![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ja... B-mennesker som EB og Someone har vel neppe stått opp enda...
Nå er det bare A-mennesker som meg som er oppe. Smil til verden og verden smiler til deg. Ny dag, nye muligheter. Jeg er oppe, jeg. ![]() 06.40 til Brussel og hjem 22.50 i kveld. Economy. Norwegian ut igjen til VIE kl 07.40 imorra. Blir ikke mer kos enn dette. Ha en superfin, inspirerende og kjempedeilig dag.
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 21-06-2016 at 05:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God tirsdag. Det har sluttet å regne og fuglene kvitrer. Sas kansellerte dagens ettermiddagsflyging i går, så vi får se om det blir sent eller tidlig hjem i ettermiddag.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Tidlig oppe for å rekke 0725 Sørlandsbanen, ja tog !!, til Nelaug Aust-Agder...
Fisketur... ! , Tilbake til barndommens drømmeplass fra 1955-65.. ![]() ![]() AUDA FEILPLASSERT SÅ TJØTT Last edited by SQ 777; 21-06-2016 at 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen nr 2 fra Lillestrøm! Man er oppe her også og skal på jobb. Tre dager igjen til 2 ukers ferie er godt å tenke på. 11 flyturer i løpet av de ukene er også helt innafor!
![]() God tur til Fnate og en spenstig tirsdag til alle forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Skövde. Snart pakket og klar for returen til Norge. Kjører via Fredrikstad og Hvaler og noen kundemøter i sommerlige omgivelser. Ha en riktig bra tirsdag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jeg tror faktisk jeg kunne hostet opp et enda mer elegant gate-nummereringssystem for OSL. Bare småpirk men jeg ville kalt dem f.eks EC1QMPZ2, EC1QNPZ2 også videre. Gater med 3 konsonanter er bussgate. Ingen ville servert polarbrød
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Satser på at Elefanten kan melde fra hvordan BRU er om dagen. Fortsatt kaos på flyplassen?
Ved ankomst BGO forstod jeg hvorfor flyene er så innmari fulle så langt denne uken: DY har sommerlukket 07.00 fra Osl og sikkert noe på ettermiddagen også. Sent from my iPhone using Tapatalk Last edited by Chriscross; 21-06-2016 at 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Prærieekspressen. Trolig siste vanlige arbeidsdag før jeg returnerer PCen en eller annen gang neste uke. Litt usikker på hvor plassen min er, eller lettere sagt ikke er, etter vi flyttet kontor i helgen. Til en kamerat for litt grilling og fotball i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Både eksterne og interne møter i løpet av dagen. Deretter settes nesen mot OSL hvor BA/Sun Air skal ta meg til Århus. Blir første turen med Dornier 328 jet. Ha en aldeles strålende tirsdsg
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. For tiden leves travle dager. Denne morgenen tilbringes ennå i heimen, for her ventes skifte av strøm måler. Siden går turen til Sola og kontoret hvor en reiseregning må skrives. I morgen settes kursen atter en gang mot Oslo.
Ha en fin fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Gøteborg. Får vel traske ned for litt frokost. Hjem med 13 toget.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Di.. di.. di... Direkteflighter??? God morgen fra det DFDS'ske. Rimelig fint i Oslofjorden fra akterdekket på Crown Seaways akkurat nå. Ankomst om en time, før en finner et tog og en buss så en kommer deg hjemover. Ingen nye plener før sjefen spiller til dans på Ullevål neste onsdag. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Bråvåknet og var helt gjennomvåt etter at jeg drømte at Krabitråden var gjenåpnet! Snakk om mareritt.
Nå er det fri hele dagen, kaffe styrtes ned og så bærer det ut i Guds frie natur. CYA SNX XD
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra hovedstaden.
Diverse gjøremål unnagjort på morgenkvisten - så da kan man endelig jobbe litt ![]() Ha en flottere dag enn det BA-piloten hadde i DUB her om dagen ![]() https://www.youtube.com/watch?v=U-byXUf8uFQ
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 21-06-2016 at 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra CA. Lettere overskyet, som egentlig er helt greit da jeg har tatt på meg en lettere rødfarge. Siste dag på stranda også, som jo også er helt greit, så morsomt er det ikke å bare sløve mange dager i strekk. Highway 1 mot SF i morgen derimot, ser jeg frem til
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra OSL! Her går turen straks til middelhavsområdet, med Norwegian for første gang på leenge. Men med tid som passer meg og tuselapp spart var valget lett. Dvs ikke setevalg og kun håndbagasje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God kveld fra helgelandsmoen. Her skal man restituere etter at man har sykklet 101.5 km idag. Det var en god ide for noen uker siden. Akkurat nå er juryen litt usikker på hvor god den var. For 4 timer siden var det en veldig dårlig ide.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Lillestrøm | Fnate | Flyforum | 20 | 15-11-2018 05:31 |
God tirsdag fra elvebredden i Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 15 | 15-08-2017 21:39 |
God tirsdag fra deltabyen Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 20-06-2017 13:29 |
God tirsdag fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 8 | 10-05-2016 13:55 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 38 | 01-10-2010 17:02 |