![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I disse bagasjebåndstiider har noen kjente mistet bagasjen, og det er KØ på tlf-linjene til selskapet...
FInnes det noen side man kan søke etter savnet bagasje? ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
http://www.worldtracer.aero/filedsp/sk.htm
?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Takk Thomas...
Men var en DY flight, og på hjemmesiden til Servisair funker' den funksjonen ikke! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja den fungerer desverre dårlig. Noen ganger så funker det andre ganger ikke. At det er så å si umulig å komme gjennom på telefon har også vi på OPS fått erfare. Det er mange som har funnet fram nummeret til oss og klager på bagasjen sin. Det har blitt et seriøst problem. Fra før av så har vi mer en nok å gjøre og vi har i hvert fall ikke tid til å svare på spørsmål om ting vi allikevel ikke har greie på.
![]() Sånn der fikk jeg ut litt frustrasjon. Om det er noe trøst så når til og med vi ikke fram på telefon. Problemet er at ankomst har bagasjen til langt opp på veggen. Det er de som kontinuerlig sitter og ringer til folk for å avtale levering. Og i tilleg så må de gjøre den jobben som de altid gjør. De har altså et aldri så liten kapasitetsproblem. Så vidt jeg har skjønt er det ikke særlig bedre hos konkurenten. Men jeg kan si som vi sier til alle: Vi ringer deg! ![]() Hilsen, Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp! Savnet bagasje med SAS | Star Flyer | Småprat | 13 | 28-01-2014 21:31 |
Mobiltelefon savnet | Even92LN | Flyspotting | 6 | 04-07-2012 15:03 |
OT(?): Savnet bagasje | SpotOn | Flyforum | 6 | 11-06-2007 17:20 |
Savnet? | putzmeister | Flyforum | 27 | 11-01-2007 10:03 |