![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
http://www.boarding.no/art.asp?id=22446
London-Calgary
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sikkert god butikk det. Jeg fløy Amsterdam-Calgary-Vancouver med CP-Air 747 etter eller annet. De fleste gikk av i Calgary og det var god plass på turen over "fjellet" til Vancouver.
Forøvrig: Jeg var 12-13 år gammel den gangen, og av alt vi fikk (mat og drikke ting og tang) på den turen var en loggbok der jeg kunne logge alle mine flyturer. I dag angrer jeg bittert på at jeg ikke begynte å føre opp turer. Nå er jeg voksen, begynte logge turene i sommer på en PDA. I dag kunne det være kult å vist hva min første jumbo driver med i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Spennende det med loggbok. Jeg har faktisk foert en liste over alle flyturer jeg har vaert med paa. Det kan nok vaere at en eller annen som mangler, men jeg tror ikke det. Siste flytur var nr. 300 om jeg har regnet riktig. Uansett har jeg en tur til Canada til gode.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg skulle også ønske jeg førte en slags loggbok fra jeg var liten, uansett har jeg nå funnet meg ett lite system, ved at jeg tar vare på alle boardingpass, limer dem inn i en perm og skriver selskap og flytype under....170 har jeg nå samlet siden jeg begynte i 1999 :-p
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KalStar E195 på jordet (I Indonesia) | Someone | Flyforum | 2 | 21-12-2015 16:33 |
Sterling på jordet | FlightDeck | Flyforum | 8 | 10-09-2007 23:44 |
HK helt på jordet (gjelder saken om taxfreebutikkene) | morr | Flyforum | 1 | 29-11-2004 22:00 |