![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra de øvre lag av bydel Sagene. Solen skinner, men trengs vel noen timer før det blir sommertemperaturer. Her har vi alt vært oppe en time, og får vel etterhvert komme oss litt ut. Det er visstnok noen som har bygget en lang vannsklie rett borti her, så vi får vel ta en kikk. Middag hos noen venner i kveld, og barnevakten er i boks. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra MS Trollfjord. Har akkurat passert polarsirkelen i strålende vær. Skal bare leke skikkelig cruise-turist idag. Skal til og med med rib på Saltstraumen. Sjokkerte tyske og italienske pensjonister igår ved å gå i t-skjorte igår mens de bare strammet til polarhabitten som de hadde toppet med 2 skjerf.
Ha en god en alle som skal fylle minnekort idag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings hilses fra Østerås. Nattvakt unnagjort, kveldsvakt venter. Innimellom der en plass bør det helst bli litt søvn. Har virkelig fått svidd av feriepenger inatt, så det blir en fin sommer, høst og vinter.
Ha en grådig snasen lørdag ![]()
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Tror jeg snart går for svele nummer 3 til frokosten.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 11-06-2016 at 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad lørdag fra Ris. Her skinner og varmer solen - digg. Rolig start på lørdagen før vi i ettermiddag skal feire to nevøer - 17 og 10-års dag. Ha en herlig lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei det er meldt om flott vær og et flott flyshow på Kjeller denne helgen. I dag ankommer påmeldte fly og i morgen søndag er selve flydagen.
Så det blir en tur til Kjeller (Vollen) i ettermiddag for å overvåke de fly som er ankommet. I tillegg skal vel noen prøvekjøres - fly litt osv - ( Bilder- kan det bli) Dert er meldt om rolige vindforhold og sol med litt skyer - så dette blir en knallhelg og et skikkelig FLYhelg. God helg folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo! Sveler til frokost - ja det hadde vært noe, her er det bare kaffe og et lite rundstykke.
Ingen imponerende sommertemperatur i dag heller, men flott vær da - hver eneste dag er en Oslo-dag. Tur på Youngstorget i dag for å smake litt filippinsk mat (er den god?) og så kjøpe med noe kjekjøtt hjem til middag. Så blir det vel en rolig dag i heimen etter mange utskeielser og utfart de siste helgene. Med ønske om en fortreffelig lørdag i hus, heim, i lufta og til sjøs! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag fea vestenfor. På vei til byen for å gjøre siste innredningsinnkjøp i denne omgang, kassa er tom...
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Kongsberg. Antydning til hangover etter gårsdagens ølfestival. Mye snadder fra Haandbryggeriet, Kinn, Austmann og selvfølgelig det lokale Kongsberg Bryggeri. Satser på at en sen frokost og kaffe kurerer gruff
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra Lillestrøm. Her er formen brillefin. Sov nesten null på vei fra Boston i går, men satt en lang kveld ute med litt vin i går og sov lenge i dag. Så formen er super.
I kveld skal man hjelpe dundra med Photoshop, og lage litt mat. Litt fludium blir det vel også tid til. En hel uke uten reiser venter!!! Ha en fin en
![]() |
#11 |
Upgrade me....
|
![]()
God lørdag ja..
Sov 11 timer i natt, så nå er jeg tilbake til normalen "her hjemme tid". Var ett sjakktrekk å raide nintendo butikken for gaver til kidsa før jeg dro hjem. Roligste morgenen ever ![]() Nettopp klipt plenen, noe som i seg selv er en prøvelse for en pollenallergiker med spesialfelt gress og annet som gror... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Usj, må la backup for hodetelefon inngå i standard oppakning . Hodetelefonene ligger nå igjen i en brystlomme på en av kjeledressene som brukes på rib-turene til Saltstraumen.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag. På veg til moderen for tacokveld (jepp, fredagsmat på en lørdag #klingæren) og burger med en kompis i Oslo i morgen er planene. Tror ikke noen av delene blir feil.
Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Strålende blå himmel her vestsørøstpå. Her klippes og blåses det og straks skal det brennes. Og om noen minutter passerer ex-SE-DIX på vei mot Fargo.
Ha en solrik dag dere som kan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Brew Dog pub i Nottingham. Straks toget ut I plaskregnet for å se Black Sabbath. Blir nok bra selv om det bøtter ned.
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ha ha... neida. Ikke i denne hælja. Lover
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Men JEG har booket #eksotiskreise i kveld. Med NSB til Gardermoen på mandag, da mitt nærvær plutselig var ønsket på hovedflyplassen litt utpå ettermiddagen.
![]() Ellers en rolig lørdag fra sørlandskysten. Har tilbragt store deler av dagen på jobb, og i kveld venter hjemmelaga sushi. Ikkje feil på noen som helst måte. ![]() Ha ein go' ein!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 32 | 14-07-2019 09:32 |
God lørdag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 8 | 11-11-2017 10:11 |
God lørdag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 13 | 08-04-2017 18:57 |
God lørdag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 17 | 11-09-2016 14:16 |
God lørdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 15 | 02-08-2014 21:59 |