![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Strålende tur i F ned hit.. Superservice, mat etc.. Fullt på høyde med OZ og LH..
Ha en topp dag.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God natt fra jobben i Oslo.
Hva har egentlig skjedd med Reidarklasse og fortæring av flymat ![]() Ingen ting er som før...
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Fortsatt lite fortæring, pirket i den , men smakte flott. Snart tilbake til mine røtter, Reidarklasse...Der jeg egentlig hører hjemme..
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från downtown BKK!
Fin tur ner med TG961 på 17K. Rummet var inte klart så det är lika bra att gå in i lokaltid direkt. Skall väl försöka få beställt lite kläder etc och sen blir det nog mest avslappning vid poolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
G'aftens fra motsatt side av kloden. Her går det i nattradio/Herreavdelingens Platesjappe og nylagd bananbrød mens vinden hyler rundt hushjørnene. Var ute med bikkjene i sted og de var ikke interessert i å være ute lenger enn nødvendig. Får trolig noen snefnugg, men ingen ansamling.
Snart bingen, men først et par kapitler til i boken min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Nok en morgenhilsen fra Thailand. "Kulda" har kommet tilbake til Chiang Mai. Nede på 11-12 grader i natt, men nå kl 10 har gradestokken passert 20-tallet. Behagelig dagtemperatur. Men i morgen settes kursen mot varmen i det lokale syden, da blir det en uke i Phuket. Direkte CNX-HKT med PG i A319. Ha en aldeles fortreffelig dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...og nå er gamlelandet også på nett. God morgen fra Ris. Klar for nok en dag på bryggekontoret - siste kontordag denne uken. I morgen blir det både nytt flyselskap og ny flyplass... Ha en flott tirsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Usikker på og regnet har pause eller sluttet? Vel vel, Prærien kaller. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Dubai. Siste dag før kona kommer ned og vi flytter til Grosvenor House. Ser ut til at hun får gratis bmw 750il fra flyplassen mens vi får finne oss et annet alternativ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - etter en regnfull natt - så våknet vi til pluss 2,5 grader - litt fønvind og all snø borte fra vei og fortau - flott morgen.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Her er det opphold og noen grader på plussiden. Dagen idag skal brukes til å få et stempel inn i en trang sylinder, håper det ikke blir for trangt. Har på følelsen av at jeg kommer til å være utslitt etterpå ![]() Ha en fin dag forumister, hvor enn man skulle befinne seg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå gate 32, TRD. Har starta pendlinga til Oslo denne mnd. I dag var det jammen ein som tenkte han skulle vere grei og ta lotterikontrollen min også, han sneik seg forbi på innersida då eg stod å venta på klarsignal frå vektar for å gå gjennom. Haha til det!
Dagen og kvelden skal tilbringast saman med andre i den høgtsvevande bransjen. Ha ein bra ein!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Sørlandskysten. Planen for dagen er å pakke til morgendagens utflukt nordover, for deretter å gjøre ferdig noen hjemmeoppgaver i statistikk og makroøkonomi.
I kveld skal jeg sesongdebutere på skøytebanen igjen. To indre og vekk med ho ![]() Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God tirsdag fra 3F ombord på DY340. I 33000ft suser vi mot nord med Bodø som destinasjon. Dagen går med til møte og en befaring. Forhåpentligvis blir det lunsj først.
Ha en bra dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord.
![]() Mye lettere skydekke enn i går, og oppholdsvær. Sies at det kan bli en tørr dag i dag uten noe nevneverdig nedbør. Inn mot helgen skal det visst bli meget flott vær med en del sol, så kanskje en får spottet litt IC-ruter også. Akkurat det har jeg jo vært ''kjempeflink'' på i det siste. ![]() Dagen i dag åpnet med en heller sjelden trimtur. Blir nok alt for få av de, men litt bedre føre så ville det hjulpet det også. Ellers i dag er det litt standard planer på tapetet. Kjøkkenet må ryddes litt og oppvaskmaskinen settes i sving, men utenom den type oppgaver skjer det fint lite her i dag. Ha en fortreffelig en forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Da har avdeling Derby også kommet seg igang med dagen. Frokosten er inntatt, haste-eposter besvart og momsen er betalt. Ikke glem momsen. Grrrr... kjipt.
Videre ferd er ikke før kl 15.40 fra EMA ned til AMS. Må si jeg begynner å bli litt brakkesjuk nå, etter borti 2,5 uker på tur. Selv om jeg bor bra og flyr bra, så er det døvt å leve som nomade så lenge. Når hun der hjemme elsker (!!!) å prate i telefonen (lenge), og hater meldinger som pesten... mens jeg hater noe helt inderlig å prate i telefonen, utover kjappe beskjeder, men elsker meldinger - så blir det jo ikke enklere. ![]() Men døkk får ha en fin dag. Jeg har egentlig en fin dag jeg også, bare ikke si det til noen. UPDATE: Hyggemelding fra BA - "You have retained Gold Guest List"... #BAM! Med 4 måneder igjen.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag/dag fra United Club FLL. Selvfølgelig ikke noe å skryte av i loungen her, men det er stille og rolig og jeg fikk friske blåbær i en skål da. På vei hjemover etter herlig ferie, ferden går med United opp til EWR og så videre til OSL med SK. Over hit reiste jeg standsmessig, i biz/first, nå blir det sannsynligvis monkeyclass hjem. Fikk avslag på optiontown, men forsøker med poengoppgradering når jeg kommer til EWR. Krysser fingrene, klarte nemlig å ramle og skade kneet på starten av ferien, ville gjort seg med et bedre sete... Ha en god dag, i luften og nede på bakken
Edit: fikk oppgradert til Plus i SAS-loungen på EWR, 15000 EBpoeng fattigere Last edited by Yeager; 09-02-2016 at 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra Harry paradiset Puerto Rico. Fotballkamp om en drøy time på programmet, ellers lite. Deilig.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God himmelsprett fra Royal Silk lounge BKK | robertaas | Flyforum | 12 | 06-05-2016 07:15 |
God morgen fra BKK | SQ 777 | Flyforum | 9 | 18-03-2013 01:57 |
God morgen fra BKK | SQ 777 | Flyforum | 17 | 19-02-2013 23:00 |
God morgen fra EK first class lounge. | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 11-11-2012 17:32 |
God morgen fra BKK | Bizflyer | Flyforum | 18 | 18-06-2011 20:53 |