![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Blå himmel her i hovedstaden, dog ennå litt tidlig for at solen ennå har kommet opp på den. Dagens planer er og gjøre minst mulig, selv om noe obligatorisk husarbeid må vel gjøres.
I mens er AVOD skrudd på, selv på en kort flytur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra en solfylt tiggerstad. Skal gjøre noen nye forsøk på å fylle langhelgene i mai idag, begynner å bli sent ute. Finner noen greie priser med Ukraine International Airlines via Kiev, men lurer på om det er lurt. Har også 2 andre slotter ledig frem til juni som jeg prøver finne noe hos SAS for, men har problemer med å finne noe nytt å se.
Noen som har flydd før: https://www.youtube.com/watch?&v=G9em-ZCddWk Ha en god en alle som vet hvor de skal dra.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 20-09-2015 at 07:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God natt fra Peru. Mangt har blitt skrevet om at Buenos Aires og sånt er skikkelig farlig. Det tror jeg ikke det er. Det er helt innafor.
I dag tidlig kom jeg til Santiago. Det er litt mer tvilsomt, men ikke spesielt skummelt. Så... I kveld, landet jeg i Lima. DET er dodgy plass. Ferdig med den saken. Gudd nait. Fnate
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra solsiden!
Nattvakt nr. en i rekken er unnagjort. Meget lite fly- eller reiserelatert gjennom natten, bortsett fra et par hendelser på osl på senkvelden. Dagen skal soves bort og kvelden trenes opp. Ha en fabelaktig helgeavrunding ![]()
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mornings fra Groruddalen nord i Oslo - flott vær i dag også, selv om dagen i går avsluttet med regn. Sol og 17 grader blir det utpå ettermiddagen.
Ha en flott dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Klepp. Jeg er straks på vei ut døra til SVG, og med tanke på dagens arbeidstider vil jeg tippe at dagen vil gå med til diverse forsinket og skadet bagasje for min del, samt en del frustrerte "hvor er bagasjen min"-telefoner... Jaja, de fleste får i alle fall bagasjen sin til slutt.
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God søndag fra hovedstaden.
Her er planen å ta med Sparkende F til Tusenfryd. Får se hvor spennende han synes slikt er. Og siden han fortsatt har litt igjen før han når 95 cm på sokkelessen så er det bare mor og far som må løse inngangsbillett. Ha en fartsfylt dag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Fortsatt noe regn i lufta denne morgenen, men skal bli bedre utpå ettermiddagen/kvelden sier de som skjønner seg på det. Regn eller ikke regn, første aktivitet blir å ta unna siste rest av veden sammen med naboen, så kommer vi i mål med det også. Deretter skal Molde og Rosenborg gjøre opp om 3 poeng i Røkke-land( ei bortgjemt bygd på nordvestlandet ), og utenom det skal også Liverpool til pers i dag. Ha en fortreffelig dag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Oslo, må vel i gang med frokost snart. Blir dessverre kort dag i det fine været, må ta turen opp til OSL i ettermiddag. Turen går til Nice, i og for seg en fin destinasjon om man ikke blir innestengt på et hotell i 2 døgn for en konferanse.
Og apropos "dodgy" steder i Sør-Amerika, så er Venezuela og Caracas kanskje det eneste stedet nå jeg ville være betenkt over å bevege meg alene på kveldstid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Ser ikke så veldig mye av det fine været det rapporteres om, ganske skyet foreløpig. En tur på Aker Brygge for litt kaffe om litt. Deretter en tur til Statholdergaarden for å kikke på et loppemarked der. Ellers ikke mye på programmet. Ha en fin-fin søndag, med eller uten Mannen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Det var fint, men gjelder komme seg opp om morgenen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
De hadde en et tidsskrift der "ukens kriminalitet" som skrev om de mest spektakulære kriminaliteten den siste uken. Husker ikke eksakt hva navnet på avisen var på spansk, men den var så stygg og eksplisitt at jeg jeg ville fått problemer i tollen om noen hadde oppdaget at jeg hadde den med meg meg tilbake til Europa. På midtsidene hadde de åstedsfoto av voldtatte og drepte damer. Sladding og anonymitet var ukjente begreper der i landet.
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God aften fra Lillestrøm, begynt å fjerne havemøbler, men de må tørkes en dag til ( teak ).
Dodgy... Fra siste 5 år, minst var Bogota og Cartagena, Caracas selvfølgelig. Som Fnate , taxituren fra LIM t/r ikke spesielt tiltalende ( auda, pent sagt ). Også i Lima, bodde i Sheraton ved siden av offentlig bygninger ( dumme meg ut i valget ). Men militære( plenty ) passet på oss, så ok og hotellet hadde transport til hyggeligere bydeler . Værste høl vi har vært i er grensebyen til Brasil i Paraguay, Ciudad del Este.. Kom ut før mørket... Or else.Fælt.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 22 | 05-02-2018 00:41 |
God søndag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 11 | 19-06-2016 21:52 |
God søndag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 24 | 24-04-2016 23:11 |
God søndag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 8 | 31-05-2015 17:02 |