![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen
Ble opgradert til First med UA fra EWR-ATL igår det var trivlig. Har kjørt helt til pensacola FL via Mobile der jeg var og tittet på fly og båter. De hadde utstillt en Lockhed A12 som var forgjengeren til SR71 og mye mere. Det er fryktelig varmt og fuktig her. Er over 90 grader fikk jeg høre og det føles sånn ut og akkuratt som på badstue. Nå er det kald øl. Last edited by Glean EBG; 21-08-2017 at 04:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Nå venter Bryggekontoret og en dag med planer for høsten. Som alle mandager blir det også trening i dag. Ha en bra start på uken:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Vanlig dag på kontoret venter. I kveld blir det nok en tur for å se på litt eiendomsmasse, uten at ingen av oss helt klarer bestemme oss for hva vi ser etter. En løpetur i kveld skader nok heller ikke. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra kontorstolen - allerede på plass - første kaffekoppen inntatt og venter på resten av staben - så mandagen kommer i gang.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Rethymnon. Hadde planlagt å busse til Chania idag, men det ser ut som om det er mandagsstengt på museene så jeg må visst finne på noe annet. Trodde jeg skulle sløve ved basenget, men blir gal etter å ha ligget i ro i 10 minutter.
Kan jo bruke dagen til å lete etter flere rariteter å smake på. Ha en god en alle som har programmet for dagen klart.
![]() |
#6 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
God morgen! Tips til robertaas: Du som liker laange spaserturer, Seitan Limania stranden litt nordøst for Chania flyplass er verdt en titt hvis du er på de kanter. Joda, nok av turister der også, men starter du tidlig på morgenen er det ikke så galt.
God mandag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
G`mornings fra Sola. Her går det i mail og telefoner for å få fremskaffet status i diverse prosjekter. Har også fått booka fly til OSL senere i uka samt neste uke. Så da ligger vi godt an.
Ha en glitrende flott dag da! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Yikes, aquagym. Tekno-versjon av Eagles Hotel California? Er denslags lov?
Og der kom tekno-versjonen av Dire Straights Money for Nothing.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Hampshire. Er støl som syke s***n i ryggen etter høydepark igår. Men det var innmari kult. Nå skal vi ut på kurs i jaktfalk ting siden Mia 5.0 ville være Queen of Falcons. Deretter blir det en liten kjøretur til Odiham.
Rimelig avslappet med andre ord. Trives rimelig bra her, så det blir neppe siste gang. Ha en fin dag
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra det vestsørøstlige i dag. Her skal dagen vies til klippeting og spyleting før det blir mørkt om noen timer. Er akkurat utenfor 100%-grensen, så regner med at det ikke blir særlig forskjell. Spådd at 'halve Atlanta' har tenkt seg oppover og inn i 'mørk sone', så skal holde meg unna veiene. Sheriffen er ihvertfall i alarmberedskap.
![]() Ellers ikke så mye som skjer. Tjo Bing! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra fergen Sandvikvåg - Halhjem etter en dagstur på Karmøy. Regner plasker ned som vanlig, selv om det var meldt bra denne uken. Baaah.
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mandag, men fortsatt søndag | RJon | Flyforum | 16 | 27-08-2018 20:05 |
God søndag (mandag for meg) morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 10 | 24-02-2013 19:47 |
OSL søndag ettermiddag - mandag morgen | JanSev | Bilder & foto | 12 | 20-06-2010 12:01 |
Bilder fra søndag og mandag 6. og 7/9-09 Tromsø Lufthavn | LN-MEH | Bilder & foto | 13 | 24-09-2009 11:02 |
SK4607/4608 på søndag og mandag? | LN-KGL | Flyforum | 0 | 18-10-2005 00:22 |