![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
*Gjeeeesp* fra Galemoen hvor klokken ikke engang er slagen... LH og LH venter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hepp fra Radisson i LIM(a), torsdagskveld!
Nettopp kommet tilbake etter en gastronomisk festaften på den beste restauranten i Peru (ifølge Trip Advisor) og #44/50 i verden(!!). Latterlig bra ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ikke helt bestemt meg for om den var god eller ikke, men morgenen var definitivt tidlig. Langt tidligere enn normalt da enkelte her i huset var ivrigere enn andre til og starte dagen. Så til nå har jeg forsøkt fått arvingen til og klare uttale "arveløs".....dog uten hell så langt
![]() Vel vel, Prærien etterhvert, før vi drar til Tjøme i kveld. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Endelig er det:
Da sier alt seg selv ![]() God helg til dere alle. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Morn morn!
Boller fra Cafe Longe TRD før en skal tilbringe 12timer i oljåbyen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Gudd mårnings fra Trondheim
Sol fra skyfri himmel og det er spådd opp mot 22-23 grader idag. Trolig et glass( en flaske) rødt ikveld..... Ha en flotters fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var man kommet seg til Frankfurt hvor vi havnet på den fjerneste av de fjerne fjernparkeringer. Deretter mosjonstur til Z69, hvor det sto en stjernebuss og ventet. Godt jeg ikke behøver å gå lenger enn til rad 1.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Sola skinner og nok en flott dag står for døra, og temperaturen kan visst nå 20-tallet i dag også. Skulle egentlig vært ute på en trimtur denne morgenen, men litt ubehag under den høyre foten legger en demper på den lysten for å si det sånn. Har lovt naboen å hjelpe til med ved i ettermiddag, så inntil da får en prøve å slappe litt av tenker jeg. Ellers er det duket for en flott helg med masse fotball fra både Norge og Europa ellers, to viktige oppgjør er Rosenborg-Stabæk og Manchester United-Liverpool som SKAL sees. Ha en fortreffelig fredag rundt om verden!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() God dag fra Gamle Oslo. Her er man fortsatt sykmeldt, men ikke spesielt syk. Årets store matbegivenhet, Matstreif, står på agendaen i dag. Ettersom jeg ikke er på jobb, kan jeg jo måte ekstra tidlig i år. Ser at det meste av norske bryggerier også er representert. Så det kan bli en lang ![]() ![]() Ha en fin fredag, med eller uten streif og øl! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredag fra Hong Kong
Er på vei til Victoria Peak med tram'en. Like mye kaos som vanlig, men opp kommer man seg vel til slutt ![]() Kan forøvrig melde om at værgudene har velsignet oss med godt vær idag. Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Maido heter restauranten! Bilder kommer kanskje senere ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - føles både som en lang og en kort uke - kan ikke bestemme meg. Uansett er det helg og det skal slappes av.
Ja, det er vel all economy på den bussen der ![]()
![]() |
#13 |
Browncoat
|
![]()
God kveld fra Galemoen
Buss fra fly til terminal (min første på OSL som jeg kan huske), heis opp til gangveien og så å gå mot strømmen bort til trappa ned ved gate 24. Kaotisk... Franks leverte en pølse med potetmos som gikk ned sammen med Imsdal. 4047 hjem snart. Heeeeeeelg! Nøff said God helg forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Happy Friday - 24AUG2018 | B747-8 | Flyforum | 12 | 24-08-2018 18:15 |
Happy friday:-) | EB | Flyforum | 28 | 28-04-2018 14:24 |
Happy friday:-) | EB | Flyforum | 20 | 11-02-2017 01:20 |
Happy friday:-) | EB | Flyforum | 9 | 29-04-2016 15:23 |