![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Da har jeg brukt noen timer på foto og slik, og her kommer billedserien fra da vi hadde besøk fra AB Varmförzinkning som kom med sin Beech C90 King Air fra Sør-Sverige til Hamar for å komme til et møte med Vegvesnet ifm ny 4-felts E6 på østlandet. Toppene i selskapet fløy selv. Genialt opplegg. I stedet for å sitte i en bil i 6-7 timer hver vei fløy de med firmaets fly 1 time hver vei, og fikk i tillegg sett seg rundt omkring i Hamar & området rundt, heriblant domkirkeodden med ruinene i vernebygget av glass (som firmaets sjef fremhevet spesielt)...
Da kommer bildene. Jeg angrer litt også på denne gangens fotobylinje... men men! ![]() Rakk såvidt å komme på flyplassen idet de landet. Her taxer de inn TWY B ![]() Gjorde en 180 graders sving ved enden av apron og reverserte seg inn på plass ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wing insp! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Luftinntak. I likhet med dash 8 går luten inn her og så OPP inn i motoren. ![]() Bypass "utgang". I motsetning til dash 8 er denne alltid åpen, der man på dash'en har en ENG INTAKE BYPASS DOOR... ![]() ![]() ![]() ![]() Da var jeg fornøyd med dagen! Her er bilde fra før de tok av... no shit? ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mye stilig å se her! Får mer og mer sansen for Beech selv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Håpet vel på tilbakemelding om bildene var for små eller ikke, så da får jeg spørre mer direkte
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oppstart Beech King Air 200 | Firelude | Flyteknisk forum | 9 | 24-01-2018 06:58 |
Ken Lab gyro for air to air foto | Speedbird | Bilder & foto | 0 | 01-06-2013 18:20 |
Nødlanding med King Air Februar 2009 | Planebeach | Flyforum | 2 | 23-02-2009 01:26 |
Ola Mæle kjøper Beech King Air | CK | Flyforum | 2 | 04-07-2007 07:51 |
SE registrert Beech King Air 200 | enml | Flyforum | 4 | 21-06-2006 12:27 |