![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe, forum og snart NRK Stor-Oslo. Ute har det kommet nok sne - hvor blir det av våren? Hjemmekontorering, et intervju på teams og i kveld blir jeg vel gjenvalgt som styreleder på et årsmøte…greit å ha noe å fylle både jobb og fritiden med. Lykke til med måkingen for dere som trenger det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra KSU.
Ferdig innsjekket på Heliport før kl 06. At det er lovlig å skremme folk opp så tidlig er en gåte ![]() SK sviktet i går så det måtte bites i den sure sitronen å kjøpe WF billett etter 3t kuking på Flesland. Kjekt at det var en ATR og det er 10+ år siden sist eg satt i en slik maskin. Det blir nok uansett en fin fin påske som starter i dag for min del. God Påske. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgon från SAS Gold Lounge på ARN. Idag fick jag gå upp 02:55 och bege mig på ett äventyr i kollektivtrafiken för att efter lunch landa på Longyearbyen. Ser fram emot tre dagar på Svalbard.
Ha det fint!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Fikk såvidt startet litt på måkingen før jeg dro hjemmefra. Men har nå en planlagt fysisk aktivitet etter middagen. Produktiv i går og fikk både booket hjemreisen fra NCE i sommer og fikk ordnet selvangivelsen - bedre å få firesifret tilbake enn femsifret i smell. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
God vår fra Bainbridge
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Son.
Da er frokosten inntatt og nå venter straks blodprøver før dagens trening står for døren. Vi starter opp med badminton, så får vi se hva det blir senere. Jeg spilte mye badminton før, så det blir artig å friske opp gamle kunster igjen.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret. Null jetlag som vanlig, men samtidig glad for at det allerede er onsdag.
Ufattelig mye snø i dag oppe i høgget, men ikke ille nok til at litt ekstra gass gjorde susen. Forøvrig en merkelig skrue på en av disse private el-syklene som tok seg tid til å gå av sykkelen sin og slå til speilet på bilen min som sto stille i køen 30 cm inn på sykkelfeltet. (La oss kalle det i et lite snøkaos på Majorstuen). Akkurat da skal han glad det er en ikke-voldelig person som satt bak rattet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm stasjon. Ble en time ekstra på øret etter litt masete jobbhelg. Jeg våknet også og tenkte at "i år er vinter'n lang ass".
Men irriterende nok kommer Snap med sånne påminnelser av bilder man tok året før og sånt... MAKAN!!! Like ille hvert år. Man får flytte bort til @dc-8-63 eller til Mowinkelsbygda. Ha en suprest onsdag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Kaffe , møter , lønsch i den rekkefølge så langt idag i prosjektet. Innspurten før Påske har startet for fullt her. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’vårmorgen! Som nevnt, fint vårvær i bøgda. Det spirer og gror og småfuglene gauler så ma. får lyst til å rive av seg alle klærne og danse naken gjennom hagen. Men det gjør man jo ikke ….
Blir vel en topptur etterhvert, det blir besøk fra skadedyrkontrollen (nødvendig med periodisk kontroll her i semitropene), det skal lages bikkjemat …. The days are just packed! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God natt allerede fea Tokyo, kunne jo startet kaos med en ny god morgen trå for torsdagen. Ana fikk oss vel frem til HND der vi ikke var alene. Kom oss gjennom immigration og toll etter litt rot, men man skal vel ikke klage når det to to timer fra landing til vi hadde tatt kollektiv og fremme på hotell. Spent på sovingen i natt og hvordan morgendagen blir.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 8 | 11-01-2023 17:29 |
Best onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 23-11-2022 19:47 |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 29-06-2022 10:42 |