![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Når det er en eller annen spenningsfilm hvor handlingen er lagt til en innenriksflygning i USA så brukes nesten altid B747, men idag klarer ikke jeg å se at det flys B747 domestic i USA. Så er dette kun noe som gjøres på film, eller har man brukt jumbojet domestic tidligere eller hva?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kun DL og UA som flyr 747 i dag, og DL er i ferd med å fase ut sine. Det hender det settes inn 747 når man har behov for å flytte dem mellom basene, men i prinsippet er det ingen slik trafikk.
Tidligere, når ruteplanlegging gikk mer på prestisje enn økonomi, var det en del av det. Du får sette din lit til Avatar Airlines. http://avatarairlines.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Avatar er det et selskap som er på trappenne eller? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Hæhæhæhæ .... vært på trappene i 20 år .... Bare svindel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Qantas flyr vel 747 mellom LAX og JFK som en forlengelse av SYD-LAX?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Når det gjelder flytyper brukt i film og serie, så har jeg sluttet og irritere meg over det for lenge siden.
Har sett så mye rart -Forskjellige fly når det er takeoff og når de filmer det i luften. - Flytyper som ikke eksisterer på det tidspunktet handlingen av filmen er i. - Bilder av widebody utenfra, narrowbody på innsiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]() Quote:
Jeg irriterer meg fortsatt og gjett om min samboer setter pris på når jeg stadig vekk må poengtere dette hver gang jeg ser noe sånt.
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
en kollega anbefalte meg en film en gang (Crank elle noe sånt). Der var det en som fløy fra Las Vegas til Los Angeles, og utenfra filmet de en Singapore Airlines 747.
Jeg påpekte det for nevnte kollega, og han bare: "Hva så???" Jeg bare: ![]() Eller så var det en annen film jeg ikke husker navnet på i farten. Jim Carrey sniker seg airside og knabe en trappebil, og følger etter flyet som kona hans er med, og ender med å stå på toppen av trappa og prate med kona gjennom flyvinduet mens bilen kjører og flyet taxer. Det urealistiske som jeg reagerte på var at det ble servert pre-departure drinks i economy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vil det si at UA fortsatt flyr 747 innenriks?
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Sporadisk ved behov, som nevnt over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyger Britt Victoria Høyvik (36) fra Sandnes flyr jumbojet med muslimske pilgrimer | BraathensSafe1985 | Flyforum | 0 | 08-11-2017 18:56 |
Voldsom prisøkning domestic USA... | Fnate | Reiseforum | 18 | 16-11-2015 12:46 |
Vil SAS Plus til USA gi domestic first hos United? | bmgzor | Reiseforum | 7 | 27-03-2014 17:32 |
Domestic USA - gebyrer og service? | SBT | Reiseforum | 12 | 13-03-2013 21:58 |
International --> domestic USA. Innsjekk av bagasje på nytt? | hellbilly | Reiseforum | 5 | 05-05-2011 07:28 |