![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra morgenmaden på Crown Seaways. Ankomst Køben om et par timer, og så får jeg se hvilket tog jeg rekker videre fra Østerport.
Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Amsterdam. Litt vel morsomt i går med gamle venner/kollegaer/konkurrenter.. Det førte til en merkbar hangover og støle lattermuskler.
Nå er det mere moro og sp lander man på lufthavnen ni i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. En liten forsovelse i dag, da jeg hadde glemt vekkerklokken. Men minstemann har tydeligvis såpass sterkt FOMO at vi rakk få i han både frokost og gå til første bussen. Starter dagen hjemme, mens jeg venter på en fyr som skal komme å fylle garasjen med ved. Pall og jekketralle gjør levering raskt og enkel, men han hadde en ganske omtrentlig leveringstid. Til kontoret og ymse sosial med gamle og nye kolleger etterpå. Ha en fin dag.
Last edited by Someone; 25-09-2024 at 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra toppen av Oslo. Her skal det møtes i hele dag - satser på en bra lunsj. Trening i kveld - så var vi godt over halvveis i uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Riksen. Ingen frokost her i gården da jeg må faste i dag. Jeg var gjennom en ganske krevende prosedyre i går, og legene fant ut at når vi først er i gang så tar vi en ERCP i dag. Men det er bare å få det gjort. Bedre å ta det i dag enn å må inn igjen neste uke.
Ellers så jeg i avisen den triste meldingen om at stasjonsmester Knut Dahl i Alta var gått bort. Han jobbet i SAS, SGH, WGH i 40 år.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Her er første morgenmøte ferdig her i prosjektet , men så falt nettet ut her i "butikken". Det gir litt tid til å frekventere Flyprat og FlightGlobal tidlig i dag. Ellers business as usual. I kveld medlemsmøte i NJK. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo, litt diverse jeg har på agendaen i dag og så er det tilbake til "gamlejobben" i morgen som assisterende underassisterende vikariende underassistent på OUS eller no sånn. Det tok liksom under to timer fra jeg satte meg som tilgjengelig i går til kalenderen fylte seg opp med vakter.Evig behov kan man si. Savner jo fjellet litt men nå er det jo snart vinteren oppi der, så da er det nok ikke så trivelig som det kan være . Have a nice day!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God onsdag fra Parkveien. Fortsatt forkjølelsestett i toppen, men bra nok til å sjekke innom kontoret. Heldigvis ganske håndterbar agenda. Men trening utgår. Ha en frisk dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Strålende morgen fra R14 (snart, da den er 17min sen). Testet utspekulert plan i jobb i går og det funket på min mest negative suspekt. Så da feires det med Cappuccino på plattformen her mens jeg tenker på hvor langt vi kan dra det.
![]() Helt rolig kontordag i dag. Ha en best dag så det suser.
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Forus nr II. Kaffetermosen er tom, så da går vi over til te.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Tåke på Flesland. Litt spent på når dagens helikopter til jobb får avgang, om den får. Covid test positiv så da er min utreise utsatt. Uansett, det blir bra med vann fremover etter 3 uker med ikke-vann inntak. FQTV
Flyr/reiser så mye som mulig. Dessverre så blir det ikke like mye som tidligere. ![]() Last edited by FQTV; 25-09-2024 at 16:30. Reason: Corr |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gooodmorgen herra Peru på fødselsdagen, hvor klokken nu er slået Boeing 748(I). som er dagens bedste tidspunkt <3
God dag er ude.
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen .. Ikke så lenge til klokken slår 10:11 her hos meg.
Vært ute og hamstret litt og fylt reservekannene med bensin i tilfelle vi trenger generatoren. Noe som slett ikke er usannsynlig .. Propan er allerede ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Rart å være en SkyTeamer.. Fungerer bra så langt. Måtte registreres manuelt i kantinen og de påpekte EBD som om det var mindre vanlig (?)
Grei kantine, null utsikt, gode stoler, masse kjøtt i matutvalget og ikke minst.. Nydelig, iskald og lys Heinekeen på fat.. Gjett om det blot godt å treffe de fire andre Sud’ene nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Noen som vet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() Quote:
Og du reiser jo ikke på "Business class", så da flytter de deg vel ikke over til KLM. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Må man forresten reise på business for å bli booket om? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
På FR24 ser det ut som de lander på Polderbaan nå. Med tanke på at de må taxetiden til terminalen virker 23:29 rimelig.
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Seoul | SQ 777 | Flyforum | 23 | 18-10-2012 23:10 |
God morgen fra Vegas | SQ 777 | Flyforum | 23 | 09-03-2012 22:26 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
BA vs SK vs DY til London - tilbud og sånn (splittet fra BA-salg) | Boeing_fan | Reiseforum | 7 | 29-12-2010 18:51 |