Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 30-12-2015, 07:25   #1
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

OBB 8 God onsdag fra Sola!

God morgen godtfolk! Da er man midveis i denne arbeidsuka og få dager igjen før det påbegynnes et nytt ligningsår!

7 grader ute og det blåser som bare F der ute! Ikke mye desemberstemning akkurat.

Ha en fin en forumister!
Old 30-12-2015, 07:25   #2
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

Default God nest siste dag i 2015( a.k.a. onsdag)

Her sitter man og blomstrer da...1,5 varmegrader og fortsatt meget blåsende.
Håper det gir seg med sprengkulda som kommer snart....
Siste innspurt på jobben,så får vi ta en opptelling over nyttår om resultatet ble som forventet eller hvilken vei det gikk

Ha en flotters lille nyttårsaften folks, og husk : Polet er stengt i morra !!

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2015, 07:46   #3
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

SAS Re: God nest siste dag i 2015( a.k.a. onsdag)

God onsdag morgen - Oslo nord har minus 0,5 grad og dermed er duket for plussgrader i dag og mye underkjølt veibane - pass på folkens - denne glatte veibanen er ikke å spøke med.

Hvilken Champagne skal du kjøpe eller ta av lagret for bruk i morgen kveld ??

Ha en flott nest siste dag i 2015 og håper at alle på forumet tar morgendagen med ro

Ha en flott dag videre.

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2015, 07:56   #4
TOS_EBG
ScanFlyer Silver

Default Re: God nest siste dag i 2015( a.k.a. onsdag)

Quote:
Originally Posted by LN-FHU View Post
Her sitter man og blomstrer da...1,5 varmegrader og fortsatt meget blåsende.
Håper det gir seg med sprengkulda som kommer snart....
Siste innspurt på jobben,så får vi ta en opptelling over nyttår om resultatet ble som forventet eller hvilken vei det gikk

Ha en flotters lille nyttårsaften folks, og husk : Polet er stengt i morra !!
God morgen fra SK 4406 til TOS som boarder på gate 10. God service på gaten som fikk meg booket om fra opprinnelig bonusbillett via KKN med ankomst 12:58. Nå er jeg hjemme 09:50, kudos til jentene i gaten og billettkontoret som ordnet biffen, ikke samme velvilje i gullskranken eller servicesenteret.

Foresten har LN-RRE fått nye seter med enorm benplass for 2A-C.

Ha en fortreffelig dag!

Old 30-12-2015, 08:10   #5
OttoL
ScanFlyer Crusty

Mornings fra Bergen. 10 varmegrader og ikke en kjeft på veien til jobb. Ikke en kjeft PÅ jobb heller, så da får en kanskje gjort noe istedenfor å drive kaffeslaberas hele dagen.
OttoL is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2015, 08:33   #6
roger
Rakettforskar

Morn frå forblåste Trondheim. Julefreden heng såvidt i, men noko meir slitsom (dvs. søvnlaus) julehelg enn denne trur eg neppe eg har opplevd før. Siste innspurt med eit soverom for å få miniminst ut av soverommet vårt står på programmet nærmaste dagane, i tillegg til å ta vare på besøket som kom i går.

Vi hadde egentleg tenkt å spare/ikkje bruke så grådig mykje pengar på reising neste år (det tenkte vi i fjor også). Men då nyttårssalgsepostane begynte å tikke inn, så kom frøken med kalenderen... Moglege langhelger er i allefall prikka inn, sjølv om ingenting er booka enno.

Ha ein bra ein, skal tilbake i seng om ein halvtime etter å ha hatt første skiftet med kidsa.
Old 30-12-2015, 09:18   #7
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

Default Re: God onsdag fra Sola!

God morgen fra Stavanger. Skjønt, helt god er den ikke. Har pådratt meg en megaforkjølelse. Så her ligger en i godstolen å myser på TV mens vinden formelig banker i veggene her.
Plan for dagen: Nada

Ha en bedre dag
Old 30-12-2015, 09:40   #8
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Tjøme. Ute er det en type vær det ikke frister og gå ut i. Et par pjoltere, av riktige pjolterglass, med svigerfar i går. Men i passe mengde så formen er fin. Blir vel tid i godstolen med en bok tenker jeg. Ha en fin dag
Old 30-12-2015, 10:43   #9
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God formiddag fra Snillfjord!

Skyet opphold og ikke minst meget frisk vind utendørs denne dagen, og sånn skal det holde på til i morgen har jeg hørt. Nå vel, oppe er man denne dagen også, og klar for dyst atter en gang. Huset må få siste finish før morgendagens nyttårsfeiring sammen med modern og lillesøster, så blir nok å legge siste hånd på verket i dag.

I går ble siste handletur for 2015 unnagjort, og det er mildt sagt deilig å slippe butikker resten av året. Ellers er man på det personlige plan i gang med å oppsummere spotter-året 2015. Hvor mange dager med spotting av IC-ruter ble det? og hvor mange fly er notert? Har en viss peiling allerede, men blir spennende å se utfallet når året skal oppsummeres.

