![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her er jeg i mitt ess, el nei.. Må nøste sammen noe piss i PP for å få det utover til interessenter der ute via Teams el evt en annen plattform - har ei som skal komme om ikke lenge å hjelpe meg.
Dette er aberet med at araberne har begynt å skru strikken til rimelig hardt for evt fysiske kundemøter og for meg deilige lange flights i F el Y - stort sett med EK/QR. Det jeg nå har å formidle kan skrives på de små post it lappene - dvs jeg har egentlig ingenting å komme med:-) Ellers ser jeg Klopp har kranglet med en 4 dommer. Måtte ting ordne seg til seriestart - er mer bekymret for det enn PP'en:-) Og ja, ha en fin torsdag..
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Shanghai,
Behaglige 30°C i lufta. Litt blå himmel, men ser ikke solen. Slapper bare av med noe kaffe og fersk frukt mens jeg skuer utover Folkets plass rett utenfor og Lujiazui litt lengre unna. I kveld vender man snuten hjemover til Norge med SK998. Får oppleve siste rest av deilig norsk sommer! Arbeidsøkten startet 29. mars - ankom Shanghai samme dag som Pudong bydel ble nedstengt. Det vil si knappe fire måneder siden. Det har vært et mareritt å bevege seg rundt i Kina denne gangen med forskjellige dynamiske restriksjoner fra by til by. Deklarasjoner, QR koder, skrikende kinesere med megafon, kompliserte måter å få gjennomført PCR test. Men skal vel tilbake en gang til i år, hvis jeg stikker fingeren i været og resonerer for meg selv - og det går greit! Kina har jo endelig begynt å lempe på karantenekrav for ankommende, samt visumprosessen er enklere fra nå av. Nuh... straks ned for å gjøre min borgerplikt - den daglige PCR-testen. Glimt smadret Linfield - godt nytt! Last edited by Snorreth; 28-07-2022 at 03:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Blomsterdalen!
![]() Eller Flesland BGO heter det vel også. Sola skinner utenfor og etterhvert skal man fly hjemover. Fin fottur i Bergen sentrum i går. Ha en ekstra best en! ![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus! Her kan det meldes om CAVOK og det må være noen dager siden sist vi hadde det? Her er det kaffe i koppen og det skal resepsjoneres i noen timer. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandefjord. På tide å komme oss opp og raide frokostbuffeten. Etter barna har fått løpt litt fra seg blir det å stable syklene på taket og fylle opp bilen for retur til Asker. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra ei 321 på CPH. Ser ut som de.men går sa da er vel denne turen nærmer seg slutten (uten å jinxe). Den norske kapteinen fra A350en vi fløy inn sitter her og yngste datteren fortalte han at han var veldig flink til å fly og taklet den varslede turbulensen meget bra.
I kveld blir det hjemkomst-tradisjonen: Grandiosa, men først litt tøft hjemmekontor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Prøvene i går viste klar bedring så da var det ikke aktuelt med innleggelse heldigvis. Kliniske formen i går var også rimelig bra. Vi satser på at det fortsetter i dag. Ingen store planer for dagen ellers utover å få gått meg en liten tur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra OSL på vei til Tranby for dagens møter.
Fin tur over fjellet i sommerværet med SK4004. Litt flere SAS maskiner fortsatt parkert her ser jeg enn det som er vanlig i ferietiden. Så fikk jeg melding fra Bolaget at returen i ettermiddag var kansellert og inn på en senere flight i kveld. Vel , det var i og for seg ikke overraskende og jeg er forberedt på at slike situasjoner kan skje fremover. Det må bare ikke skje for ofte , det finnes alternativer. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad torsdag fra stuen. Fri og bursdag er en ekstra best kombinasjon… Dagen startet med kaffe og croissanter på Kaffebrenneriet…så blir det vel å klargjørende bursdagsselskap i kveld. Nyt dagen du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Scandic Ködbyen. Siden gode gamle Royal nå som regel er for dyrt har dette blitt favoritten i København. Frokost og kaffe ute i solen. Frokosten manglet forøvrig speilegg her også, akkurat som hotellene på Jylland i forrige uke. Lite rom for spesialbestillinger når hotellene er smekkfulle. Ble av ulike årsaker alt for sent før man kom seg ut for å spise i går. Var på Warpigs, men skiltet med «Sold out» ble satt frem i det vi ankom. Bedre lykke i dag kanskje? Ellers var det feiring av TdF-seieren i byen i går, bl.a med et stort arrangement i Tivoli. Skal være turist i dag, ingen andre store planer enn smørrebrød, øl & snaps
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God dag fra Oslo. Ikke så mye som skjer her. Vært i butikken en tur da. Er da noe Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Chicago. Våknet glad og fornøyd 02.30. Eldste datteren er såpass stor at hun syntes det var ok at jeg gikk ned å trente litt. Kroppen skal spyles så får vi se om frokosten er ok i loungen.
Byen skal også utforskes mer grundig. Last edited by Chriscross; 28-07-2022 at 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
Mange tror CAVOK er ensbetydende med knallvær og blå himmel, det kan være en farlig misforståelse dersom man flyr VFR. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God torsdag fra Lillestrøm. Sitter og vasker bilen og skal ordne litt praktisk. Ikke de store planene på gang for dagen.
Ha en stilig dag
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen. I full gang med dagens moro. Ny pleierske må læres opp og siden vi har øket tjenestetiden betyr det mer folk.
Ellers er det som vanlig .. har fått utført det meste av det jeg hadde satt som mål for disse ukene, men fortsatt litt igjen og mange kopper kaffe å fortære. Megalottoen har passert milliarden, og det er travle dager for loddselgerne. Trekkes i morgen kveld, så fortsatt litt tid til å rydde plass på kontoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Høres interessant ut - her har vi kanskje noe å lære. Bilde?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Kommer Fnate i forkjøpet. Inni her kan du sitte og vaske bilen:
|
![]() |