![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ryanair starter Eindhoven - Århus til W17 med 3 ugentlige afgange. Må ærlig indrømme at den har jeg meget lidt fidus til og spår den til at få en kort levetid.
http://corporate.ryanair.com/news/ni...ema/?market=nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvad er der at komme efter i EIN? En fodboldklub og Philips' hovedkontor?
Nuvel, på den anden side får hollænderne nu lejlighed til en smuttur til 'Den gamle by' i Århus ![]() Og forresten: Århus er faktisk en hyggelig by! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er vel nær nok Amsterdam og andre byer i regionen til at man kan ville fly dit. Mange spådde Rygge - Charleroi som en døgnflue, men den var med under hele Ryanairs periode på Rygge. Det var ikke så langt fra Brüssel eller Nord-Frankrike. Men det er sikkert endel som skal fra Benelux til DK også, who knows, ikke lett å spå om flyruter.
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hvis man kigger lidt på billeder fra Eindhoven, ja så synes jeg faktisk godt, det kunne friste....Og fra deres lufthavn har man faktisk mulighed for at komme videre til destinationer, som ikke har direkte flyvninger fra Danmark....Men skulle Ryanair score bigtime fra Aarhus, så skal de flyve direkte til Dublin... Irland har et stort potentiale og ikke bare Dublin, men byer som Cork, Shannon og Kilkenney har stor charme...Så Irland next (ikke at jeg skal flyve med Ryanair, "it aint gonna happen ![]() ![]() Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
har KLM satset stort på BLL og AAL! Og lidt OT, men med tanke på Dublin: DAT flyver kombineret charter/løssalg ODE-DUB i sommerperioden. Jeg skal med i juli, og i min verden er det en lidt eksotisk flyvetur ..... ![]() Last edited by oy-viv; 08-03-2017 at 13:54. Reason: Tilføjelse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ryanair prøvde Eidhoven fra Rygge også. Det ble tydeligvis ikke noen stor suksess, for ruten forsvant etter en stund og kom aldri tilbake.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair base captain Brindisi med "opptreden" på Eindhoven | 73H | Småprat | 4 | 27-09-2014 19:57 |
LO: Ikke fly med Ryanair - vinn en tur med Ryanair! | Wig-wag | Flyforum | 2 | 25-10-2010 10:39 |
EHEH 07-11 Eindhoven | js51672 | Bilder & foto | 4 | 14-11-2009 23:08 |
Cimber Air snart klar med Århus rute | Bll spotter | Flyforum | 7 | 15-07-2008 11:12 |
Ny Ryanair rute til Barcelona fra Århus | Bll spotter | Flyforum | 6 | 28-09-2006 16:08 |