![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Snart ut i Luigi for den korte turen oppover. Blir det oppholdsvær så er planen å innføre avdelingsmøte som «walk&talk» i marka. Ha en glimrende tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Newport, Manila.
Etter en lengre tur med KLM og tilslutt Malaysian Airlines kom jeg frem. Jetlag som det holder og offer for taxi scam forsøk hvor vedkommende ville ha P750 for å kjøre de 2.3km fra terminal 1 til Newport. Kjøre på takstameter skulle han men det virket jo ikke etter 20m, da kom fastprisen. Det er Grab som funker her og jeg har kun Uber tilgjengelig på mobilen. Noe kontorarbeid må gjøres med den saken ![]() FQTV
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm også. Straks taxi opp til OS... taxi kom tidlig... på vei til OSL. Nå venter en ekte Bongo booking, nemlig snarveien til Denver med Finnair. Finnair flyr desverre ikke til Denver. Jeg angrer bittelitt må jeg innrømme, men et stopp i Dallas på veien sparte også litt penger, så da er jo dette dritsmart. Etc åjåjåj. Nå blir det deltakelse på en veldig stor messe noen dager, der Bongo Americas & Co Eftf har en latterlig liten stand. Så liten at messedekoren har god plass i en Rimova kabinkoffert. #flyfinnair Jålete å fly med 2 vintage 2-hjuls Rimova, så vedkommende Forumist som hjalp med den andre får ha varm takk nok en gang. Vi er best. Nå er det først "Moi Moi. Yksi Lapin Kulta. Kiitos!", før Hudson News skal raides, så "one Gin tonic, mam" før kvelden rundes av på Westin Denver airport. Ha en best tirsdag
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Fått overbevist minstemann det er en dårlig ide å dra for tidlig hjemmefra, så vi risikerer stå ute i regner og vente på vi kan hive han inn på skolebussen. Så da rekker jeg en espresso først.
Fikk booket min først KLM billett med Eurobonuspoeng i går, så da er det testet. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Hamburg - her er det svært god stemning og ikke minst sommer. Klarte med rulletrapper, heis og Uber å begrense det til fire kilometer gange som gjør at tåa er noenlunde. Nå er det frokost også bort på den gedigne messen med 40.000 likesinnede og sabla mange gamle kjente. Ryktene sier at det blir glad-middag senere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tirsdag fra Rondane. En liten snartur til Oslo venter for å få fikset opp i ting som må fikses opp i. Har egentlig nå vært en uke uten en fungerende telefon, så da får Galaxyen S24en sendes på reperasjon mens jeg kanskje stapper simkortet i en litt eldre telefon jeg har hjemme, med mindre de ikke disker opp med en lånetelefon. Bare synd SJ ikke har SJ prio lengre i Norge, da tror jeg hadde tjent en anseelig mengde med bonuspoeng på denne jobbingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Dessverre er det ikke så veldig god dag her. Fikk feber i går kveld og natt samtidig som gårsdagens prøver var stigende, ikke på noe måte noe dramatisk økning, men de burde heller gått ned enn opp. Feber i min situasjon er ikke bra og kan tyde på infeksjon. Jeg skal kontakte livlege min på sykehuset etterhvert så får vi se om det blir innleggelse.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God morgen fra SAS på OSL.
Da er det en tur til CPH for så å teste et produkt som de to brødrene (EB & DC..) har skrytt veldig av CPH-KEF. Så nå gleder jeg meg som en unge å få testet det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Sperillens bredd. Værmeldingen tilsa oppholdsvær i går og regn fra lunsjtider i dag, så da dro vi opp i går morges. Det regnet godt i går, og bare litt i dag, men vi får uansett ikke gjort det ute, som vi hadde planlagt, i all hovedsak å male ferdig. Nå får det bli litt indretjeneste før vi reiser hjemover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
#flyfinnair
![]() ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Morn fra Oslo. Mot normalt er jeg ikke på plass i Sandefjord i dag. Blir nok en lang dag før jeg er tilbake. I kveld er det ny økt på tennisbanen og det gleder jeg meg til. Lite med sol, men det skal bli bra til helga og det er det viktigste. Da er lunsjen over og jobben kaller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God tirsdag fra Santiago. Her er hjemmekontoret åpnet, og det ligger litt og venter etter gårsdagens fridag. Kjølig ute nå, men det skal bli vårlig utover dagen. Ha en bra tirsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da var man på SJ Nord ja . Konduktøren fant bestillinga mi sømløst så ja alt er som det skal være (når man velger send til app på Entur får man ikke billetten i PDF, kun kvittering)
Noe annet interessant er jo at en jobb jeg ble intervjuet for i januar 2023, plutselig kom tilbake meg nå. De beklaget at det hadde tatt tid, men lurte på om det fortsatt var interessant. Rare greier, men svarte nå at det faktisk var interessant. Men jeg synes jo nesten to år på det er jo lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() ![]() Ellers er det en glimrende morgen her i vestsørøst. Behagelig temperatur og lett bris gjør vår ‘screened porch’ til perfekt oppholdssted for dagens andre kopp kaffe. Bikkjene er helt enige. Har ladet kindle’n og fylt ipad’en med et par filmer og en tv-serie, så nå er det bare å vente på at onlinecheckin åpner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |