![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Verdens Ende. Blir nok ikke noen stor homoparade her på øya - men håper den blir flott i hovedstaden. Snart klar for morgenbad. Ha en flott på land eller i vann.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Her driver den temporære velferdsoffiseren med velferdsting som å stryke med strykejern, tømme minibar og mase om ting jeg "må" gjøre mens jeg ligger med dyna over hodet og later som jeg sover.
Ha en fin en
![]() |
#3 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Tirsdag? Kvar er du fyr? Rupture in time and space continuum?
Morn frå andre sida av fjorden for OLA. Hyttetur i skodde og knott... Mini herja litt i natt, men var stille til halv åtte. Ha ein bra dag! Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Tirsdag ja? Nei, lurer på om det er fredag kveld i San Francisco. Hjemreise i morgen med LH, rekker akkurat å få vasket klærne før man fyker avgårde igjen på tirsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Mornings fra Oslo Øst. Strålende vær Når frokosten er unnagjort settes kursen mot Østfold. Resten av helga tilbringes på et småbruk i Aremark. Og kjenner jeg fruen rett, blir det vel en ørliten harryhandel på hjemveien. Ha en aldeles fortreffelig helg!
Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lillesand. På tide og sjekke ut hva Hotell Norge kan tilby av frokost. Bryllup senere i dag, så da er det på'n igjen. Men man får benytte sjansen til og sove ut når vi har barnefri. Kanskje en løpetur etterpå også.
Skal jeg jeg forresten er glad det ikke er ofte jeg må kjøre E18 nedover her. Mye kø i går der det ikke er firefelt, hvilket det jo er lite av i både Telemark og Aust-Agder. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra Arendal øst. Her skinner sola. Det blir en tur til Tvedestrand i dag for å kikke på den nye oppussede gaten i sentrum. Grilling og s'mores til kvelden! Sommerferie er finfint.
Ha en god lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God formiddag fra Lillestrøm. Sola skinner her også på første feriedag.
![]() ![]() Ønsker alle en strålende lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo! Her er det kaffe og nettaviser før man skal ut å se litt på byen man bor i. Blir å komme seg hjem før dagens første fotballkamp. Deretter blir det å steke seg et andebryst i anledning lørdag. Dertil hørende fransk i glasset. Med ønske om en aldeles utmerket sommerlørdag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra tiggerstaden. Idag er ikke annet på planen enn en svømmetur og å få somlet meg til å booket hotell i Vancouver, så tidligere i uken at priser og tilgjengelighet var dårligere enn da jeg booket fly. Nå ser 2 netter på hotell ut til å bli endel dyrere enn flybilletten. Ellers skal man sløve og holde seg langt unna alt av tog. Strekkmål er å få fikset sykkelen slik at jeg kan sykle på jobb.
Ha en god en alle som har et bedagelig forhold til sine strekkmål.
![]() |
#12 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Så ja YVR er blitt vesentlig dyrere ![]() God formiddag fra Tananger Her er vaskemaskinen satt igang og når den er ferdig så blir det å komme seg avgårde retning Egersund. Minst mulig annet på planen i dag, og enda mindre i morgen. Ha en fin helg forumister ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra Skaun!
Her skal kvelden tilbringes inne i byen med gode venner og middag på NordØst. Spent på den maten, veldig anbefalt av flere. Overnatting på Radisson og forfallende hjemme i morgen. Ferie her, over til USA igjen neste søndag. Litt jobb, litt fri ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Upgrade me....
|
![]()
God ettermiddag. (?) Rukket så å si alt, frokost, ombord i en båt å konkludert med at "joda, det detter ikke av"
Nå er det fotball klokken 13:00, 15:00 18:00 & 21:00. Satser på å kjøpe kjøkken innimellom der.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
G'morrrgen fra Satans Armhule, som kanadierne visstnok mener jeg bor i ...
![]() Straks igang med arbeidshelg. Svigermor har okkupert kontoret, så jeg må til med fristende dufter for å lure henne ut ... Last edited by LN-MOW; 25-06-2016 at 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
Kos deg i min hjemby. Og please la den være like hel, jeg skal ned om ei uke :-) Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord.
![]() Hvor lave tåkeskyer ligger rundt alle fjell og lite sol er å oppdrive, men har lagt inn ordre på sol hos flere som vender hjem fra syden ila helgen, får håpe de leverer. ![]() Startet dagen pent før man dro seg avgårde til felleskjøpet for å se på gressklipper. Kom seg hjem med 2 av 3 punkter på listen, men gressklipperen får vente til etter helgen, skjønt man burde slått for lengst. Dog er spørsmålet om man skal bruke 3,600,- eller 7,900,-. Litt vomfyll er kjøpt inn og middagen er overstått, det samme er videosamtale med lillesøster i Alanya, så nå kan kvelden nytes med EM og annen TV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Berlin! Da var man installert på hotellet. Det er veldig varmt og godt her.
![]() ![]() Ønsker alle en roligere aften! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Happy saturday:-) | EB | Flyforum | 21 | 04-12-2016 04:24 |
Happy saturday:-) | EB | Flyforum | 18 | 17-04-2016 22:42 |
Onsdag - little saturday | ATC-flyradar | Flyforum | 14 | 26-11-2015 11:20 |