![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
http://edition.cnn.com/2015/11/24/he...ies/index.html
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ikke akkurat 'sykdom', men sikkert dramatisk nok for de som var med.
Første gang med Aeroflot A330 på BGO? http://www.bt.no/nyheter/lokalt/oden...n-3489265.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det ble spurt etter lege sist jeg og kona fløy til bkk på tg950. 5 rader foran oss ble det brukt en del håndklær og tørkerull. En dame proklamerte etter et par timer at nå var hun frisk for alle innenfor en radius på 7-8 seter. Helt sikkert en sykdom som går over imens man sover selv om man kan føle en del ettervirkninger dagen etter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Var en episode på FRA-SEA i sommer der lege ble påkalt. Ettersom jeg satt trygt i 2. etasje, fikk jeg ikke med meg hva som skjedde, men det var en lege blant oss i fiffen som tok turen ned og hjalp til. Turen fortsatte uten detour, så må ha endt godt.
Opplevde også at en idrettsutøver på høyt nivå besvimte på OSL-VIE like over CPH for noen år siden, men vedkommende ble tatt hånd om av reisefølgets egen lege. Crew-et overlot naturligvis alt til de profesjonelle, men bidro med det ble bedt om (vann, plass i midtgangen etc.). Utøveren kom seg til hektene underveis og turen fortsette som normalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flysitter
|
![]()
Dama ble matforgiftet rett før avreise i Bangkok. Gikk greit nok til Dubai,men fra Dubai til Oslo begynte hun å bli ordentlig dårlig. Cabin personlalet koblet på hu endel ledninger og koblet i USB porten på setet. Da satt en lege på bakken i Dubai og fikk oppdatering på puls,blodtrykk osv. De sa at hadde hun mistet bevistheten så hadde det blitt diversion til første flyplass. Siden ruten gikk stort sett over Iran og Russland er vi veldig glad for at vi kom oss til Oslo uten stopp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Have done it , og det ække moro. Fikk kjempebløding i venstre kinn OSL-EWR mars i år..
Viste seg å være en egentlig ufarlig hemangiom.. Hadde aldri hørt om det tidligere. Kaptein måtte nødlande i Goose Bay. Var OK etter hjelp av en fabelaktig lege ombord. Stoppet blødningen etter ganske lang tid, men UA rutiner måtte gå først. Prøvde å overtale kapteinen om å dra videre. Selvsagt dette har med forsikringer, amerikansk sueing etc å gjøre. Etter legesjekk, minus 30 ute, men satt i flyet. Livredd for å måtte gå av. Ikke den mest morsomme plass og bli tatt av flyet. Skulle til SFO. Ambulansen ventet ved flytrappa. Godkjent av legepersonale og kaptein lot meg være med til EWR. Følte meg ikke høy i hatten , flyet var full av folk connecting på EWR. Men de smilte og forsto. Men nesten tre timer forsinket grunnet kapteinen måtte snakke med UA HQ først fra tårnet og , tanknig etc etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvis barn er fodt ombord, hva er offisjell fodelseort? | Stoarn | Flyforum | 34 | 19-02-2010 14:26 |
Staten må ettergi milliardgjeld hvis Lufthansa blir eneste budgiver | OSLflyer | Flyforum | 1 | 30-01-2009 11:53 |
Hvis det blir streik så får vi håpe på mild jul | exflyplassdame | Flyforum | 1 | 17-12-2007 10:42 |
OT: Hvis noen abonn | LN-MOW | Flyforum | 9 | 20-12-2004 21:58 |