Ha en riktig så god nest siste dag av 2015!
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2015, 11:20   #10
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

God formiddag fra verdens navle (Skaun)

Her er man pakket og klar for årets 2 siste flyturer, tar til alt overmål med madamen på tur, skulle nesten tro det var jul ...

Nyttårshelg i Kongens By, som for meg er hjemmebane da jeg både har dansk pass og dansk familie.

Skal bli spennende å ta av i ulende sørøstvind på TRD i ettermiddag, tror jeg avventer å fylle kroppen med øl og vin før man ankommer Gullstuen på OSL en gang utpå kveldinga. Kan bli en nyttårshompetitten det erfaringsmessig!

Vel, for alle dere i vindskjul på landjorda, ha en fantastisk nyttårsfeiring uansett hvor dere befinner dere. Undertegnede ønsker alle ET GODT NYTT ÅR!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2015, 11:27   #11
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

God onsdag fra San Juan, Her er det nok enel varmere og klammere enn hva som oppleves i gamlelandet. Kjenner fortsatt på ryggen at jeg klarte bli solbrent da jeg snorklet under seillturen igår... til tross for skikkelig innsmøring av solkrem. Over 1 times snorkling midt på dagen ble visst uansett for mye.

Idag er det tur ut i regnskogen som venter. Har vært med på denslags før og den største overraskelsen mange får første gang de går på tur i en regnskog er at det faktisk regner i regnskogen. Skal være godt forberedt på det. Det eneste jeg er usikker på er om kamera tåler luftfuktigheten.

Ha en god en alle som er forberedt på sine eventyr.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2015, 11:37   #12
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
riktige pjolterglass
Godt at noen av glassene er riktige, i det minste Mener å minnes et skandaløst feil glass, en gang.

God dag fra Akersgata - her er man halvveis i arbeidsdagen snart. Det har vært en rolig arbeidsuke, men har faktisk tatt seg litt opp nå. Kravstore kunder som skal ha ting på sin måte, også romjulen. Det får man vel tåle. Det blir verre på nyåret når halve avdelingen skal ha 14 dagers ferie.

Champagne er kjøpt inn til morgendagen - fant en til 190 kroner som faktisk skal være kurant. Det får vise seg.

Ha en fin-fin onsdag - snart laaaaaaaanghelg !
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2015, 11:52   #13
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God dag fra Oslo. Mens andre bygger landet kurerer noen fyllesyke... Les meg selv. Øl med gode venner blir fort til litt mer enn man hadde tenkt. Får passe på det der har uansett noen små ærend jeg må gjøre i dag så da får man trosse hodepinen og litt litt kvalme. Kjøpte uansett nok fyrverkeri i går - da man ikke har så mye planer for nyttårsaften. Det å finne en fest via Facebook funka ikke så godt. Noe må man da kose seg med. Ha en bedre lille nyttårsaften enn det jeg har.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2015, 11:59   #14
OJB
ScanFlyer Rusty

God formiddag fra Tananger,
Ja , som det er rapportert lenger opp i denne tråden blåser det stikker og strå her over i sørvest , men det er vi jo nokså vant med egentlig.
Likevel , vi må ut i vinden og bort til den lokale kjøpmann for Nytt Års handling.
Ut over det skal dagen skal fridagen nytes i heimen med forskjellige saker og ting.
Ha en fin dag folkens.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2015, 12:14   #15
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

God ettermiddag fra Arendal! Har rukket en god skogstur med familiens to firbeinte krabater på morgenkvisten. Nå venter en bysleng med noen venner. Ferien fyker av sted, og til fredag går ferden nordover igjen.

Ha en god lille nyttårsaften a
Cecilie is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2015, 12:53   #16
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

#BAM ... fra Lillestrøm. Var sliten etter en nokså stri jul, så en laaaang søvn var ikke særlig feil.

Har en del formaliteter å gjøre ferdig i regnskapet til bolaget mitt, så det blir å pusle med det i dag. Velferdsoffiseren står for eksempel og tripper. Han vet at 31/12 er deadline for bonusen hans, og han har begynt å myse rundt på ymse plasser der han kunne tenkt seg å reise. Andaz Papagayo med gratis minibar ligger foreløpig ganske høyt på lista.

Nei, får koke meg en ny kaffe og komme meg på polet. Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2015, 14:21   #17
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'morgen... Et gedigent knall sendte meg ut av bingen klokken 0712 ... Måtte en tur ut og se om vi var truffet. Men alt ser bra ut. Etter to strake dager med dyre ting som går i stykker, kan jeg godt klare meg uten 'three strikes'.

Nå blir det frokost og en tur til Gainesville for fiksing av en recall-greie på pickup'en. Deretter skal gavekort på vinylsjappa i Roswell brukes opp.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules