![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn fra Lillestrøm!
Ja man kan konstatere at det er en urolig verden vi lever i. Her skal man straks til OSL og en tur til Stavanger i Plusness class. Ønsker alle en fin lørdag og helg! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jamen, jeg er på en lille avstikker fra hverdagens job, her op til dejlige Norge og Høyfjellet, temp er 9 grader klokken 6.03
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra lavlandet og Bella Sky i København. Snart morgenmad før det blir en formiddag til fots byen rundt. Ha en riktig fin lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Litt trekk i lufta og noen skyer i morgentimene, men satser på dagen ikke blir så ille uansett. Få planer, men får vel og sosialisere seg litt i løpet av dagen. Rolig kveld også da kona skal på fest og jeg er kommandert til sjåfør. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Alcudia på ferieøya Mallorca - sommerlige temperaturer og mangel på regnvær - det er vært lite nedbør i venter at det mangel på vann fra bassengene opp i fjellene - så kanskje Norge skulle exportere litt vann i fremtiden
![]() God helg videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Prærien. Ferdig trent. Ryktene sier jeg innvilges litt alenetid utover dagen og tror DN blir en sentral syssel da. Får vel også rydde litt etter harryhandel i går. Litt sameiestyretjafs som skal høres også. Lurer på om det egentlig finnes noen som ikke har noe de irriterer seg over.
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Skyet og opphold/regn om hverandre og 14+. Kuppforsøket i Tyrkia er visst etter sigende slått ned og Recep T. Erdogan later til å være landets president enda. Demokratisk sett er det bra at kuppet ble stoppet, men Erdogan har litt av en jobb foran seg og må nok endre sin politiske linje skal han unngå flere slike kuppforsøk. Dagen i dag blir av det ytterst rolige slaget. Fikk gjort mer enn nok i går da en var på farten i nesten 7 timer. I dag blir det litt små aktiviteter med lillesøster før vi drar til meg og spiser middag. Dagens høydepunkt blir nok Aafk-Rosenborg. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
God dag fra Longyearbyen. Her ligger tåka tett som grøt. Enter Air E4501 fra som kom fra CDG hadde nettopp et forsøk på landing, men er nå på vei sørover igjen. Blir en lang tur på dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God dag fra Oslo Øst. Helgens utflukt til skjærgården i Østfold er utsatt noen timer pga ruskevær i området. I følge YR skal det bedre seg utover ettermiddagen, så satser på å ta med godværet nedover om et par timer. Ellers ser det ut til å roe seg i Tyrkia, men blir spennende å se om Erdogan legger om kursen eller om jerngrepet strammes ytterligere... Utfordringene står i alle fall i kø. Ønsker alle en fredelig helg!
Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra Finse. Ruskevær her gitt. Hørte om en fjellvettregel som sa noe om forlat ikke sofaen ved dårlig vær. Neida man har fått tatt en kort tur og jeg klarte å ødelegge glidelåsen til fjelljakka. Så kanskje like greit å ikke ta noen lange utflukter. Skal ta tog til Myrdal litt senere i dag og overnatte på Vatnahalsen hotell.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Deltabyen? Trodde det var her, jeg ..
![]() Fint på terassen med morgenkaffe. Kvinnfolket er på kurs, så stille og fredelig. Ikke lett å være meterolyg i området her. De har konsekvent bommet hele uken. Men mistenker at det blir en runde tordenskrall i ettermiddag. Men vi får se. Det beste varslet er når 93 pund bikkje prøver å klatre opp i fanget mitt .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Deltabyen er Lillestrøm... Byen med Casa Mia husker du?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lat lørdag fra Romerike.
Har så langt rukket å stå opp, sette på en vaskemaksin og smøre noen brødskiver til frokost. Nå skal jeg se om jeg ikke rekker å spise nevnte brødskiver, mens Bruce Springsteen fra Madison Square Garden i 2000 surrer på DVD-spilleren. Mmm. Frokost. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ok. Det kaller jeg gode argumenter.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra BGO. På vei til Oslo med Cityjet en drøy time forsinket. Klar for kamp i morgen.
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
#17 | |||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
------------------------------------------ God morgen fra Venice. I går sendte vi moderen tidlig i seng og så tok jeg med Fungerende på en liten rotbløyte. Fine ting. Ellers ble det å sitte og følge med på Tyrkia. Jeg får bli korrigert om jeg tar feil, men jeg synes synd på det Tyrkiske folket siden kuppet ikke lyktes. Jeg kan ikke skjønne annet enn at Erdogan har drevet en potensiell tiger av et land rett ned i grøfta... Og nå driver Amerikanerne og stemmer frem en like stor galning og diktatoremne selv. ![]() Vel, vel... Får si som de sier her borte: #WorkhardPrayhard Ha en fin en ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Puh . varmt ute - har akkurat klippet gresset og malt en plate. Nå lunch og en kald en. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Anyway... det ordner seg nok
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Stavanger. Sitter her med en "Fat Earl" fra et av de lokale bryggeriene og venter på Dagsrevyen. Tror det faktisk ligger an til en tidlig kveld da det ikke ble optimalt med søvn i natt. Typisk det når det tikker inn noen urovekkende tweets etter at man egentlig hadde slukket lyset. Så nå planlegges det å gå til innkjøp av en god gammeldags vekkerklokke og legge telefonen igjen i stua før man tar kvelden. Uansett. I morra går turen med buss, tog og bil inn i de dype skoger i Telemark og der er det nok fredelig tenker jeg. Og dårlig mobildekning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Deltabyen | Concorde98 | Flyforum | 15 | 04-10-2018 15:56 |
God tirsdag fra deltabyen Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 20-06-2017 13:29 |
God fredag fra Deltabyen! | Concorde98 | Flyforum | 25 | 26-08-2016 22:52 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag fra Stavanger! | Twin Otter | Flyforum | 14 | 22-12-2013 02:07 |