![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen/aften her fra Lima i Perú, her på denne dejlige lønningsdag.
Her er det godt nok vinter i følge årstiden, men det er 25+ her i udkanten af byen, så det er dejligt. hav en dejlig lønningsdag hjemme i det Skandinaviske.
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'ettellerannet fra et stykke lenger nord. Her dreier det meste seg om Atlanta, hvor USA nettopp fikk stryk av Panama i Copa America og hvor Trump og Biden barker sammen om noen minutter.
Men her i South Carolina er alt stille og rolig .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra SUS. Feberfri i øyeblikket. Men det går veldig opp og ned. Veldig lyst på hjemreise i dag, men prøver å tenke at legene vet hva som er best. Smertefri er jeg heller ikke. Får håpe de snart finner på noe smart.
Men i går hadde jeg en fin periode da jeg kom meg ut fra avdelingen en tur og fikk spist en knallgod burger i cafeen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Best fredag fra Bologna. Sjekket inn og et turkist og et gult boardingoass i Lufthansa-app`n. Gourmetverdenen er nesten ved veis ende…men gleden over Italia sitter i oss lenge…helt sikkert til vi har bestilt og igjen kan glede oss til neste tur. Som de andre dagene på ferie så starter denne også med en skikkelig gå tur med innlagt espresso og cornetto. Klart det blir en is også…det er jo tross alt en hverdag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret på Ensjø,
Leverte datter på OSL noe tidlig. Og man var ikke alene, er vant til mye folk der oppe, men i dag tidlig var det heftig. Frøkna fikk testet nye bagdropp automaten, så ut til å fungere greit. Men syntes egentlig at det tok litt tid mellom hver koffert, men så lenge det er nok automater åpne så vil det nok være helt greit. Nå noen timer på kontoret før jeg tror det blir å kjøre hjem for hjemmekontor mot slutten av dagen. Så slipper jeg kanskje den værste køen ut av byen. Snart helg ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Her har det bøttet ned i natt og sannelig kom ogås Tor med hammeren på besøk. Det har roet seg litt nå, men det er fremdeles overskyet. Ingen EM kamper i dag, men Brann spiller med Strømsgodset i kveld så det er jo en bra erstatning. Det blir nok å følge kampen på fjernsynet ja.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Et stykk unge levert i barnehagen, så gjenstår det litt kombinert pakking og hjemmekontor før vi kjører opp til OSL. Iberia via MAD til LIS. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Majorstuen. Hjemmekontor i dag med litt digital møtevirksomhet. Solen skal komme tilbake og det passer fint siden en stor sommerfest venter i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Der Knaus. Dagen i går ble slik en hundre-prosenter sommerdag kan være.. 12 kilometer i marka, lunch med kone og arving#1 på Munch brygge, stranden med arving#1, solseng i hagen og deretter Centra-middag med konemor som bestod av nydelig pata negra en og trøffel trippel-creme. Alt skyldt ned med ei Three Finger Jack Chardonnay.. Herregud..
Nå er kone og arving#3 sendt på tennis-camp og jobb så jeg får pælme meg ut i marka for å svi av de siste 300 grammene så Florida-speedoen tåler 20 biffer ogs ca 100 Miller Lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra BGO utland.
Skal min første tur med wizzair i dag. Så får vi se om det blir den siste ![]() Helgen blir i Gdansk. Første gangen jeg er der. Så fikk jeg booket min siste *A billett med EB-poeng, og det i september når sas har forlatt *A. Det ble Biz med Thai på MNL BKK så da er det meste booket av Asia turen i september. God helg FQTV
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra kontorpulten. Litt roligere nå, og fra neste uke enda roligere regner jeg med. Ha en fin helg alle og enhver!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Selv med SPF50 i nakken merker man at det var sol på gårsdagens sykkeltur. Dagen i dag er det lite planlagt, må vel spise noe mat og kanskje finne ut av hvordan man skal bruke den første sommerferieuken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra hjemmekontor avdeling Frankrike. Litt kaos i dag tidlig når gartneren ble ferdig her og bilen hans var tom for batteri. Han forsøkte trille den i gang... Det gikk ikke og han endte med å sperre veien. Turte ikke bruke startkabler på nye hybrid leiebilen vår, men i garasjen her fant vi en 25 år gammel støvete Chrysler van som mirakuløst nok startet og fikk jobben gjort. Å rygge den inn igjen i garasjen i motbakke og med 7 centimeter på hver side var spennende. Man merker at det har skjedd noe på bilfronten de siste 24 årene.
Nå blir det starks svømmetrening i poolen. Etterfulgt av Carrefour. Ha en best dag
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God fredag fra Sør-Georgia.
Ikke så mye sommerstemning med snø i lufta, eneste oppsiden er at dagene blir bare lysere. Setter kurs nord-vest om noen dager, skal bli godt å få litt varme i skrotten igjen. Ha en finfin fredag folkens ![]() Sent fra min SM-S918B via Tapatalk
Mine bilder på Flickr Mine bilder på Jetphotos Mine bilder på Air Team Images Min Youtubekanal Instagram: @rjaviation Last edited by RJon; 28-06-2024 at 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jøss, Sør-Georgia. Hva er det som har brakt deg dit? Jeg antar at du har kommet med båt dit, det er vel ikke mulig å komme seg dit uten båt eller å svømme. Det hadde vært spennende med en tripreport fra Sør-Georgia.
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Sent fra min SM-S918B via Tapatalk
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Valdresekspressen. I går ble det busset halve Jotunheimen rundt via Lom og Vågå og opp til Gjendesheim. Jeg tok som vanlig båten til Gjendebu. I dag ble det en tur uten ambisjoner med tanke på onsdagens mislykkede tur mot Store Skagastølstind. Men fint var det tross litt skiftende vær og det var iallefall ikke noe gult farevarsel i Innlandet.
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Har vert på Signy og Grytviken
Sent fra min SM-S918B via Tapatalk
![]() |
#20 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, GREIT MISUNNELIG. ÅJÅJÅJÅJÅJ
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag | Chriscross | Flyforum | 15 | 03-11-2023 12:58 |
God fredag og god jul fra Ris | EB | Flyforum | 24 | 25-12-2021 05:08 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag | Chriscross | Flyforum | 16 | 19-10-2012 16:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |