![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Dagen er over 11 timer lysere...digg!!! Nå venter Bryggekontoret og forberedelser på neste ukes vestlandsjobbing som starter allerede i morgen. Hu hei hvor det går. Nyt fredagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Oslo S. Innstilt flytog grunnet signalfeil og de vet ikke når det blir fikset. Dette kan bli spennende.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Ruters grønne i retning Oslo. Deilig med fredag! Det gjør liksom ingenting. 😉 Røk på en booking i går så nå ligger det 28 flighter i SAS appen. (Så får man se hvordan oppgraderingen i helga går for SAS.) CPH i morgen til søndag og dagstur til Hamburg på 17 mai er de neste turer. Ønsker alle en riktig fin fredag og helg! 😀
PS Lykke til til de som skal med toget i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Og jommen meg var det ikke opplæring i fast track i tillegg til kansellerte tog og kjøring utenom romerikstunellen. Kaos og venting der også.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Kunne gå ned en tykkelsesgrad på jakka sammenlignet med å går. Hjemme alene med arvingen i kveld, så etter leggetid er planen å se på Narcos og gomle i meg både Parma- og Coppaskinke fra Via Italia i Mathallen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Ser ut til å vere innedag i sola. Må sensurere nokre rapportar. Har utsikt og heimekontor; mini er sjuk.
Må få ut fingen og ringe Berg-Hansen også...
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Her i Alcudia gjør de i stand til IRONMAN i morgen - det kryr av nye deltagere - gatene skal stenges for trafikk, det er p-forbudt over alt i gatene og stranden er det aktivitet med telt, mat og kos/gøy. Men dere hjemme på berget kan sette på skiene i marka
![]() Ha en flott helg videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Trøtt som en strømpe, men det gjør ikke noe når man kan gå ut på verandaen for å trekke sol og varm luft rett fra sengen. Dagen byr ikke på de helt store planene akkurat, men kan hende en må kjøre litt støvsuger etter hvert samt å fylle opp en papirdunk som nettopp en tømt. I ettermiddag bærer det inn til Orkdal for litt shopping av ymse nødvendigheter for helgen. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
G`mornings fra Sola. Her går det i oppryddning og forefallende arbeid. Firmabil er levert inn til Service samt vask og SPA behandling, noen den har sett fram til i 2 år nå. Det var jaggu begynt å vokse mose på den....
På eftan blir det transportoppdrag av ungdom og på kvelden blir det øl. Ha en bra helg der ute ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Mer enn 30 min forsinket med Flytoget til OSL. Det ble opplyst ombord at de som ikke rakk flyet sitt, ville få ny reise på Flytogets bekostning, ref. flytogets garanti.
Rakk ikke noe langt opphold i SAS loungen, men smurte med et par halve baguetter med appelsinsyltetøy, min frokost, som jeg spiste på SK955 før vi tok av. Lite pax i C, ganske fullt i Plus, inkl en del svenske djevelunger under skolealder, og ganske fullt helt bak. Masse barn på denne flighten, men mange har jo headphones og ser på film, og er ikke til noen forstyrrelse. Purser på denne flygningen er ikke akkurat av den hyggelige typen, har hatt en lignede to ganger tidligere, de som ser på oss som et hår i suppa. Hun nevnte noe om pensjonen sin, men ifjor fløy jeg med Purser Ragnhild Lindemann, og hun var jo helt super ( 70 år ). Og hvilken overraskelse: kylling og pasta til lunsj. Idag skal vi bruke 9:33, sist brukte vi 10:12. Når vi passerer Island håper jeg på søvn en stund, slik at jeg våkner langt nede i Canada med u der 4 hours to go. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. da ruster man opp til månedens siste arbeidsdag. Neste uke skal tilbringes på en 'cottage' nede ved kysten, ikke langt fra Savannah.
Hvis noen trenger å selge sommerdekkene sine, tror jeg det er gode muligheter her .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Først en dag med "folk og røvere" i tingretten og så...en helg i PARIS! Blir HERLIG!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hæppy Fredag!
Noen timer til med jobb etterfulgt av tog (Baar til Kloten), to fly (ZRH-OSL-BGO) og en taxi for å komme hjem til egen hule før midnatt. Håper de har lastet nok paleale ombord. Ser frem til helg og 17. mai nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobb - bare et par timer igjen av denne travle uka med lav bemanning. Det har imidlertid gått bra. Så føler at helgen er velfortjent nok, selv om jeg sliter med arbeidslysten de siste to timene fredag, som vanlig. Spesielt når det bare er to arbeidsdager før Malaga og Lisboa, som ligger der klar for meg for en passende 10-dagers fra 17. mai. God helg !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Her er det skuldrene opp under ørene jobbing frem mot helgen for å forberede sykt mye aktiviteter fremover. Så blir det samme sak igjen på mandag før det er nesten 4 uker på veien. Bah...
![]() |
![]() |
#18 |
Upgrade me....
|
![]()
Forferdelig folksomt på BGO i dag!
Blir godt å komme seg hjem, men blir sild i tønne prinsippet. Hadde vært enklere med miniatyrflasker dette.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld fra Østre Øvre Romerike.
Avslapping med kyllingvinger, øl og gullrekke. Helgen ellers byr på feiring av en mor som runder halveis til 120. Sånn apropos: Skulle inn å ordne gaven, og brukte Google til å finne steden å gjøre det på: ![]() Vet Fnate noe mer om dette? God helg ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredag 13. | EB | Flyforum | 28 | 14-10-2017 15:28 |
Fredag:-) | EB | Flyforum | 10 | 19-05-2017 20:41 |
Fredag! | Bergern | Flyforum | 39 | 03-09-2016 22:23 |
For en fredag :) | ENGM RAMP | Flyforum | 22 | 23-11-2008 10:06 |