![]() |
|
![]() |
#1 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
På vei hjem fra noen dager i Macau/Hong Kong, direkte til ARN med det som ser ut til å være
LN-RKT. Forhåpentligvis noen dagers reisefri resten av uka. Før man drar over dammen vestover igjen i slutten av mnd. Se et par filmer og sove litt er dagens flyplan... Ha en flott tirsdag hvor dere nå enn befinner dere! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad tirsdag fra Ris. Klar for dagens oppgaver - både på bryggekontoret og ute hos kunder. Selv med ny bil så skal helst antall skritt overstige 10000 - så da er det vel bare å starte dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Køln. Klar for nok en dag på messe i Düsseldorf. Ble en liten tur ut med kolleger i Altstadt i går. Øl, pølser og en tur på Papa Joe's. Hjem med SK Plus fra DUS i kveld. Ha en fin dag!
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Litt hjemmekontor mens jeg venter på megleren skal dukke opp for en befaring. Et år siden sist, så greit med en oppdatering av budsjettet hvis vi skal bli litt mer seriøse i boligjakten videre. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy morgen fra Sola. Her vasser en i sakspapirer før møte i Oslo i morgen. Det mistenkes at det blir enda et møte àlla supperådet. Men hva gjør vel det? Jeg får jo reise på tur og ute skinner sola. Da er jo alt perfekt.
Over og ut. Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Grei tur hjem med BA770 i går. Maten var ikke noe å skryte av. Flere sa nei takk og selv bestilte jeg mat fra economy tralla.
Nå er det kontoret som gjelder. Ha en fin en
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp .. her skal dagen gå til å sitte i kø for å fornye førerkortet. #goodtimes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
I dag venter melkeruta til sør-Europa nærmere bestemte Madrid via både CPH og FRA. En stund siden jeg har flydd LH nå, 14 august 2015 mellom FRA-BOG for å være nøyaktig. Satser på on-time depatures og god mat/drikke i loungene inn i mellom flyvningene
![]() Tilbake torsdag via MUC og OSL, så får man testet Domestic Transfer også (med vilje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
God morra fra Florida.
Måtte opp tidlig i dag og møte i retten kl 09:00. Det betyr skjorte, slips, langbukser, dressjakke, strømper og boots. Har ikke vært så fjong på årevis men alt det der har krympet endel i skapet Så jeg følte meg som en pølse og uvant å vagge rundt med klær på. Shorts og sandaler hver dag her under solen. Vant på en måte saken forde han jeg stevnet møtte ikke opp. Sikkert noe av det dummeste man kan gjøre. Dommeren ba sheriffen gå på gangen og rope opp navnet, men som sunket i jorden. Idiot som rygget inn i bilen min og sa deretter at jeg rygget på han. Nåja, tilbake i shortsen nå og drakten er hengt bort for en veldig lang stund håper man.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra HKG | WF789 | Flyforum | 18 | 03-06-2016 20:40 |
God tirsdag morgen fra silverkris loungen HKG | Glean EBG | Flyforum | 14 | 05-04-2016 13:57 |
God søndag fra HKG | Glean EBG | Flyforum | 15 | 03-04-2016 20:15 |
God søndag fra Royal Orchid på HKG | robertaas | Flyforum | 12 | 14-12-2015 00:01 |
God mandag fra HKG | Hypern | Flyforum | 17 | 26-10-2015 16:22 |