![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Daily record bekrefter det som kom på den lokale ryktebørsen i går.
Quote:
![]() ![]() UA941 LHR-EWR kom innom GLA på ettermiddagen med nytt crew, så folk kom seg over dammen samme dag vertfall.
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Det er så innlysende hva konsekvensene er for å kjøre bil / båt / fly med alkohol eller andre rusmidler i blodet. Null og niks medlidenhet, blir de dømt håper jeg de straffes deretter!
![]() |
#3 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Tja, jeg har litt medlidenhet.
Tror ikke de prøvde seg på kjøre fly i fylla, de var bare dum kvelden før og glemte tiden. Nå betaler de en ganske heftig pris. Det skjer av og til og mange som jobber i bransjen har kanskje vært i samme sko en ut av flere tusen ganger. Har selv flydd i 37 år og det har vært mye festing på nattstopp men vettet har holdt, og flaksen. Takk og pris. Har en skrekk historie når jeg var ung annenflyger i Alaska og flyet var veldig forsinket fra Japan. Satt i baren til langt på natt med gode venner. Så var ikke flyet forsinket lenger, det kom etter ruta til alles store overraskelse. Det ble en lang dag til Chicago dagen derpå. Ung og dum ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Null medlidenhet fra min side. En ting er å komme litt bakfull på en kontorjobb, noe helt annet er det på en transportjobb hvor man faktisk setter liv og helse i fare om man ikke er 100% edru. De har seg selv å takke for å si det mildt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Ikke tvil om at det var selvforskyldt. Har vært mange slike "episoder". Den mest kjente var vel et Northwest crew som drakk kvelden før. Kapteinen tyllet i seg 19 rom og cola.
De kom seg i luften men ble tatt etter landing. Tror en av dem skrev en bok: Flying Drunk. De fikk sparken, men tror foreningen presset på at de fikk igjen jobben senere. Et America West crew ble tatt på ballong i Miami og havnet i fengsel, tror det var over et år i buret. Alt selvfølgelig selvforskyldt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Det kan nesten virke som om du synes dette er greit....... :-(
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Neida, slett ikke greit, overhode ikke.
Det er beklagelig, synd og kriminelt, ikke tvil om det. Det er vanskelig å få fine flygerjobber, og derfor utrolig dumt at folk ikke er mer forsiktig med drikkingen sin. Ikke bare pga av jobben sin, men for andre grunner også, primært flysikkerheten. Jeg sluttet å drikke dagen før flytur for mange år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
United med nye websider beta.united.com (kun for inviterte) | SQ 777 | Småprat | 4 | 13-05-2015 19:05 |
Fly evakuert i Glasgow? | Bergern | Flyforum | 1 | 19-10-2012 10:42 |
Glasgow | roy | Reiseforum | 1 | 17-07-2010 18:09 |
Icelandair til Glasgow | baselutvann | Flyforum | 11 | 24-04-2010 05:24 |
Fengsel for fulle piloter | The Ticketor | Flyforum | 0 | 22-07-2005 13:23 |