt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Blått og vått i dag. Her er det bare å fyre opp kaffetraktoren og rigge seg til foran skrivemaskinen. Ha en fin dag innenfor og utenfor partikontorene.
![]() |
#16 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Heliporten på Flesland.
I dag er det kurs. Årlig påfyll med METAR. Mye koder og regler for å kode været som blir glemt. Tar hvert fall vekk oppmerksomheten på at Siv skal være i regjering de neste 4 år. Sperregrensen må heves til 6% asap zulu. Herved vedtatt. Ha en fin dag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra regnfull Lillestrøm. La meg kl 20 i går, sliten og slapp å se på TV. Våknet i dag, ingen kommentar til gårsdagen...
Forbereder oss til morgendagens "Farwell to UA 744 tur ". Ut fra FRA, hjem via LHR. Hjem fra LHR, SK.. ?? Kan bli spennende ![]() Forresten. Ut i morgen, 20-30% belegg. Så vi begge kan sove seg over i en 4 seter, er bankers... Ha en topp dag... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra en nettopp gjennomdynket ruinpark, der jeg selv sitter trygt og tørt. Man har da lært seg å sette pris på de små gleder, og brette opp ermene for bedre forståelse og samhandling. Mht blått så slo jo MFK Odd i går
![]()
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Puh - ser ut som at Odin holder sin hånd over sine. Status her er kun ett tre ned - men selvfølgelig over gjerdet. Imidlertid kjapt fikset med motorsag og et par spiker. Så dagen i dag blir viet opprydning i hagen. Med alt kvist og kvas som er blåst ned ser det ut som en krigssone. Men det tar jeg gladelig. Mange i området som ikke er like heldige.
Oh well .. godt man har fri i dag. Ingen andre planer enn å få på plass hagemøbler og andre gjenstander som måtte sikres. Litt sol hadde gjort seg så ting hadde tørket opp, men det ser det ikke ut som at vi får før i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Blåtirsdag ... for noen | LN-MOW | Flyforum | 23 | 29-06-2016 11:35 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God kveld , god ? 18., fra United Club SFO | SQ 777 | Flyforum | 12 | 18-05-2016 14:56 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |