![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart innom bryggekontoret før formiddagen tilbringes på taket av Oslo. Er jeg heldig så blir det en treningsøkt før et kveldsarrangement i sentrum senere. Ha en opplevelsesrik dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fea Oslo. Da er hverdagen her på ordentlig, og det er ikke lenger lyst når jeg sykler til toget. Nå er jeg redd for at høsten skal bli slem....
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Rolig frokost da jeg våknet før arvingen, så får vel snart snike meg ut og på jobb. Et tur ut på landet senere i dag for og snakk om krig, fred og sånt. Ser ut som jeg blir hjemme alene i kveld, så da er dilemmaet om jeg skal begynne rett på sesong 4 av Breaking Bad eller om jeg skal begynne på en sesong av noe annet. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 30-08-2016 at 06:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Ruters grå. Kontoret kaller. Burde bli helg snart
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra kontoret. På plass etter kort helg i Nordvest. Effektiv tur med AES-OSL i går, med landing 26 min før rute og NSB-tog med avgang 12 minutter før vi egentlig skulle landet...
![]() Tidligvakt i dag, noe som betyr at jeg kan stikke hjem en drøy time etter at lunsjen er ferdigspist. Helt greit. Ha en fin-fin dag alle som skal spise lunsj før de går hjem ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Honoluleå!
Lite IRR med SAS igår men innanför felmarginalen. Spa och god middag med efterföljande sömn på Clarion. Idag går turen till Haparanda och tillbaka hit igen. Förhoppningsvis undgår jag regnet som är varslat. Ha en strålande tisdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand!
Formen er ikke helt på topp idag, klarte å falle så lang jeg var i et trapp. Heldigvis ingenting alvorlig, men måtte ty til det som var av smertestillende i huset. Fant 2 Paralgin fort som gikk ut på dato for 3 år siden, men den virket forsatt. I slike stunder går mine tanker til de som har ryggproblemer og sliter med slikt til daglig! Planer for dagen blir sofa et par timer til det gir seg, så skal jeg i barneselskap til nevøen som blir ett år idag. Satser på god mat (Ryktes om amerikanske pannekaker) og mye morro! Quote:
Ha en fin dag alle som kan gå oppreist! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God middag fra Lillestrøm - Kom med 38 bussen, smekk full, fra EWR .
Koste meg med Goose IPA og hvitvin.. UA deler ut så mye du ønsker.. Favoritten er iskrem etter middag.. Får vannflaske før lyset lukkes.. MEN, denne gangen med Live Entertainment. Synagoge Style. En gjeng med ortodokse jøder var om bord. En antatt leder, `"guru", satt to rader foran oss. Han hadde bønnetimer fram og tilbake i flyet. Skiftet klær, satte på den den lille boksen på hodet. Satte på reimer på armer etc. Hvitt sjal etc. Vandret rundt med bibel ( gamle testament må det vel være ? ). Minnet meg om klagemuren i Jerusalem jeg besøkte for 40 år siden med Tjæreborg. Paxen satt musestille og trodde vel ikke sine øyne... LIVE... Like før landing ved toilet bak, stupet en "syk" ?? dame foran dørene slik at vi ikke kunne gå inn .. Man fikk henne i et sete og satt på belte. Jeg har sett mye i mitt liv på fly.. Men ikke dette. Tenkte høyt hva hadde skjedd om det også var imaner ombord ? ![]() Last edited by SQ 777; 30-08-2016 at 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Religion 'in public' bør forbys ...
G'morgen. Først frokost, så blir det mesteparten av dagen i bilen frem og tilbake til SC. Kjerra er lastet med kaffe og god musikk. Let the torture commence. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Denver.
Ingen imamer eller sånne synagogesjefer på hotellet her. Ihvertfall gjemmer de seg godt. Nok en dag venter med gale-Bob. Han som helst bare kjører biler uten elektronikk og mener han kan bevepne hele gata han bor i med automatvåpen (om det skulle trengs). Det er aldri kjedelig med Bob & Co. Og så klarer han ikke slutte å le av meg som har luftvåpen. "Andy is going out hunting beetles. Did you know that?" - er standard introduksjon av meg. - "have you ever shot a real gun, Andy? We should go out shooting one day" Ja, ja... i kveld er det UA over til PIT. Ha en fin en
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag | EB | Flyforum | 8 | 06-12-2017 01:25 |
Glad tirsdag:-) | EB | Flyforum | 20 | 25-07-2017 20:11 |
Glad tirsdag:-) | EB | Flyforum | 8 | 23-05-2017 16:21 |
Glad november - glad tirsdag! | EB | Flyforum | 11 | 01-11-2016 21:09 |
Glad tirsdag... | EB | Flyforum | 7 | 28-06-2005 14:45 |