![]() |
|
![]() |
#1 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Da var man på farten og dagen starter (nesten som vanlig) med en bolle og kaffe på Cafe Lounge her på Værnes.
Kjapp svipptur innom OSL og FRA, før man får litt varme på Malta noen dager. Får se om klutene og dukene er klare på vei nedover da.. Hehe ![]() Nyt dagen folkens! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Istanbul. Turen går snart til IST og videre til Malta. Blir bra.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Prærien. Både her og hjemme var det tåke. Alene med arvingen i kveld, mens mor er ute på vift. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God tåkemorgen fra OSL.
Hva er bedre enn forsinket morgen-ankomst på 19E? Sikkert det meste. Nå har en løst togbillett til Elverum hvor ukas statusmøte går av stabelen..... Lurer på hva neste påfunn vedrørende stedsvalg blir... I morgen går turen videre til Rena, en plass jeg bare har hørt om men ikke har snøring på hvor er, der venter visstnok en opplevelsesrik morgendag. Ha en fin dag da! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
God ett-eller-annet fra Tananger
Her er det fullt kjør, som vanlig, jeg er stresset, som vanlig, og det er masse å gjøre, som vanlig, altså en normal morgen. ![]() Fint vær er det i hvert fall, om enn en litt kjølig gåtur til jobb i morges. Det kommer til å gå en del i inglish i dag, da 33% av de som er på bygget vårt i dag og i morgen er engelsktalende. Greit å få benyttet seg av sine engelskkunnskaper da ![]() Ha en fin onsdag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Berger
Det eneste holdepunktet jeg hadde på vei inn på kontoret var den knall gule fargen på døra. Hvis ikke hadde jeg vel gått rett i veggen. Satser på en relativt grei dag. Onsdager i vår bransje pleier å være ok. Eneste utfordringen er å skaffe litt plass til Korea. En av mine gamle favoritt kunder fant ut at han heller ville at jeg skulle stå for sendingene hans, så han flyttet plutselig en del over.... Så da får vi forsøke å gjøre det beste ut av det. Etter jobb blir det tur i bassenget med jr. Og med litt flaks så har broadnett greid å spleise fiberkabelen i nærområdet, slik at vi får tilbake TV og nett hjemme. Ha en flott dag!! S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Her står gravemaskina godt parkert i hagen, men trappa er på plass så no slepp vi å klatre over gjerdet til naboen med vogn, to ungar og handleposar. Ein dag før det vert Londonstur direkte med DY saman med frøken, minst og to vennepar. Sjølv om vi ikkje har nattesøvnen heilt på stell, så håpar eg det blir bra greier!
Idag vert det multitaskingsdag, ha ein bra ein!
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mornings fra Alcudia på Mallorca - siste hele dag på øya - setter kursen hjemover i morgen med SAS via ARN og hjem til OSL.
Været er upåklagelig - solg og varme ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Her er man p.t. bil-løs , men motorsykkel funker det også....hvertfall siden temperaturen er på behagelige 10 grader i november.... ![]() Ny kjerre ankommer en gang ila neste uka, så fram til da får man finne alternative transportmåter ( kidsa ville gjerne at vi kjører buss hele tiden dog.....noe som ikke bestandig er helt problemfritt ![]() Ha en flotters dag, med eller uten bil ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand
Sitter dypt begravet i momondo mens musikken står på full guffe. Planer for dagen er ny kontorstol, hårklipp, legebesøk og kanskje litt booking av reiser. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret. Om noen timer rettes snuta mot Stockholm og en sen middag på Restaurant AG. Det klart beste biffhuset jeg har besøkt i Nord Europa.
Det er en årlig tradisjon som skal opprettholdes med litt Svenske kontakter. Det er da også starten på den nest siste planlagte jobbreisen før jul. Ha en fin en, folkens.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]() Quote:
Det spiller ingen rolle hvilken vei du reiser bare du går til rett fly, kjedelig å gå til ARN flyet hvis det står CPH på billetten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'onsdag fra like ved learjet. I motsetning til han, fant jeg et bygg med riktig logo på.
Klar for å tilbringe 8 timer her. Dagen kan godt bli litt smoothere enn gårsdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God eftermiddag fra Riga, par timer til på kontoret her før det bærer hjemover med AirBaltic og sas!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord!
![]() Etter en grå morgen har været lettet omsider, og Trøndelag sies å være vær-vinneren de neste dagene....så får en se om TV 2 faktisk holder den lovnaden. Her har en fått kranglet ferdig med en heller lite samarbeidsvillig vannkran som skal kobles til vaskemaskinen, men lekkasjen er stoppet og vaskemaskinen går igjen. Ellers ikke mye sprell denne dagen, men blir en liten tur på nærbutikken i ettermiddag for litt melk og andre mat/drikkeprodukter en må ha i hus. ![]() Ha en fortreffelig onsdag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God ettermiddag. Tikket inn en epost om at suitenightcertificat hadde gått gjennom på St Regis Saydat eller noe Abu Dhabi. Det er jo knall med 108 kvadrat suite som koster 12000kr natten. Eneste problemet er at det er for travelt på jobb, så vi ikke kan reise. Ja, ja livet går vel videre, og hotellet kunne avbestilles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo sentrum - fikk et brev fra UiO som jeg lurte på hva var men det var svar på et brev jeg sendte til dem hold dere fast juli 2014 (!!!).
![]() Lenge leve forvaltningsloven og svar innen rimelig tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jæjæ .. nok en dag uten frue i huset. Jr og jeg lever livet ...
![]() Grått og trist i dag også .. El Nino skal visst gi oss mye slikt fremover. Straks jobb, men først en kopp kaffe til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Akersgata. Nok en travel arbeidsdag mot slutten. Kanskje jeg skulle snike meg til å kikke litt på hva som tilbys på Oslo Whiskyfestival til helgen - satser på tidlig oppmøte med lista i handa, slik at man vet å velge seg de Aller Upperste....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Lillelørdag fra TRD! | kimpe | Flyforum | 10 | 18-04-2018 20:53 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
Alle flygninger fra(/til) TRD i morgen? | LN-NGT | Register- og ATC-Forum | 14 | 14-06-2013 11:50 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen fra TRD | kekker | Flyforum | 18 | 17-08-2011 22:20 |