![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God himmerlsprett. Da har man prøvd Thai og på økonomi i alle fall var det ikke stort å skrive hjem om. I loungen er alle dusjer opptatt så man får sitte litt og føle seg ukomfortabel. Har i alle fall nok av tid til transiten her.
Visste ikke man skulle gjennom sikkerhetssjekk ved transiten her så der gikk en uåpnet Imsdal. Research, research, research. Ha en god en alle som er ute og spretter i anledning dagen.
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Thann dusjsåpe med sitrongress var dagens første luksusopplevelse. Skal prøve å få kjøpt med litt når jeg er på vei tilbake.
![]() Slumre-båsene er alle tatt, men det er jo langt langt høyere støynivå der enn i resten av loungen. Synkron-snorking på høyt nivå. Og maten er ganske klissen her. Til tross for ar jeg fikk lie-flat i økonomi(3-seter for meg selv) så føler jeg meg ikke klar nok til å behandle saker på jobb-mail. Har også 2 flighter til idag så dette blir er skikkelig sløve-dag.
![]() |
#3 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra SAS loungen på OSL, litt spartansk frokost, men store og små har slått seg til ro og venter på at SK4773 skal ta oss til GZP. SAS VIP Plus, går inn i dette med høye forventninger, men ser for meg at det ikke blir rockestjernetreatment.
Uansett, blir bra med sol og varme! En god dag til dere alle. Sent from my HTC One using Tapatalk
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra solfylt Oslo nord - ser ut som vi får samme sommervær som i går - dette er etterlengtet - etter dårlig vær i mange uker.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen. Knallblå himmel - dette må bli en bra dag!
Videre god langhelg alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God Kristi himmelfartsdag! Man har fått sine sju timer søvn og det er vel på tide å få noe ut av dagen. Skjønt, har aldri helt forstått det begrepet - men skal i alle fall prøve å få med meg en byvandring i nabolaget for å hilse på de naboene som bodde her for noen hundre år tilbake. Ha en fin, fin torsdag, med opplevelser fjernt eller nært!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra gullstuen på OSL. Prøvde NSB til OSL for første gang, og er usikker på om det blir flere turer. Stappfullt... Ellers settes kursen mot Alicante. Ha en strålende dag
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. En tur innom de gamle for og plukke opp arvingen før turen går til Tjøme. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Yo fra BG'O! Først til ARN, deretter SK945 til ORD, Hilton-natt før UA til RAP i morgen. Har gledet meg til fri siden Lofot-påsken, og endelig er vi her! Håper Kung Fu Panda 3 er på SK945!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
God formiddag fra Bergen. Her er det full avslapping på planen. Deilig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God ettermiddag fra Oslo - prokasti eh master er noe som må skrives. Har ikke lyst, men jeg må. Last edited by Hypern; 05-05-2016 at 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Jepp! Ingen Kung Fu Panda 3, så det blir The Revenant og How to be single ![]() Morsomt med WiFi som alltid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Jeg vil ha meg frabedt denslags injurierende påstander. Jetlag får jeg ikke, men litt sliten etter et par dager med nesten ingen søvn kan jeg alltids bli.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra TG First lounge BKK | SQ 777 | Flyforum | 17 | 09-02-2016 19:35 |
Thai Royal Silk 340-600 | JohnRR | Reiseforum | 3 | 13-07-2013 03:30 |
Menyer fra Royal Silk Class Thai Airways | Bizflyer | TripReports | 7 | 01-10-2012 21:20 |
Besøk på Royal First Lounge på Suvarnabhumi flyplassen i Bangkok | gardkarlsen | TripReports | 5 | 03-10-2009 09:32 |
Lufthansa Business Class vs Thai Royal Silk Class - synspunkter? | kristian | Flyforum | 2 | 06-04-2008 21:28 |