![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen alle sammen. Klar for en dag på messe med eksisterende og mulige nye kunder. Ha en fin dag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Ny dag og nye muligheter. Midtveis i uka snart og helga nærmer seg etterhvert. Fått ordnet en del flyturer i det siste så vi kan få litt poeng i Eurobonus. Byttet fra Miles and More da Eurobonus er bedre for vårt reisemønster. Har allerede booket turer for mer enn sølvkort i EB så får vi se hvor langt jeg kommer på slutten av året. Første tur BGO lørdag.
Ønsker alle en flott onsdag innenlands og utenlands! ☺ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Lysaker. Gate 26 i dag betyr at jeg kunne stå opp 40 min senere. Blir riktignok megaspurt på osl, folk bør ikke stå i veien når jeg jeg kommer. Og der kom det mld om avsporing mellom Sandvika og Lysaker....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Glad onsdag fra Lillestrøm . Surrete i hue etter hjemkomst fra SYD på søndag. + 10 timer. Hvordan blir dette , NYC til fredagen , - 6 timer ??:
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy onsdag fra Sola, da er vi halvveis til helg gitt
![]() Her har det i løpet av nattens mulm og mørke dalt noen få snøflak noe mer inne på prærien. I går ble jeg utsatt for ransforsøk. Et firma forsøkte å selge meg fem små vifter (750 m3/h) til den nette sum av 55 000,- kr eks mva. Det blir jo f@en døtte meg billigere å reise til tyskland å hente dem selv... Nå: morgenkaffe. Ha en nice dag da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God onsdag morgen fra Nordlige del av Oslo - minus 5 grader - det nærmer seg blå himmel og bra start for Xgames i dag for Oslo.
Ser og hører at flyene som skal inn for landing på Gardermoen sine 01 baner - går stadig over meg på kontoret. Flott lyder å høre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo vest. Teller ned til dagens flyturer til Dublin. Avreise med SAS til AMS der jeg beregner god tid i gullstuen først. Satser på at innsjekk klarer å tagge bagasjen via AMS til DUB, der AER Lingus flyr oss videre. Ha en god dag alle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra gullstuen på OSL, hvor man deler lokale med store lokale med store deler av skilandslaget. Arvingen er i ferd med og tømme lokalet for havregrøt og etterhvert venter SK841 til ZRH. Videre med minibuss til Lech ved ankomst. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ny dag, ny frokost på Monolitten på OSL. Rakk ikke påfyll i kaffen idag, så da når jeg ikke kaffeoptimum og må få meg noe mer på destinasjon - Kristiansand.
Hjem med PLUSnessclass i kveld. Regner med det blir kaviar og hornorkester, som seg hør og bør for en PLUSness kunde. Ha en fin dag
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Kokstad. Her er det tydeligvis fullstendig snøkaos i dag, med enorme snømengder som har kommet helt plutselig. Kaffekopp nummer 4 er nesten tom, og ellers er det en litt rolig morgen. Møte i byen om en liten time, så jeg får vel kjøre forsiktig siden det nok er svære brøytekanter og trafikkaos på veien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God kveld fra rett vest!
Prøvesmakt den gamles middagsservering for klubben sammen med to i hvert ben og i morgen blir det kurs. Jadda. Hvem arrangerer kurs på en torsdag liksom.... Vi får se da ![]() Ser ut til å bli en non-flight til Hafjell førstkommende og mye tyder på endringer i vårens øvrige program. Ha en toppers vinterdag i morgen, det er klister som gjelder.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag | EB | Flyforum | 9 | 13-06-2018 13:45 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 21-03-2018 20:25 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 22 | 02-08-2017 21:16 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 17 | 26-07-2017 18:26 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 9 | 31-05-2017 16:00 |